pchelka Napisano 16 Grudzień 2005 Napisano 16 Grudzień 2005 Witam wszystkich od pewnego czasu dłubie sobie w tym modelu cobry (nie jest 100% dokładny i sporo robie z głowy więc nie żucać wemnie mięsem plzzz. No i mam problem jak do jasnej @#$$ zrobi te wyrzutnie rakiet nie kierowanych??? Próbowałem boleanem ale robi mi bardzo dziwną siatkę i wyskakują błędy, próbuje ręcznie modelować ale to jest masakra bo przestrzeń jest bardzo mała i mam problem żeby zrobić choćby kawałek powierzchni. Ma ktoś jakieś pomysły ???
Koniu_PL Napisano 16 Grudzień 2005 Napisano 16 Grudzień 2005 Witam. Co do modelu, dodam swoje uwagi :], to jest on jakiś taki... niestabilny, ma [moim zdaniem] za długie te działko pod dziobem, zbyt grube te łopaty... Ogólnie fajowy pomysł. Pozdro i powodzenia.
pchelka Napisano 16 Grudzień 2005 Autor Napisano 16 Grudzień 2005 możliwe nie mam za dobrych planów więc większość robiłem na oko :) mienie te lufy na mniejsze tylko dalej nie wiem co z wyrzutniami ;/
Koniu_PL Napisano 16 Grudzień 2005 Napisano 16 Grudzień 2005 A daj jakąś fotkę tych wyrzutni, jak możesz... Może pomogę.
Gordy Napisano 16 Grudzień 2005 Napisano 16 Grudzień 2005 w czym robisz? Czy chodzi ci o wyloty tej wyrzutni?
pchelka Napisano 16 Grudzień 2005 Autor Napisano 16 Grudzień 2005 ok tu jest link do zdjęć na których się wzoruje (siatke z maksa wstawie za chwile) całość 3dsmax6 http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://kinu.sakura.ne.jp/OLD/JDF/image01/DSCF0346.jpg&imgrefurl=http://kinu.sakura.ne.jp/OLD/JDF/T08.html&h=600&w=800&sz=41&tbnid=oZrNJCOJCTsJ:&tbnh=106&tbnw=142&hl=pl&start=207&prev=/images%3Fq%3Dah%2B1s%26start%3D200%26svnum%3D10%26hl%3Dpl%26lr%3D%26sa%3DN
pchelka Napisano 16 Grudzień 2005 Autor Napisano 16 Grudzień 2005 ok jest siatka a chodzi mi o te wycięcia na pociski w środku tu robiłem je poprzez compound i bolean ale zrobił siatkę kaszankę efektem czego niektóre polygony się tak jakby podwijały do środka, znacie jakiś sposób na bolean by nie robił tak tragicznej siatki ?? http://img244.imageshack.us/img244/5189/nowy46ht.jpg
Gordy Napisano 16 Grudzień 2005 Napisano 16 Grudzień 2005 curvy mi tylko przychodzą do głowy. W maxie to się nazywa Spline'y. Poszukaj tutka na temat tarczy hamulcowej.
pchelka Napisano 16 Grudzień 2005 Autor Napisano 16 Grudzień 2005 splainy ?? hmm nie lubie tej techniki ale nic zobaczymy jak wyjdzie
Gedeon Napisano 16 Grudzień 2005 Napisano 16 Grudzień 2005 Ładne... Dobre ale nie dokładne odwzorowanie...
Pinki Napisano 16 Grudzień 2005 Napisano 16 Grudzień 2005 czemu nie lubisz splain'ow ? nie mow, ze wolisz nurbsy :| .. :P moim zdaniem zrobienie tej wyrzutni nie wydaje sie takie trudne - wez stworz circle jako ksztalto obudowy i w srodku okregi odwzorowujace poszczegolne wyloty .. wszystko excrude i masz .. :)
pchelka Napisano 16 Grudzień 2005 Autor Napisano 16 Grudzień 2005 nom racja co nie zmienia faktu że nie lubię splajnów :) wole poly modelować ale tutaj to bym się chyba zes@# a nie zrobił ... nic jeszcze dziś powinienem dać uptade z nowymi wyrzutniami i pomniejszonymi deko lufami teraz leci instalka HL2 :)
pchelka Napisano 17 Grudzień 2005 Autor Napisano 17 Grudzień 2005 ok panowie mały update zmieniłem deko wyrzutnie rakiet takie chyba zostaną, zmniejszyłem też lufy działka i poprawiłem pylony na skrzydłach zostało jeszcze trochę dupereli i można się brać za teksturowanie (ojjj to będzie problem :P ) zobaczymy jak czas pozwoli tak czy siak czekam na opinie
JmTm00 Napisano 18 Grudzień 2005 Napisano 18 Grudzień 2005 ...a czy aby wieczko kabiny nie odstaje za bardzo?...panowie piloci przeciag beda mieli ;)) gud lak z teksurami
Gordy Napisano 18 Grudzień 2005 Napisano 18 Grudzień 2005 dla mnie wygląda dobrze. Gdybyś zrobił renderka ze światłem które bardziej uwydatni szczegóły i ogólny kształt. Na razie niewiele widać.
..:: WIKTOR ::.. Napisano 18 Grudzień 2005 Napisano 18 Grudzień 2005 No nareszcie jakis fajny smiglowiec :) Mialem kiedys takiego do sklejania :P Modelling sie mi podoba. Jeszcze tylko ladne teksturki i bedzie mióóóód!!! :)
pchelka Napisano 18 Grudzień 2005 Autor Napisano 18 Grudzień 2005 Ok panowie render będzie tylko domodeluje troche dupereli ale to niestety jak tylko czas będzie bo jutro niestety egzamin z prawa ....arggggghhh
pchelka Napisano 22 Grudzień 2005 Autor Napisano 22 Grudzień 2005 Witam ponownie kobra nie umarła pracuję dalej ale niestety mam problem z teksturami. UVW tłukłem 3 dni zanim załapałem co i jak ale ta część jest z głowy. Tylko niebardzo wiem jak się zabrać za malowanie tekstur czy możecie opisać swoje techniki albo jakieś myki których używacie przy tworzeniu tekstur??? Bardzo przydało by mi się takie nakierowanie gdyż tutki niezawile mi pomagają... tak czy siak uptade poniżej z wstępnym teksturowaniem, wygląda tragicznie więc chętnie wysłucham porad
pchelka Napisano 23 Grudzień 2005 Autor Napisano 23 Grudzień 2005 Witam ponownie mały uptade poniżej. Jeszcze troche pogmyrm w difuse następnie zabieram sie za bump i spectular level.no i mam już wstępny pomysł na scenę, najprawdopodobniej będzie to ujęcie szturmu cobry na ufortyfikowanych w wiosce partyzantów jakiś concep przygotuje jak będzie gotowy śmigłowiec
slayer2004 Napisano 23 Grudzień 2005 Napisano 23 Grudzień 2005 Fajne texturki. Dodałbym tylko troche zabrudzeń, śladów nitów itp. i bedzie git ;)
..:: WIKTOR ::.. Napisano 23 Grudzień 2005 Napisano 23 Grudzień 2005 łałłłłłłłłłł :) Podoba sie mi to :)
pchelka Napisano 27 Grudzień 2005 Autor Napisano 27 Grudzień 2005 Witam mały uptade żeby było widać że o pracuje choć powoli ... Bump jest trochę nie teges niestety przez skopane UVW no ale nic, brudu jeszcze nie mam dopiero wtrakcie
WToreK Napisano 27 Grudzień 2005 Napisano 27 Grudzień 2005 Ladny, ladny - malo szczegolow powoduje ze przypomina mi model plastikowy, ale oki doki, moze ten brud cos polepszy wizualny efekt :] EDIT: Czekaj, czkeaj... zobaczylem teraz te wpuklenia w "karoserii" zamiast rowkow - moze ty robisz model al'a plastikowy? :D
pchelka Napisano 27 Grudzień 2005 Autor Napisano 27 Grudzień 2005 Właściwie nie ;p szukam narazie ustawień. Jak doradzili byście zrobić te linie blachy??
pchelka Napisano 2 Styczeń 2006 Autor Napisano 2 Styczeń 2006 Ok niestety albo setety zależy z której strony patrzeć miałem awarie maxa i sporo pracy (między innymi UVW) poszło w diabły,teksturki robie od nowa na kadłubie jest prawie skończona,obudowa silnika w drodze no i niewiem co z owiewką zrobić. Dalej jest też aktualne pytanie jak byście doradzili robi podział blach ?
slayer2004 Napisano 2 Styczeń 2006 Napisano 2 Styczeń 2006 No fajna ta nowa wersja malowania. Dodaj jeszcze nity na krawędziach blach i bedzie fajowo.
pchelka Napisano 3 Styczeń 2006 Autor Napisano 3 Styczeń 2006 Mały update, nity będą tylko nie wiem kiedy się za nie zabiorę :) , wyrzutnie w trakcie teksturowania
slayer2004 Napisano 3 Styczeń 2006 Napisano 3 Styczeń 2006 A ja bym jeszcze osmalił lekko wylot wyrzutni.
FF Napisano 3 Styczeń 2006 Napisano 3 Styczeń 2006 Wszystko fajnie tylko linie podziału blach są zdecydowanie za grube jak na mój gust albo za ciemne. Może jak byś spróbował żeby te linie były ciemniejsze od podkładu (trochę przezroczyste albo co)
pchelka Napisano 3 Styczeń 2006 Autor Napisano 3 Styczeń 2006 hmmm ok zrobię nowy zestaw od nowa zobaczmy jak wyjdą uptade za jakąś godzinkę może półtorej
pchelka Napisano 4 Styczeń 2006 Autor Napisano 4 Styczeń 2006 OK jest uptade, linie zmieniłem tylko na kadłubie powiedzcie czy zostawić te czy lepiej tamte, doszła też tekstura wyrzutni
slayer2004 Napisano 4 Styczeń 2006 Napisano 4 Styczeń 2006 no to trze jeszcze dać połysku temu kadłubowi, bo narazie wygląda jakby był z kartonu a nie metalu ;)
pchelka Napisano 4 Styczeń 2006 Autor Napisano 4 Styczeń 2006 jeden render na pewno będzie zrobiony właśnie w stylu modelu z dużym dof-em :). Dlatego połysku jeszcze nie ruszam, generalnie plan mam taki oteksturować>domodelować trochę drobnicy i kabinę>oteksturować duperele>ustawić materiały do 1 scenki (wstawię na podstawkę z plastiku i niech udaje model kartonowy)>potem zabierać się za scenę ataku tej kobry na wioskę w dżungli a tam inaczej materiały. W nocy dam uptade jakiś myślę skończyć teksturowanie zewnętrznych części o ile się wyrobie.
FF Napisano 4 Styczeń 2006 Napisano 4 Styczeń 2006 jak na model kartonowy to te linie są perfekcyjne ale jak na prawdziwy to nadal mi troche nie podchodzą ale nie będe sie wymądrzał bo sam pewnie nie zrobie lepszych...
BlackTalon Napisano 8 Styczeń 2006 Napisano 8 Styczeń 2006 Witam:) Kiedyś trochę się interesowałem samolotami&helikopterami i powiem Ci Pchelka, że Cobra to dobry wybór. Agresywna sylwetka AH-64 Apache'a połączona ze zwrotnością Kamova:) Piękna maszyna, choć osobiście za najbardziej wypasioną uważam wersję wykorzystywaną przez Korpus Marynaki Wojennej czyli AH1W . Co do modelu - wygląda całkiem nieźle. Z większych błędów znalazłem tylko jeden, mianowicie brak obudowy działka M197. Na podanych przez Ciebie zdjęciach obudowa ta jest zdjęta prawdopodobnie żeby wyeksponować serwomechanizmy działka, jednak w warunkach bojowych brak takiej obudowy może w ekstremalnych sytuacjach doprowadzić do jego zablokowania Ufff... detal:D Pzdr /EDIT/ fotka z obudową: http://usaattacked.com/Bars.htm /EDIT2/ Sporo fotek Cobry + takie ze zdjętą osłoną, ale amerykanie dopiero niedawno nauczyli się, że takie odsłanianie "bebechów" Cobry nie jest dobrym pomysłem:) : http://jiatelin.jschina.com.cn/heli/eng/ah1.htm /EDIT3/ - już ostatni :D nie zapomnij o nożach do cięcia kabli, zaznaczyłem na zdięciu:
pchelka Napisano 8 Styczeń 2006 Autor Napisano 8 Styczeń 2006 Cobra jest piękna i ciągle bardzooo groźna (poczytaj o AH1Z masakra z AGM 111) model jest mocno niezgodny z oryginałem (np końce wlotów silnika wzięte z ah1s) ale nie mieżyłem w super realizm co do takich części będzie jeszcze troche domodelowane (jak i cała scena w planach) tylko czasss sesja idzie i czuje że niedam sobie z nią rady... i dzienks za fotki na pewno się przydadzą (może dziś uptade niewielki będzie)
pchelka Napisano 8 Styczeń 2006 Autor Napisano 8 Styczeń 2006 Ok mały uptade szyby oczywiście będą przeźroczyste :) mam problem z teksturami działka żeby to jakoś wyglądało... render troche ciemny... następny dam jaśniej
sysol Napisano 9 Styczeń 2006 Napisano 9 Styczeń 2006 dobra robota !! nic dodać nic ująć !! POWODZENIA !!
Knysha Napisano 9 Styczeń 2006 Napisano 9 Styczeń 2006 Dla mnie wyglada jak model z plastiku z taka tekstura... Poza tym za ciemne rendery dajesz oO
mus_Spajder Napisano 9 Styczeń 2006 Napisano 9 Styczeń 2006 Moim zdaniem tekstura jest w miare wporządku tylko materiał zły. Zamało sie połyskuje tak jak by szczelili matową farbą bez lakieru. Jednym słowem daj lakier i troche wypucuj :D Co do modelu to bardzo ładnie.
pchelka Napisano 10 Styczeń 2006 Autor Napisano 10 Styczeń 2006 ok mały uptade, z teksturami już chyba dam sobie spokój, gorzej z materiałami niebardzo mogę dojść z nimi do ładu dałem relection>mask faloff i mapę hidri, wyszło coś takiego ;/ No i niestety tekstury mi się rozłażą gdzieniegdzie ale w scence nie powinno być tego widać za bardzo...
pchelka Napisano 10 Styczeń 2006 Autor Napisano 10 Styczeń 2006 Dzięks Sysol ale pracy tu jeszcze sporooo :). Jutro może za kabinę się zabiorę dziś już sił nie mam.... hmm może ktoś ma jakieś wskazówki jak ustawiać materiały ??? tzn czym się kierujecie i jakie zazwyczaj wartości dobieracie w takiej sytuacji ??? Wiem że to zależy od oświetlenia i innych czynników ale chodzi mi o jakiś punkt zaczepienia.
Archangel Napisano 11 Styczeń 2006 Napisano 11 Styczeń 2006 hmmm chyba kolorki troche za malo intensywne...nadal wyglada kartonowo:/ przydalby sie takze mocniejszy bump, troche zabrudzen w okolicach slnika, miejscami polysk...
pchelka Napisano 11 Styczeń 2006 Autor Napisano 11 Styczeń 2006 a mi się wydawało właśnie że są za intensywne ciągle... kurcze no nic jutro spróbuje wrzucić trochę inną paletę ... no i wzmocnię te przybrudzenia one tam są tylko za mało widoczne :)
Lukasz2244 Napisano 11 Styczeń 2006 Napisano 11 Styczeń 2006 Fajnie fajnie!!!. tez mam zamiar niedlugo wykonac modelik mi-24. Wiec staraj sie bo konkurencjia idzie. NIe no smieje sie tylko. Calkiem ladny podel. ale tekstury wygladaja jak juz koledzy wczesniej pisali zbyt matowo i papierowo.Co do zmiany nie wypowiem sie bo sam nie mam o tym zielonego pojecia. Pozdrawiam Łukasz
pchelka Napisano 13 Styczeń 2006 Autor Napisano 13 Styczeń 2006 Witam ponownie, niestety miesiączka przed sesyjna na uczelni wchodzi w stadium apogeum więc plzz miejcie cierpliwość bo uptady nie będą się teraz za często pojawiać makabryczny natłok obowiązków...) Zmieniłem nasycenia kolorów na kadłubie tak jak pisał Archangel napiszcie czy zwiększać jeszcze? (choć na 2 od dołu wydają mi się za żarówiaste). Kolory starałem się zrobić miej więcej jak na tych zdjęciach http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://kinu.sakura.ne.jp/OLD/JDF/image01/DSCF0346.jpg&imgrefurl=http://kinu.sakura.ne.jp/OLD/JDF/T08.html&h=600&w=800&sz=41&tbnid=oZrNJCOJCTsJ:&tbnh=106&tbnw=142&hl=pl&start=207&prev=/images%3Fq%3Dah%2B1s%26start%3D200%26svnum%3D10%26hl%3Dpl%26lr%3D%26sa%3DN Zauważcie że tam te kolory są takie wyblakłe. Zamieszczam 2 dodatkowe wersje, porównajcie je z poprzednią i wybierzcie która waszym zdaniem pasuje najlepiej (mi najbardziej podchodzi ostatni jpg) Co do bumpa niema go tam i raczej nie będzie (skopałem UVW na kadłubie i nie bardzo wiem jak to poprawić) Bród zrobię jeszcze raz (to już chyba 3 :D:D:D) jak dojdę do ładu z kolorystyką.
pchelka Napisano 22 Styczeń 2006 Autor Napisano 22 Styczeń 2006 Witam ponownie, pracuje dalej nad cobrą i mam problem. Próbowałem zrobić szybę do kokpitu i wszystko było by ok. gdyby nie to że vraymat na szybie kaszani mi światło w kokpicie poniżej 2 screeny jeden bez szyby 2 z szybą (na razie dałem bez reflection). Dlaczego do diaska tak mi rozjaśnia ten kokpit?? Ustawienia poniżej plzz help.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się