hkropinski Napisano 19 Grudzień 2005 Napisano 19 Grudzień 2005 Witam! Jak zrobić aby w Texporterze rozplaszczona tekstura miala kolor mojej tekstury ( takiej jaką ma objekt ). Kiedy chce zobaczyć teksturę wygląda tak jak na miniaturce. Pozdrawiam
rowr Napisano 19 Grudzień 2005 Napisano 19 Grudzień 2005 otwierasz w photoshopie ...robisz warstwe malujesz po tym swoja tekstura i masz:)
Knysha Napisano 19 Grudzień 2005 Napisano 19 Grudzień 2005 Pobaw sie tymi ustawieniami... EDIT: Oops zle zrozumialem ;o?
hkropinski Napisano 19 Grudzień 2005 Autor Napisano 19 Grudzień 2005 ale rysujemy po takiej kolorowej mapie ( jak? ), czy nie powinna być kolou tekstury? Knysha - bawilem się już ustawieniami texportera i uvw
Vorek Napisano 19 Grudzień 2005 Napisano 19 Grudzień 2005 "kolorowa" mapa jest po to żebyś zorientował się co gdzie jest i jak siatka jest rozłożona. Na finalnej teksturce jej przecież nie zostawisz :) A jak ? w Photoshopie(lub podobnym :) ) na warstwach.
dariusz Napisano 19 Grudzień 2005 Napisano 19 Grudzień 2005 jemu chyba chodzi o to, zeby texporter renderowal z nalozona wczesniej textura(?)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się