syriusz 27 Napisano 22 Grudzień 2005 Napisano 22 Grudzień 2005 Mam pytanie drodzy koledzy. Jak uzyskać kolor farby metalicznej takiej jak na tym zdjęciu w mental rayu? Jakoś mi nie wychodzi a taki materiał mi jeswt bardzo potrzebny. Proszę o pomoc
3dsmaxman Napisano 22 Grudzień 2005 Napisano 22 Grudzień 2005 1) przenieś ten wątek do działu texturowanie - tam ci chyba szybciek ktoś odpowie 2) myślę, że: - materiał typu anisotropic - duża wartość glossines, specular level - mapa bump - noise lub cellular - jakiś gradient reflection - teksturka własna lub z internetu (zdjęcie) ja tak dobrze się nie znam, pokombinuj ;)
Vorek Napisano 22 Grudzień 2005 Napisano 22 Grudzień 2005 Spróbuj użyć materiału mental_ray z metal_lume wrzuconym w slot surface. W metal_lume włącz blur reflections z dużym rozmyciem. Efekt powinien być zbliżony. Pamiętaj że żeby uzyskać dobry metal musi być jakieś otoczenie które by ten metal odbijało (np. mapka hdri) Pozdrawiam
syriusz 27 Napisano 22 Grudzień 2005 Autor Napisano 22 Grudzień 2005 Master nawet Ci to fajnie wyszło tylko coś mało odblasków, dzieki wielkie wszzystkim za pomoc
El Wieczor Napisano 4 Styczeń 2006 Napisano 4 Styczeń 2006 No i ładnie! Poekperymentuj z wartościami reflect, falloff, gloss, spec lvl, noise i można jeszcze inne fajne efekty uzyskać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się