Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam pytanie drodzy koledzy. Jak uzyskać kolor farby metalicznej takiej jak na tym zdjęciu w mental rayu? Jakoś mi nie wychodzi a taki materiał mi jeswt bardzo potrzebny. Proszę o pomoc

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 917
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

1) przenieś ten wątek do działu texturowanie - tam ci chyba szybciek ktoś odpowie

 

2) myślę, że:

- materiał typu anisotropic

- duża wartość glossines, specular level

- mapa bump - noise lub cellular

- jakiś gradient reflection

- teksturka własna lub z internetu (zdjęcie)

 

ja tak dobrze się nie znam, pokombinuj ;)

Napisano

Spróbuj użyć materiału mental_ray z metal_lume wrzuconym w slot surface. W metal_lume włącz blur reflections z dużym rozmyciem. Efekt powinien być zbliżony. Pamiętaj że żeby uzyskać dobry metal musi być jakieś otoczenie które by ten metal odbijało (np. mapka hdri)

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Master nawet Ci to fajnie wyszło tylko coś mało odblasków, dzieki wielkie wszzystkim za pomoc

Napisano

No i ładnie! Poekperymentuj z wartościami reflect, falloff, gloss, spec lvl, noise i można jeszcze inne fajne efekty uzyskać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności