Napisano 22 Grudzień 200519 l Mam pytanie drodzy koledzy. Jak uzyskać kolor farby metalicznej takiej jak na tym zdjęciu w mental rayu? Jakoś mi nie wychodzi a taki materiał mi jeswt bardzo potrzebny. Proszę o pomoc
Napisano 22 Grudzień 200519 l 1) przenieś ten wątek do działu texturowanie - tam ci chyba szybciek ktoś odpowie 2) myślę, że: - materiał typu anisotropic - duża wartość glossines, specular level - mapa bump - noise lub cellular - jakiś gradient reflection - teksturka własna lub z internetu (zdjęcie) ja tak dobrze się nie znam, pokombinuj ;)
Napisano 22 Grudzień 200519 l Spróbuj użyć materiału mental_ray z metal_lume wrzuconym w slot surface. W metal_lume włącz blur reflections z dużym rozmyciem. Efekt powinien być zbliżony. Pamiętaj że żeby uzyskać dobry metal musi być jakieś otoczenie które by ten metal odbijało (np. mapka hdri) Pozdrawiam
Napisano 22 Grudzień 200519 l Autor Master nawet Ci to fajnie wyszło tylko coś mało odblasków, dzieki wielkie wszzystkim za pomoc
Napisano 4 Styczeń 200619 l No i ładnie! Poekperymentuj z wartościami reflect, falloff, gloss, spec lvl, noise i można jeszcze inne fajne efekty uzyskać.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto