Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, zakładam ten wątek ponieważ na necie nie ma za Dużo Tutków do finalRendera, więc tu będziecie Dawać swoje Rendery, Testy itd itp. zrobione w fR razem z ustawieniami. Albo Tutoriale zrobione przes samych siebie... To jest dobry pomysł, możemy sobie na wzajem pomagać :)) Dodawajcie tu rendery z GI, Caustyką, MTD, związane z materiałami w fR, poprostu wszytsko co moze pomóc innym nauczyć sie fR :) Ja dodaje pare scenek z GI, Ustawienia są razem z Information Stamp, Pozdrawiam :))

 

1 Światło to Zwykły Spot, 2 to TubeLight a 3 to Spot z Projector Map.

LT2.jpg

 

Dodany Greeble:

LT2G.jpg

LT2G-B.jpg

 

Obj. Light:

LT3.jpg

 

A tu Mamy błąd w Cieniach:

blad.jpg

blad%20-%20naprawione.jpg

 

 

Jak widzimy Ustawienia jakie użyłem do tego rendera pasują dobrze do świateł wewnątrz w fR, jak wiemy nie ma jednych ustawień które będą pasowaly do wszytskiego... no ale :)

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie wiesz kiedy fR będzie dla mayi? miał być w 2005?

 

 

timeline.jpg

Napisano

chyba nie...

finalRender Stage-2 for Maya [under Development]

Napisano

3 fajny przydał by się tylko greeble :>

Tak jak ja Mw user tak widze że Ty FAlcom3D stawiasz na fr :]

Napisano
  • Autor

Tak... Bo dla mnie on jest Najlepszy, z resztą probowałem juz wsyztskiego... fR dla mnie naj szybciej renderuje :)) GI ładne i wydajne, dużo efektow... No teraz czekam na fR Stage-2 zobaczymy co tam wykombinują :)) Pozdrawiam

Napisano

Wszyscy gadają o finalu 2 a nikt nie powie nic o zamieszczonych renderach :P ja się wyłamie hehe wiec dla pierwszego rendera w przegrodzie po środku wyraźnie widać ślad po umieszczonym tam świetle cylindrycznym (dwa ciemniejsze okręgi na dole i górze) dla mnie jest to błąd rendera który trzeba by było jakoś wyeliminować. Druga sprawa w 3 renderze od góry w przegrodzie bez "aktywnego" światła widać wyraźne artefakty w globalnej iluminacji patrząc na zamieszczone parametry rendera uważam ze wartości min/max są zdecydowanie za małe dla tego typu sceny, wartość rays ma tu mniejsze znaczenie. Moim zdaniem błędem jest też używanie dla rendera tak bardzo rozbieżnych wartości min/max np 5/35 lub 6/42 taki rozrzut parametrów da duże brudzenie nawet przy balansie ustawionym na 90.

Napisano

Nie wiem czy to tu ten link wstawic, bo ludzie pewnie sie przeloza z vraya na FR hehe, albo skocza ze skarpy do morza...

Moim zdaniem FR jest naprawde wspanialy, tylko bjeze kupe czasu zeby sie nauczyc go uzywac.

Tutaj jest ten link do czeskej website no i pare video tutorials,

http://www.duber.cz/

naprawde warte zobaczenia i ocenienia.

 

Narka

Napisano

Eeeee...a dlaczego ja nie widziałem wcześniej tego wątku?

Morph0001 -> zgadza się świetne tutki tylko czasem może przeszkadzać czeski zwłaszcza gdy kolo coś tłumaczy bez pokazywania...

Polecam tez forum Cebasa http://www.cebas.com/forums/cebas/index.php sporo przydatnych informacji i linków do tutoriali...

Napisano
  • Autor

3 Render to ejst 2 render tylko w programie graaficznym pojaśniony z leksza... :))

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności