Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 214
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No lepetyna kozacka ilosc poly tez :)

Mam taka propozycje sprobuj dla jakiejs swojej glowki wysculptowac wlosy i brwi, prosta sprawa, a naprawde glowa z wlosami zupelnie inaczej wyglada, dodaje charakteru;)

Napisano

Witam!!

dla mnie zabardzo naciapkane :)

ale i tak super wyglada :)

powiedz jak ty modelujesz z 1mln poly w mudboxie ??

mi przy 100k wymieka komp

ps. ukrywasz faces ?? pewnie tak, mi z taka iloscia poly byloby ciezko naet ukryc faces'y

ps2. nagraj tutka :)

pozdro i powodznie

Napisano

nielot007 zmieniłem kompa i mam 1gb ramu i 3.6 proca, na tym 1mil poly ładnie chodzi, jak przekręcaz model to automatycznie na widok wire sie przełącza. Bez problemu mozna się bawić. No sa granice tej zabawy.

Mysle jak skombinowac kase na jeszcze 1gb ramu, albo w marzeniach ze 2 albo 3 gb ram. (poprzedni miałem: 256ram i 1,3Mhz)

Tablecik by tez sie przydał bo mychą prosta linie trudno zrobic, ale z modelowaniem sobie radze:)

O tucie mysle, ale pewnie nagram :)

Lasta zarost w mudzie trochę dziwnie wyglądał by, a ile poly na niego by było potrzeba az strach pomysleć:/ W innym programie najlepiej by go byo zrobic.

Napisano

ja zrobilem w swojej glowce zarost na 300 k face'ach i wyglada nawet ok, przynajmniej tak mi sie wydaje, kuba mysle ze narazie nie kupuj ramu, bo sie czlowiek malymi detalikami szybko jara a potem i tak dochodzi do wniosku ze to nie potrzebne, bo i tak polowe tego syfu na renderze nie widac, co do tabletu to chyba dobra sprawa przy sculptingu, ja jestem w posiadaniu intuosa3, ale kurde cos nie chce mi pod linuxem dzialac skubaniec i narazie tylko zbiera kurz, musze wziasc sie w garsc i poszukac sterownikow.... no i czekam na glowke z wlosami;]

Napisano

Ja mysle, ze tym razem, mimo ze postamplowales goscia mocno, to wcale nie przesadziles i fajnie wyszlo, efekt starego dziada jak ta lala. I jak ludzie we wsi gadaja, moglbys sprobowac z tekstura/kolorem i wlosami. Na Twoim poziomie moglbys spokojnie extra efekty uzyskac.

 

No i nie mysl o videotutku tylko go zrob! :)

 

pozdro

Napisano

Z tym poprzednim gościem to pojechałeś po całości. Nie podejrzewałem że ci tak fajnie wyjdzie. Wstawiasz już coś na zbrushcentral? ;D

Napisano
Dla mnie nice, przypomina mi troche takiego aktora ze starych filmow komediowych, zrob jeszcze zarost jakims noisem;]

 

No brava dla tego pana :)

 

Ok troszk e poprawiłem główkę.

walt6vk0.jpg

Napisano

Kuba głowka faaajna, ale za duzo poly, jak na 4mln to za malo detalu to co tu widac da sie spokojnie na 1,5 mln przedstawic, ale i tak jest spoko.

Napisano
Czemu mi on przypomina kartofla? ;)

 

kartofe ostatnio są jezzy

 

kapitalne :)

te detale to robisz takim brushem czy wszystko malujesz standardowym??

a mógłbyś pokazać idealny bok i przód??

 

stampami i standardowymi

 

Kuba głowka faaajna, ale za duzo poly, jak na 4mln to za malo detalu to co tu widac da sie spokojnie na 1,5 mln przedstawic, ale i tak jest spoko.

 

no myśle że w ten mega detal jeszcze wejdę

Napisano

Jak dla mnie bomba. Kawał dobrego didital sculptingu. Muszę się poważnie zastanowić nad mudboxem, podobno dobrze się rozumie z modo ;)

 

Włosy do wymiany, to jedno mi się nie podoba :) Czekam na jakiś render z sss.

Napisano

Tworzenie głów to juz masz chyba w jednym palcu :)

Może teraz jakąś całą postać zrobisz?

Napisano

no dajesz dalej bo swietnie ci to idzie, strasznie podoba mi sie faktura twarzy tego grubasa, w tej twarzy wyzej mogles dac inny nos i szyja tak srednio mi w sumie podchodzi ale i tak jest fajnie

 

Pozdrawiam

Napisano
Ubranko super, a główka już stara;)

edit: poka base ubranka jak możesz.

 

wziąłem ja tylko po to żeby mieć pod co ubranie modelować :)

 

base to nic specjalnego taki boxmodeling:

 

morgang.jpg

Napisano
Jaki masz sprzet ze jedziesz z takim detalem?

 

1gb ramu i 3,6 procek, a tu detal nie jest duzy, przynajmniej ilość poly jest dosyć mała

 

temu ubranku troche proporcji brakuje. Rozumiem że to przejściowe.

 

no pisałem ze wprawka to jest :), a co do proporcji to tez sie skapowałem jak juz zaczałem na forum wrzucać, ze głowa troszkę przy duza i ze, barki szersze powinny byc.

 

ehhh, niezle wymiatasz w tych facjatach, niestety moj talent w dziale organiki ogranicza sie do robienia zapalek drewnianych

 

a ty super stateczki, u mnie nie organika ogranicza sie na razie do robienia butów :)

 

Nie ma to tamto robota porządna.

Pod jego prawym uchem chyba jakiś artefak jest.

 

???

Napisano

bez tekstur wygląda dość plastikowo:P chyba troche przesadziłeś z dziurkami w podbrudku...no ale jak sie już jedzie sculperem to ciężko sie ograniczyć z robieniem takich wgnieceń nieprawdaż?:P

ogólnie ładnie jest ,mam pytanie ,czy jechałeś od base mesha czy z kulek?

jak sobie złego base mesha zrobie to mi sie potem siatka zapętla i wszystko w ..:P

yo

Napisano
bez tekstur wygląda dość plastikowo:P chyba troche przesadziłeś z dziurkami w podbrudku...no ale jak sie już jedzie sculperem to ciężko sie ograniczyć z robieniem takich wgnieceń nieprawdaż?:P

ogólnie ładnie jest ,mam pytanie ,czy jechałeś od base mesha czy z kulek?

jak sobie złego base mesha zrobie to mi sie potem siatka zapętla i wszystko w ..:P

yo

 

jak się rozpędzisz to trudno się opanować czasami to prawda, tak robiłem z base mesh'a.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności