misiekp Napisano 25 Grudzień 2005 Napisano 25 Grudzień 2005 Witam wszystkich :) Na wstepie jeszcze wesloych Swiat i udanego sylwka. A co do konkursu: 1.Jest to moja druga bitwa w ktorej biore udzial, mam nadzieje ze uda mi sie dokonczyc pracke, ale marzeniem jest nominacja... 2.Koncept sobie zaklepuje a chodzi o nim o to ze pewna mloda, przyglupia ale piekna syrena zostala zwiedzona przez PRAWDZIWA BESTIE czyli w tym przypadku osmiornice. Kusi ona kolorowym wisiorkiem wiec syrenka niespodziewajac sie niczego bezmyslnie przypatruje sie wisidelko. A tym czasem osmiornica oplata swoje macki wokol jej pieknego ciala... Wszystko chce przedstawic w klimacie sielankowym, duzo swiatla i wogole. 3.Technika to glownie 3dmax ale zastanawiam sie czy rafy i koloriwcow nie narysowac w ps, tak chyba bedzie latwiej i moze lepiej. 4.Wrzucam koncepcik - komentarze i rady mile widziane :D... Pozdrawiam...
hkropinski Napisano 25 Grudzień 2005 Napisano 25 Grudzień 2005 koncept bardzo fajny, czekam na update'y, powodzenia
Leru Napisano 25 Grudzień 2005 Napisano 25 Grudzień 2005 misiekp -> mmm klimaty podwodne, ciekawa sprawa, ciekaw jest tej ośmiornicy bo sam iedawno miałem ochotę taką zrobić :) powodzenia
miwt Napisano 25 Grudzień 2005 Napisano 25 Grudzień 2005 pomysl ciekawy...zoabczymy jak sie roziwnie:)
misiekp Napisano 27 Grudzień 2005 Autor Napisano 27 Grudzień 2005 pierwszy update znaczy sie macka :D
Ania Napisano 27 Grudzień 2005 Napisano 27 Grudzień 2005 trochę bardziej nieregularnie bym ssawki umieściła (noise) i na czubku powinien byc chyba tylko jeden rządek, ale nie jestem pewna. fajny temat
misiekp Napisano 27 Grudzień 2005 Autor Napisano 27 Grudzień 2005 bastepny update - osmiornica jeszcze duzo do poprawy ale popatrzcie i powiedzcie co jest dobre a co zle
Simple_man Napisano 27 Grudzień 2005 Napisano 27 Grudzień 2005 Końcówki macek są zakończone raczej miękko tzn się nie są takie ostre. Prócz tego radzę się zastosować do rady Ani (ona zawsze mówi dobrze) Macki powinne być porozkładane bardziej nie regularnie i ich wielkość nie jest jednakowa. Proponuję na gotowym odnóżu zastosować modyfikator noise.
misiekp Napisano 29 Grudzień 2005 Autor Napisano 29 Grudzień 2005 kolejny update czyli ta sama osmiornica co wczesniej tylko toszku wiecej wyrazna i z systemem kostnym oraz 3 odnozami ustawionymi tak dla picu *w tym miejscu podziekowania dla autora videotutka z sekcji tutorials max3d.pl w ktorym wyjasnia dzialanie spile_IK_controler - gdyby nie to to zapewne ustawialbtm gazda kostke osobno :P) Pozdrawiam :)
KoMic Napisano 29 Grudzień 2005 Napisano 29 Grudzień 2005 witam, osmiorka jest cacy, tylko chyba uzyles za melej liczby kosci, bo widac wyraznie gdzie sie laczął kolejne elementy, zmienil bym to bo niedurzo roboty a moze znacznie poprawic jej wyglad: ]., baardzo podobaja mi sie Twoje macki, zbrush czy zwykle poly extrude i smooth?
misiekp Napisano 30 Grudzień 2005 Autor Napisano 30 Grudzień 2005 macki to polymodeling a co do kosci to masz racje troche za malo ich uzylem :/(ale i tak jest ich chyba 104 sztuki) Dzieki za rady :) Pozdrawiam
Leru Napisano 30 Grudzień 2005 Napisano 30 Grudzień 2005 misiekp -> statyczna strasznie ta ośmiornica. Proponuję popatrzeć na jakiś film przyrodniczy o ośmiornicach i zobaczyć jak ciekawie można ułożyć te macki. One są ultra giętkie i nawet można je powyginać wbrew zasadom anatomii ośmiornicy (ale bez przesady), powykręcać w różnych osiach.
hkropinski Napisano 30 Grudzień 2005 Napisano 30 Grudzień 2005 trochę zabawkę przypomina, Leru mądrze prawi:D pozdr
JmTm00 Napisano 30 Grudzień 2005 Napisano 30 Grudzień 2005 fakt maski sztywne z dekcza, ale wierze ze dasz z tym sobie rade, ja osobiscie czekam na piekna kolorowa teksturke potwora (imo osmiornice pod wzgledem kamuflarzu nie maja absolutnie zadnej konkurencji)...wiele tym mozesz zdzialac tak sadze. Pozdrawiam i powodzenia
misiekp Napisano 30 Grudzień 2005 Autor Napisano 30 Grudzień 2005 kolejny update tym razem wstepny model glupiutkiej syrenki :D jeszcze duzo do zrobienia ale niech bedzie ps. powiedzcie co poprawic, czy proporcje sa dobre i wogole bo nie robilem wczesniej syrenki :p:p:p i jak macie jakies referki tudziez rysunki syren to pokazcie. Z gory thx i pozdrawiam :D
muody Napisano 30 Grudzień 2005 Napisano 30 Grudzień 2005 dlaczego to nie przechodzi gładko, tylko ma taki obcisły ogon założony? :) zmień koniec "głównego" ogona, bo za grubo e... porady porady...co by poradzić... no tak, daj To Niebieskie od połowy pleców. czemu? wytnij płetwę i spytaj ludzi co to jest, 99% powie że dziwna spódnica :D
misiekp Napisano 8 Styczeń 2006 Autor Napisano 8 Styczeń 2006 witam dawno juz nic sie tu nic nie dzialo :p Zaszly pewne zmiany w concepcie: a mianowicie moja piekna juz nie bedzie syrenka tylko pletwonurkiem :D
hkropinski Napisano 8 Styczeń 2006 Napisano 8 Styczeń 2006 no ale jak już jest tym płetwonurkiem to tego piękna za bardzo z pod maski nie widać... pozdr
misiekp Napisano 15 Styczeń 2006 Autor Napisano 15 Styczeń 2006 witam po przerwie :p jak wspomnialem w poprzednim poscie zmienil sie koncept-> zamiast piknej syreny jest piekna (choc pewnie powiecie ze tego nie widac) nurkujaca pani :D Scena bedzie ustawiona mniejwiecej tak jak teraz.. ps. mam problem i mam nadzieje ze pomozecie mi go rozwiazac: jak widac osmiornica jest bez ms a to dlatego ze po dodaniu modyfikatora ms starsznie widac zagieca miedzy koscmi :? poprostu dalem ich za malo :( no wiec chcialbym to zmeinic tylko ze nie chce mi sie ustawiac kazdej kostki osobno :/ .Wiec pytanie jak zautoatyzowac ten proces (czyli jak ustawic zasieg tego czegos co pojawia sie wokol kosci po nadaniu SKIN'a :P:P) pomozcie....
eco Napisano 21 Styczeń 2006 Napisano 21 Styczeń 2006 pomysl ze zmiana pieknej dobry - ale ja bym zdjal z niej kostium pletwonurka i zrobil raczej polawiaczke perel (sniada cera czarne wloski) ...moglaby plynac do czegos ( lekko zblurowanego ;) ) przed nia a za nia ta straszna osmiornica - byloby widac ze piekna jest piekna a osmiornica jaka jest kazdy widzi ;)
Rekomendowane odpowiedzi