Napisano 25 Lipiec 200321 l ha pierwszy jestem Mam zamiar zrobić Grafikę przedstawiajaca ostrzał ziemi z kosmosu przez obcą cywilicację. Armada statków wystrzeliwująca bomby i rakiety. Eksplozje na zemi sięgające granic atmosfery itd...
Napisano 25 Lipiec 200321 l wcale nei jestes pierwszy pierwszy byl gotham :) hmm pomysl niezly wynonywuj :D
Napisano 25 Lipiec 200321 l Witamy pierwszego odważnego. Pomysł nie jest orginalny ale jak go dobrzę zrealizujesz może być naprawdę git. PoWoDZoNKA życzę [winko]
Napisano 26 Lipiec 200321 l dobre bedziesz malowac na kompie ? czy normal PS. haha narysuj stacje mir jak rozwala ja ten duzy statek :D
Napisano 26 Lipiec 200321 l Hehe jestem ciekaw jak to zrobisz myszka:] Cos malo narazie jest zgloszen do bitwy:) Narazie masz 1 miejsce:]
Napisano 26 Lipiec 200321 l Moze warto przypomniec ze technika wykonania dowolna, wiec nie trzeba koniecznie i wylacznie malowac. powodzonka w bitwie.
Napisano 26 Lipiec 200321 l No no, w końcu sie zaczęło :D:D Zobaczymy co z tego pomysłu wyjdzie. Życzę powodzenia Giorgione
Napisano 26 Lipiec 200321 l Originally posted by Synuś Hehe jestem ciekaw jak to zrobisz myszka:] Cos malo narazie jest zgloszen do bitwy:) Narazie masz 1 miejsce:] Heh a od czego sa Tablety graficzne, a tak z innej strony ciekawie by to wygladalo... chyba ze ktos umie (prosze o linki :) ) pracka sie ciekawie zapowiada, pozdrawiam [heej]
Napisano 28 Lipiec 200321 l Autor powstaje sobie statek w gimpie, tylko burak gimp se zwisnął i ostał się tylko ten jpg. Będe musiał na tej warstwie działac chyba :( Usiłuje połączyć sylwetne wieloryba i skorpiona. Jak to widzicie??
Napisano 28 Lipiec 200321 l Autor a co tam, raz sie zyje. Mam albumy chrisa fossa i p[atrze jak oni te statki malują :-)
Napisano 30 Lipiec 200321 l Autor Walcze z tym statkiem, kolejne podejście, tym razem rysunek narysowałem odręcznie i zeskannowałem do kolorowania.