Laser Napisano 25 Lipiec 2003 Share Napisano 25 Lipiec 2003 ha pierwszy jestem Mam zamiar zrobić Grafikę przedstawiajaca ostrzał ziemi z kosmosu przez obcą cywilicację. Armada statków wystrzeliwująca bomby i rakiety. Eksplozje na zemi sięgające granic atmosfery itd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ufooox Napisano 25 Lipiec 2003 Share Napisano 25 Lipiec 2003 wcale nei jestes pierwszy pierwszy byl gotham :) hmm pomysl niezly wynonywuj :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kulexy Napisano 25 Lipiec 2003 Share Napisano 25 Lipiec 2003 no to powodzena zycze powodzenia[heej] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Laser Napisano 25 Lipiec 2003 Autor Share Napisano 25 Lipiec 2003 taki wstepny rysunek. Rozmieszczenie, planuje scene. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RadX Napisano 25 Lipiec 2003 Share Napisano 25 Lipiec 2003 Witamy pierwszego odważnego. Pomysł nie jest orginalny ale jak go dobrzę zrealizujesz może być naprawdę git. PoWoDZoNKA życzę [winko] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
saygon Napisano 26 Lipiec 2003 Share Napisano 26 Lipiec 2003 no pierwszy odważny. brawo. czekam n updaty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ufooox Napisano 26 Lipiec 2003 Share Napisano 26 Lipiec 2003 dobre bedziesz malowac na kompie ? czy normal PS. haha narysuj stacje mir jak rozwala ja ten duzy statek :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
imprecis Napisano 26 Lipiec 2003 Share Napisano 26 Lipiec 2003 Hehe jestem ciekaw jak to zrobisz myszka:] Cos malo narazie jest zgloszen do bitwy:) Narazie masz 1 miejsce:] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...