Skocz do zawartości

Pojazd 3D: BMW concept


pablo_111

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bardzo podoba mi się tył tego wozu, z przodem poszło ci trochę gorzej maska taka sobie wloty dałbym bardziej agresywne no i światła do wymiany, ale ogółem bardzo pozytywnie render trzeba by było jeszcze trochę podciągnąć

powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rok to bardzo dużo czasu :) jakoś ciężko się odbiera te rendery, może przez kadr, może przez kamerę, ale widać że coś w dobrą stronę: model miejscami faluje ale ogólnie ok, rendery hy lakier wstrętny :) o koncepcie nie mówię bo nie lubie bmw. pokaż siatkę.

 

pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja dla odmiany cie pochwale i to w pełni. Jako ze nie znam się na wszechobecnym na forum modelingu samochodow pwiem ci ze GIT :]

Ładnie sie prezentoje chociaz te lampy przednie jak w jakims punto :] jako ze to concept masz duza dowolność. Dowal cos jeszcze :p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Modelik taki sobie - gdzieniegdzie krzywo, brakuje ostrych przejść i kantów (a widać, ze powinny być!!) ale da się przeżyć :)

Design fajny, ale te światełka z przodu jakieś takie malutkie.. lakier też mógłby być lepszy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie osobiscie koncpet nie przypad do gustu..gdyz to taki projekt jakby z lat 90:)...co do materialow...to lepszych bym nie ustawil:D...ale mi sie nie podobaja...jak dla mnie jedynie 1 render ma fajne ujecie...reszta jest nudna:)...zycze powodzenia w kolejnych proejektach:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach