gregorjan Napisano 28 Grudzień 2005 Napisano 28 Grudzień 2005 Co tu dużo mówić. Zrobiłem ostatnimi czasy scenkę, która renderowała się ok 4,5h. Czekam na wasze opinie.
SimeN Napisano 29 Grudzień 2005 Napisano 29 Grudzień 2005 Czemu interia?! za co?:P szkoda, ze nieotexturowane, ale to w koncu wip :) Nie podobaja mi sie stoliki, maja zagrube, troche niepasujace nogi. Tych kamer to dales tyle, jakby ludzie mili paczki krasc :D Sofy po boku nie wiem na co. Fajnym pomyslem jest ten maly zbiorniczek wody. Glowy z nich wystajace juz tak fajne nie sa :P Dziwny uklad wybrales, do mnie raczej nie prezmawia. To oswietlenie duzo nie da, jak zrobi sie ciemno. Takie duze pomieszczenie, a tak slabo wykorzystane. Wole McDonalda :P pozdrawiam
gregorjan Napisano 29 Grudzień 2005 Autor Napisano 29 Grudzień 2005 Może jakiś koncept co mogłoby się tu znaleźć:)?
Rafalf Napisano 29 Grudzień 2005 Napisano 29 Grudzień 2005 Fajna pracka.Moze przydałoby sie jakieś miejsce na muzyke( moze jakiś fortepian). Wydaje mi się ze jest za duzo kamer na tych filarach. Pomiędzy figórkami w fontanie stoją boxy troche nie pasują do reszty z porzodu. pozdro
RA Napisano 29 Grudzień 2005 Napisano 29 Grudzień 2005 Jezeli to irr mapa, to mysle, ze mozesz spokojnie zmniejszyc wartosci do powiedzmy: -5 i -2/-3. :) Zwlaszcza jesli bedziesz mial np. ciemna podloge. Te kamienno podobne luki nawiazujace do fasady jakiegos budynku imo brzydkie sa. :) EDIT: Figurki i nogi stolikow tez nieciekawe. ;) Krzesla tez. :D Tam sa kamery? :> Tak duzo? Tak widoczne? Cos trzeba z nimi zrobic. :)
SimeN Napisano 29 Grudzień 2005 Napisano 29 Grudzień 2005 To czego dla mnie brakuje to lada gdzie mozna cos zakupic, moze lampy obok tych kolumn. Mozesz dac, nawet w gorszej jakosci ujecie z innej perspektywy, albo plan pomieszczenia?
JunioR Napisano 29 Grudzień 2005 Napisano 29 Grudzień 2005 krzaki brzydkie :/ przydał by sie jakis bar/ barek.
3d_kaczka Napisano 29 Grudzień 2005 Napisano 29 Grudzień 2005 Te krzaczki zielone sa wyraznie identyczne , zmien bo wyglada nierealistycznie , tło za oknami tragedia ale mysle to tak narazie "zeby bylo" , hmmm te sofy troszke bez celu bo jak tam usiadziesz np z kawa to gdzie ja postawisz? no i przychylam sie do zdania o stolikach.
hkropinski Napisano 29 Grudzień 2005 Napisano 29 Grudzień 2005 ogólnie praca ciekawa, troszkę dziwne światła i błedy wymienione przez kolegów wyżej, pozdrawiam
KaeMS Napisano 30 Grudzień 2005 Napisano 30 Grudzień 2005 Jejkh, design knajpy jest jakby .. przeznaczony dla dresiarzy. Do tego te kamery ... jakby ktos chcialby im figurki z fontanny zwinac. Polaczenie lukow - bram, fontanny, lamp, stolikow, wieszakow i kamer jest chyba przypadkowe ? Elementy jakby kazdy z innej bajki wyciagniety.
gregorjan Napisano 30 Grudzień 2005 Autor Napisano 30 Grudzień 2005 -SimeN-trochę to oteksturowałem. Sloliki trochę odchudziłem. -Homer- znalazłem miejsce na muzę i zmniejszyłem liczbę kamer;) -RA - dzięki, faktycznie przesadziłem ze światłem -Re:SimeN/JunioR- wstawiłem ladę i bar sałatkowy w tle -3d_kaczka -przy sofach stoją ławy z nakryciami więc jest miejsce na cafe -hkropinski -dzięki za wsparcie duchowe:D -KaeMS- mam nadzieję, że kilka dodatków zmieni nastawienie do pracy:] -SimeN- takie ujęcie wystarczy?
wooka Napisano 30 Grudzień 2005 Napisano 30 Grudzień 2005 Moim zdaniem malo przemyslales sprawe. Opracuj jakis ogolny cel do ktorego chcesz zmierzac, bo narazie to wyglada jakbys na biezaco wymyslal co by sie jeszcze przydalo i wstawial na lapu capu. Te kamery to ja bym wywalil w ogole. Czy rzucila ci sie kiedys w oko, kamera w kawiarni? bo mi, nie.. Nawet jesli tam sa, to sie je kamufluje nieco. Napewno nie sa to jakies przemyslowe kamery zywcem wyjete z metal geara:P tylko takie male czarne polkule. pozdrawiam i zycze powodzenia jeszcze raz przemysl ten projekt.
gregorjan Napisano 30 Grudzień 2005 Autor Napisano 30 Grudzień 2005 W scenie jest 7 świateł z tym że 3 są tak w sumie dla bajeru, bo mają min. wartości:) Ale obniżyłem w GI i caustik trochę wartości i z 4,5h zeszło do 1,5h -Ukash- wezmę to pod uwagę przy kolejnym renderze jak znajdę natchnienie, a co do kamer to jest taka czarna mała półkula w górno-środkowej części pracy Kilka spraw z pracą: *To powyginane na suficie to lampy:) *W miejscu z głośnikami na suficie to nie kamery, a urządzenie dające światło w rytm disco...
hkropinski Napisano 30 Grudzień 2005 Napisano 30 Grudzień 2005 z teksturami praca jest od razu ciekawsza, choć troche nie pasuje mi choinka oplatająca mur, jest nierealna, pozdr
skiki Napisano 31 Grudzień 2005 Napisano 31 Grudzień 2005 a mi się jakoś nie podoba . Jak dla mnie to za duzo tu stylów. Łuk jak z starozytności, natomiast krzesła i stoliki jakby z czasów dzisiejszych, natomiast te drewniane belki na suficie mi sie kojarzą z staroangielskimi domami... no i poza tym te belki sa drewniane co przy kamiennym luku, metalowo - szklanych stolikach wogole nie pasuje. Nagle wjezdzasz ze swietami (choinka na slupach)... no i kolorki, niebieskei sciany, czerwone krzesla... hmm proponuje zrobic seledynową podłogę i będzie cacy... modeling i oswietlenie mi sie wydaja calkiem spoko.l
Koniu_PL Napisano 31 Grudzień 2005 Napisano 31 Grudzień 2005 Hm... to jest troche dziwna pracka... ponawiam pytanie RA: "Ile świateł i ile to się renderowało?". Muszę przyznać, że dużo jest tu rzeczy powtarzających się, a to mnie trochę denerwuje... Nie lubię takich scen... To są chyba próbne materiały tak? Podłoga chyba wogóle nie otexturowana... Ja bym dał jakąś taką tak jak siki napisał i trochę błyszczącą, ale ściany to bym zmienił na biel... Ogólnie fajnie ;)
skiki Napisano 31 Grudzień 2005 Napisano 31 Grudzień 2005 heh ja mowilem o tej seledynowej podlodze w przenosni :P moim zdaniem podloga zalezy od stylu... a tutaj... tutaj nie wiadomo jaki charakter chce nadac scenie autor 1. Starozytny - marmur 2. nowoczesny - plytki 3. cieply, staroanglieski - parkiet.... ja bym tak zrobil :]
piotrek Napisano 31 Grudzień 2005 Napisano 31 Grudzień 2005 Nie czytałem postów wszystkich więc przepraszam jeśli się powtórzę. Mogę powiedzieć, że pracka całkiem, całkiem, tylko brak cieni i świateł :) Shaderki niektóre także do wymiany - np. krzesła. Bardziej podobało mi się pierwsze ujęcie.
Gedeon Napisano 1 Styczeń 2006 Napisano 1 Styczeń 2006 Pracka bardzo ciekawa. Bardziej podoba mi się drugi render. Krzesła i stoliki mogą byc. Podoba mi się sufit. Ogółem 4+
SimeN Napisano 1 Styczeń 2006 Napisano 1 Styczeń 2006 Moim zdaniem malo przemyslales sprawe. Opracuj jakis ogolny cel do ktorego chcesz zmierzac, bo narazie to wyglada jakbys na biezaco wymyslal co by sie jeszcze przydalo i wstawial na lapu capu. [...] Mysle podobnie. W twojej pracy brakuje jakiejs harmonii, panuje ogolny chaos, wszystko wyglada tak, jakby przed chwilka wypadla grupa rozbrykanej mlodziezy ;] Wydaje mi sie, ze za szybko chciales zobaczyc efekt swojej pracy, mieszajc modelowanie z texturowaniem, po stworzeniu bryly pewnie odrazu wstawiles swiatla itd... Podstawa to plan pracy. Kidys Jon Bell, ktory pracowal w Discreet przekonywal, jak wazny jest szkic pracy. Nie musi byc piekny, nie musisz umiec malowac. Wazne, zeby rysunek zlapal Twoje mysli tworzac koncept eliminujac pozniejsze problemy zwiazane z estetyka, stylem itd. pozdro :P
gregorjan Napisano 1 Styczeń 2006 Autor Napisano 1 Styczeń 2006 Ekstra suuper dzięki za komenty, wkońcu czuję że czegoś się uczę o 3D WORLD. skiki-zmieniłem style i wg. mnie jest ich mniej do all zmieniłem wygląd na 'jak mi się wydaje' na mnie chaotyczny P.S. Bar trochę w powietrzu, ale po 3h 29min i kilkunastu problemach z renderem niechciało mi się robić go 2-gi raz Aha w scenie jest 5 świateł.
RA Napisano 2 Styczeń 2006 Napisano 2 Styczeń 2006 Wieszaki - niewypal, do nieczego nie pasuja. Krzesla i stoliki - imo brzydkie, ale to sprawa gustu... Ta szescioboczna lawa wyjeta zywcem z supermarketu tez nie pasuje. Nie wiem jak ty, ale ja bym sie czul fatalnie nad taka podloga. ;)
SimeN Napisano 2 Styczeń 2006 Napisano 2 Styczeń 2006 Ciagle masz tyle roznych elementow niepasujacych stylowo do siebie. Odpowidz sobie sam, czy pdooba Ci sie to co tutaj masz. Masz po 4 krzesla do stolika. Chcialbys cos tam jesc?;] Popatrz na jakies zdjecia tego typu pomieszczen, bo nic dobrego z twojej pracy nie wyjdzie. Ostatni render jest gorszy od pierwszego, a powinno byc odwrotnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się