Napisano 28 Grudzień 200519 l Co tu dużo mówić. Zrobiłem ostatnimi czasy scenkę, która renderowała się ok 4,5h. Czekam na wasze opinie.
Napisano 29 Grudzień 200519 l Czemu interia?! za co?:P szkoda, ze nieotexturowane, ale to w koncu wip :) Nie podobaja mi sie stoliki, maja zagrube, troche niepasujace nogi. Tych kamer to dales tyle, jakby ludzie mili paczki krasc :D Sofy po boku nie wiem na co. Fajnym pomyslem jest ten maly zbiorniczek wody. Glowy z nich wystajace juz tak fajne nie sa :P Dziwny uklad wybrales, do mnie raczej nie prezmawia. To oswietlenie duzo nie da, jak zrobi sie ciemno. Takie duze pomieszczenie, a tak slabo wykorzystane. Wole McDonalda :P pozdrawiam
Napisano 29 Grudzień 200519 l Fajna pracka.Moze przydałoby sie jakieś miejsce na muzyke( moze jakiś fortepian). Wydaje mi się ze jest za duzo kamer na tych filarach. Pomiędzy figórkami w fontanie stoją boxy troche nie pasują do reszty z porzodu. pozdro
Napisano 29 Grudzień 200519 l Jezeli to irr mapa, to mysle, ze mozesz spokojnie zmniejszyc wartosci do powiedzmy: -5 i -2/-3. :) Zwlaszcza jesli bedziesz mial np. ciemna podloge. Te kamienno podobne luki nawiazujace do fasady jakiegos budynku imo brzydkie sa. :) EDIT: Figurki i nogi stolikow tez nieciekawe. ;) Krzesla tez. :D Tam sa kamery? :> Tak duzo? Tak widoczne? Cos trzeba z nimi zrobic. :)
Napisano 29 Grudzień 200519 l To czego dla mnie brakuje to lada gdzie mozna cos zakupic, moze lampy obok tych kolumn. Mozesz dac, nawet w gorszej jakosci ujecie z innej perspektywy, albo plan pomieszczenia?
Napisano 29 Grudzień 200519 l Te krzaczki zielone sa wyraznie identyczne , zmien bo wyglada nierealistycznie , tło za oknami tragedia ale mysle to tak narazie "zeby bylo" , hmmm te sofy troszke bez celu bo jak tam usiadziesz np z kawa to gdzie ja postawisz? no i przychylam sie do zdania o stolikach.
Napisano 29 Grudzień 200519 l ogólnie praca ciekawa, troszkę dziwne światła i błedy wymienione przez kolegów wyżej, pozdrawiam
Napisano 30 Grudzień 200519 l Jejkh, design knajpy jest jakby .. przeznaczony dla dresiarzy. Do tego te kamery ... jakby ktos chcialby im figurki z fontanny zwinac. Polaczenie lukow - bram, fontanny, lamp, stolikow, wieszakow i kamer jest chyba przypadkowe ? Elementy jakby kazdy z innej bajki wyciagniety.
Napisano 30 Grudzień 200519 l Autor -SimeN-trochę to oteksturowałem. Sloliki trochę odchudziłem. -Homer- znalazłem miejsce na muzę i zmniejszyłem liczbę kamer;) -RA - dzięki, faktycznie przesadziłem ze światłem -Re:SimeN/JunioR- wstawiłem ladę i bar sałatkowy w tle -3d_kaczka -przy sofach stoją ławy z nakryciami więc jest miejsce na cafe -hkropinski -dzięki za wsparcie duchowe:D -KaeMS- mam nadzieję, że kilka dodatków zmieni nastawienie do pracy:] -SimeN- takie ujęcie wystarczy?
Napisano 30 Grudzień 200519 l Moim zdaniem malo przemyslales sprawe. Opracuj jakis ogolny cel do ktorego chcesz zmierzac, bo narazie to wyglada jakbys na biezaco wymyslal co by sie jeszcze przydalo i wstawial na lapu capu. Te kamery to ja bym wywalil w ogole. Czy rzucila ci sie kiedys w oko, kamera w kawiarni? bo mi, nie.. Nawet jesli tam sa, to sie je kamufluje nieco. Napewno nie sa to jakies przemyslowe kamery zywcem wyjete z metal geara:P tylko takie male czarne polkule. pozdrawiam i zycze powodzenia jeszcze raz przemysl ten projekt.
Napisano 30 Grudzień 200519 l Autor W scenie jest 7 świateł z tym że 3 są tak w sumie dla bajeru, bo mają min. wartości:) Ale obniżyłem w GI i caustik trochę wartości i z 4,5h zeszło do 1,5h -Ukash- wezmę to pod uwagę przy kolejnym renderze jak znajdę natchnienie, a co do kamer to jest taka czarna mała półkula w górno-środkowej części pracy Kilka spraw z pracą: *To powyginane na suficie to lampy:) *W miejscu z głośnikami na suficie to nie kamery, a urządzenie dające światło w rytm disco...
Napisano 30 Grudzień 200519 l z teksturami praca jest od razu ciekawsza, choć troche nie pasuje mi choinka oplatająca mur, jest nierealna, pozdr
Napisano 31 Grudzień 200519 l a mi się jakoś nie podoba . Jak dla mnie to za duzo tu stylów. Łuk jak z starozytności, natomiast krzesła i stoliki jakby z czasów dzisiejszych, natomiast te drewniane belki na suficie mi sie kojarzą z staroangielskimi domami... no i poza tym te belki sa drewniane co przy kamiennym luku, metalowo - szklanych stolikach wogole nie pasuje. Nagle wjezdzasz ze swietami (choinka na slupach)... no i kolorki, niebieskei sciany, czerwone krzesla... hmm proponuje zrobic seledynową podłogę i będzie cacy... modeling i oswietlenie mi sie wydaja calkiem spoko.l
Napisano 31 Grudzień 200519 l Hm... to jest troche dziwna pracka... ponawiam pytanie RA: "Ile świateł i ile to się renderowało?". Muszę przyznać, że dużo jest tu rzeczy powtarzających się, a to mnie trochę denerwuje... Nie lubię takich scen... To są chyba próbne materiały tak? Podłoga chyba wogóle nie otexturowana... Ja bym dał jakąś taką tak jak siki napisał i trochę błyszczącą, ale ściany to bym zmienił na biel... Ogólnie fajnie ;)
Napisano 31 Grudzień 200519 l heh ja mowilem o tej seledynowej podlodze w przenosni :P moim zdaniem podloga zalezy od stylu... a tutaj... tutaj nie wiadomo jaki charakter chce nadac scenie autor 1. Starozytny - marmur 2. nowoczesny - plytki 3. cieply, staroanglieski - parkiet.... ja bym tak zrobil :]
Napisano 31 Grudzień 200519 l Nie czytałem postów wszystkich więc przepraszam jeśli się powtórzę. Mogę powiedzieć, że pracka całkiem, całkiem, tylko brak cieni i świateł :) Shaderki niektóre także do wymiany - np. krzesła. Bardziej podobało mi się pierwsze ujęcie.
Napisano 1 Styczeń 200619 l Pracka bardzo ciekawa. Bardziej podoba mi się drugi render. Krzesła i stoliki mogą byc. Podoba mi się sufit. Ogółem 4+
Napisano 1 Styczeń 200619 l Moim zdaniem malo przemyslales sprawe. Opracuj jakis ogolny cel do ktorego chcesz zmierzac, bo narazie to wyglada jakbys na biezaco wymyslal co by sie jeszcze przydalo i wstawial na lapu capu. [...] Mysle podobnie. W twojej pracy brakuje jakiejs harmonii, panuje ogolny chaos, wszystko wyglada tak, jakby przed chwilka wypadla grupa rozbrykanej mlodziezy ;] Wydaje mi sie, ze za szybko chciales zobaczyc efekt swojej pracy, mieszajc modelowanie z texturowaniem, po stworzeniu bryly pewnie odrazu wstawiles swiatla itd... Podstawa to plan pracy. Kidys Jon Bell, ktory pracowal w Discreet przekonywal, jak wazny jest szkic pracy. Nie musi byc piekny, nie musisz umiec malowac. Wazne, zeby rysunek zlapal Twoje mysli tworzac koncept eliminujac pozniejsze problemy zwiazane z estetyka, stylem itd. pozdro :P
Napisano 1 Styczeń 200619 l Autor Ekstra suuper dzięki za komenty, wkońcu czuję że czegoś się uczę o 3D WORLD. skiki-zmieniłem style i wg. mnie jest ich mniej do all zmieniłem wygląd na 'jak mi się wydaje' na mnie chaotyczny P.S. Bar trochę w powietrzu, ale po 3h 29min i kilkunastu problemach z renderem niechciało mi się robić go 2-gi raz Aha w scenie jest 5 świateł.
Napisano 2 Styczeń 200619 l Wieszaki - niewypal, do nieczego nie pasuja. Krzesla i stoliki - imo brzydkie, ale to sprawa gustu... Ta szescioboczna lawa wyjeta zywcem z supermarketu tez nie pasuje. Nie wiem jak ty, ale ja bym sie czul fatalnie nad taka podloga. ;)
Napisano 2 Styczeń 200619 l Ciagle masz tyle roznych elementow niepasujacych stylowo do siebie. Odpowidz sobie sam, czy pdooba Ci sie to co tutaj masz. Masz po 4 krzesla do stolika. Chcialbys cos tam jesc?;] Popatrz na jakies zdjecia tego typu pomieszczen, bo nic dobrego z twojej pracy nie wyjdzie. Ostatni render jest gorszy od pierwszego, a powinno byc odwrotnie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto