Zabulek Napisano 5 Styczeń 2006 Napisano 5 Styczeń 2006 Chialbym zaciagnac tu waszych porad bo przezucam sie z lw na 3ds i z tego co widze co chwile wszyscy uzwaja roznych programow to tworzenia modeli renderingu itd ,w lw korzystalem tylko z mozliwosci programu i to mi wystarczalo ;]. niewiem jak w 3dsie ale jesli korzystacie z innych znaczy to ze niesatysfakcjonowuje was modelowanie w nim ^_^V
nielot007 Napisano 5 Styczeń 2006 Napisano 5 Styczeń 2006 powiem szczerze ze niekumam o co chodzi :) nie rozumiem co mamy ci napisac... i z tego co widze co chwile wszyscy uzwaja roznych programow to tworzenia modeli renderingu itd ,w lw korzystalem tylko z mozliwosci programu i to mi wystarczalo ;] o co chodzi tutaj?? przeciez kazdy w maxie robi na standardzie na na jakis "innych softach" a jesli chodzi o rendering to vray brazil FR to sa jakby "standardowe" i nie widze w tym nic zlego w lw korzystalem tylko z mozliwosci programu i to mi wystarczalo ;] nam tez wystarczy "standard program" niewiem jak w 3dsie ale jesli korzystacie z innych znaczy to ze niesatysfakcjonowuje was modelowanie w nim przeciez nie korzystamy z innych :) nie kumam o co chodzi pozdro
MF Napisano 5 Styczeń 2006 Napisano 5 Styczeń 2006 Bana dla tego pana za link do obrazka ktory ma w profilu :P VVVV - SPAMERZY
nielot007 Napisano 5 Styczeń 2006 Napisano 5 Styczeń 2006 o kur** male akurat w tym momencie jadlem :(:(:( chyba dzisiaj juz nic nie zjem ban ban ban edit: kome--> nie nabijaj sobie postow :P
polka dot Napisano 5 Styczeń 2006 Napisano 5 Styczeń 2006 o co ci chodzi nielot? kazał wchodzić? nawet ostrzegał :) btw. jak nie rozumiesz o co koledze biega to nie odpisuj :)
streaker Napisano 6 Styczeń 2006 Napisano 6 Styczeń 2006 Myśle, że chodzi o to, że są osoby, które używają np. 3ds a do modelowania wykorzystują np. modo (swoją drogą sympatyczny program, ale wolę 3ds + Polyboost). Ale tu jest jedna prosta zasada: co kto lubi. w lw korzystalem tylko z mozliwosci programu i to mi wystarczalo ;] A mnie sam max też wystarczy, osobiście używam tylko polyboosta i vraya, ale bez obu można się obyć (modelowanie w maxie i tak jest dobre, a renderer z GI i innymi bajerami to mental ray).
Ania Napisano 6 Styczeń 2006 Napisano 6 Styczeń 2006 ostatnio spróbowałam modelowania w wingsie, i muszę powiedzieć że bardziej mi odpowiada od maksa, mimo że do maksa jestem przyzwyczajona od czterech lat - genialnie rozwiązane skróty klawiszowe, więcej możliwości selekcji oraz orbit dostępny poprzez środkowy przycisk myszki sprawiają, że da się modelować o wiele szybciej. dodać muszę, że wielką zaletą maksa jest to, że jest w nim prawie wszystko - box modelling, poly modelling, spline, nurbs, patch - podczas gdy w wingsie jest jedynie box modelling, który nie do wszystkiego się nadaje, natomiast naprzykład w rhino jest o ile wiem tylko nurbs (za to lepszy niż w maksie), nie wiem co ma modo. ale sam maks też wystarcza jak najbardziej.
kannu Napisano 7 Styczeń 2006 Napisano 7 Styczeń 2006 ooo, streaker :) fajnie ze mi przypomniales o tym polybooscie - nigdy nie mialem okazji tego sprobować. Bede sie musial za tym porozglądac. Odnośnie modo to slysze same superlatywy na jego temat i...wielkie oczekiwanie na najnowsza wersje. Chyba sie skusze , żeby sprobować gdy sie pojawi . (tylko jak zwykle czasu brak :((( ). Najnowsza wwrsja ma miec podobno mechanizmy tego typu , co Zbrusch. Bedzie wypas :) pozdrawiam :)
Rekomendowane odpowiedzi