Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Chialbym zaciagnac tu waszych porad bo przezucam sie z lw na 3ds i z tego co widze co chwile wszyscy uzwaja roznych programow to tworzenia modeli renderingu itd ,w lw korzystalem tylko z mozliwosci programu i to mi wystarczalo ;]. niewiem jak w 3dsie ale jesli korzystacie z innych znaczy to ze niesatysfakcjonowuje was modelowanie w nim

 

^_^V

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

powiem szczerze ze niekumam o co chodzi :)

nie rozumiem co mamy ci napisac...

i z tego co widze co chwile wszyscy uzwaja roznych programow to tworzenia modeli renderingu itd ,w lw korzystalem tylko z mozliwosci programu i to mi wystarczalo ;]

o co chodzi tutaj??

przeciez kazdy w maxie robi na standardzie na na jakis "innych softach" a jesli chodzi o rendering to vray brazil FR to sa jakby "standardowe" i nie widze w tym nic zlego

w lw korzystalem tylko z mozliwosci programu i to mi wystarczalo ;]

nam tez wystarczy "standard program"

niewiem jak w 3dsie ale jesli korzystacie z innych znaczy to ze niesatysfakcjonowuje was modelowanie w nim

przeciez nie korzystamy z innych :)

nie kumam o co chodzi

pozdro

Napisano

Bana dla tego pana za link do obrazka ktory ma w profilu :P

 

VVVV - SPAMERZY

Napisano

o kur** male akurat w tym momencie jadlem :(:(:(

chyba dzisiaj juz nic nie zjem

ban ban ban

edit:

kome--> nie nabijaj sobie postow :P

Napisano

o co ci chodzi nielot? kazał wchodzić? nawet ostrzegał :)

 

btw. jak nie rozumiesz o co koledze biega to nie odpisuj :)

Napisano

Myśle, że chodzi o to, że są osoby, które używają np. 3ds a do modelowania wykorzystują np. modo (swoją drogą sympatyczny program, ale wolę 3ds + Polyboost). Ale tu jest jedna prosta zasada: co kto lubi.

w lw korzystalem tylko z mozliwosci programu i to mi wystarczalo ;]

A mnie sam max też wystarczy, osobiście używam tylko polyboosta i vraya, ale bez obu można się obyć (modelowanie w maxie i tak jest dobre, a renderer z GI i innymi bajerami to mental ray).

Napisano

ostatnio spróbowałam modelowania w wingsie, i muszę powiedzieć że bardziej mi odpowiada od maksa, mimo że do maksa jestem przyzwyczajona od czterech lat - genialnie rozwiązane skróty klawiszowe, więcej możliwości selekcji oraz orbit dostępny poprzez środkowy przycisk myszki sprawiają, że da się modelować o wiele szybciej.

dodać muszę, że wielką zaletą maksa jest to, że jest w nim prawie wszystko - box modelling, poly modelling, spline, nurbs, patch - podczas gdy w wingsie jest jedynie box modelling, który nie do wszystkiego się nadaje, natomiast naprzykład w rhino jest o ile wiem tylko nurbs (za to lepszy niż w maksie), nie wiem co ma modo.

ale sam maks też wystarcza jak najbardziej.

Napisano

ooo, streaker :) fajnie ze mi przypomniales o tym polybooscie - nigdy nie mialem okazji tego sprobować. Bede sie musial za tym porozglądac.

 

Odnośnie modo to slysze same superlatywy na jego temat i...wielkie oczekiwanie na najnowsza wersje. Chyba sie skusze , żeby sprobować gdy sie pojawi . (tylko jak zwykle czasu brak :((( ).

Najnowsza wwrsja ma miec podobno mechanizmy tego typu , co Zbrusch. Bedzie wypas :)

pozdrawiam :)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności