David14 Napisano 10 Styczeń 2006 Napisano 10 Styczeń 2006 To mój pierwszy pojazd, przed tem zajmowałem sie wizualizacją wnętrz. Wiem że to wygląda jak horror ale pomóżcie mi bo już przerobiłem wszystkie tutki i dalej takie pokrzywieńce mi wychodzą.
Luszczu Napisano 10 Styczeń 2006 Napisano 10 Styczeń 2006 Witam, a jakiej techniki używasz? ja robie przy użyciu LINE cały model, potem daje surface.
Gość marcin_mocny Napisano 10 Styczeń 2006 Napisano 10 Styczeń 2006 popatrz david chyba do tych tutków się nie przyłożyłeś, wystarczy jeden przerobić ale dobry - chyba najlepszy będzie na 3dtotal o fiacie500 twoja siatka jest dziwna krawędzie urywają się nagle to znaczy nie idą przez kolejne polygony które powinny mieć po 4 kąty i tak na szybie to masz MEGA wielokąt
David14 Napisano 10 Styczeń 2006 Autor Napisano 10 Styczeń 2006 Luszcze- nakładam plane na dach i rościągam vertexy marcin_mocny- a otym to nie wiedziałem, zawsze kasowałem edgedy te które były mi nie potrzebne, czyli jak dodaje jakieś linie to muszą iść przez całe auto??
Knysha Napisano 10 Styczeń 2006 Napisano 10 Styczeń 2006 lo jezu ... ta bmka miala chyba 3 czolowe :D Chyba 5 i byla klepana mlotkiem przez Zdziska w przyosiedlowym zakladzie XDD
Luszczu Napisano 10 Styczeń 2006 Napisano 10 Styczeń 2006 uhh nie lepiej poly modelingiem robić??? a jeszcze lepiej robić przy użyciu Line, przynajmniej dla mnie :) David14- miłej pracy nad modelem, bo ja raczej ci nie pomoge
pchelka Napisano 10 Styczeń 2006 Napisano 10 Styczeń 2006 Luszczu prośba możesz wyjaśnić twoją metode??? niebardzo rozumiem pojęcia line....
Hubi Napisano 10 Styczeń 2006 Napisano 10 Styczeń 2006 Luszczu prośba możesz wyjaśnić twoją metode??? niebardzo rozumiem pojęcia line.... jak napisał Lukasz_S - ten tutek: http://www.max3d.pl/tut.php?id=85 obrysowywujesz caly samochod liniami, nakladasz modyfikator surface i gotowe ;)
Luszczu Napisano 10 Styczeń 2006 Napisano 10 Styczeń 2006 Właśnie, odrysowujesz kontury wszystkich blach na aucie,(najlepiej na bocznym obrazie blueprinta, potem wysówasz vertexy w froncie by odrys nie był płaski) potem dajesz linie poprzeczne które utworzą "wypukłości" karoseri, na koniec modyfikator surfece i gotowe :) mógłbym to pokazać na zdjęciach ale stworzył bym tutka ;D
Knysha Napisano 10 Styczeń 2006 Napisano 10 Styczeń 2006 Luszczu - to stworz :> Napewno sie komus przyda :>
David14 Napisano 10 Styczeń 2006 Autor Napisano 10 Styczeń 2006 no i udało mi się w poprawić siatke, narazie tylko tyle bo zakówam treny
Gość marcin_mocny Napisano 10 Styczeń 2006 Napisano 10 Styczeń 2006 no faktycznie, widać, że siatkę poprzecinałeś, ale za gęsta jest a nadal jak zauważysz są ponad 4kąty (niektóre krawędzie niepotrzebne) ja bym ci radził tak jak george82 - od nowa
pchelka Napisano 10 Styczeń 2006 Napisano 10 Styczeń 2006 ehhh przecież to zwykłe spline.... ehh sorki tą metodę znam od dawna ale nie skojarzyłem o co biega :)
David14 Napisano 16 Styczeń 2006 Autor Napisano 16 Styczeń 2006 Prace z Fiatem 500 potraktowałem jak trening, doprowadził bym do końca ale BP okazały sie źle przycięte i jakiś krzywy mi wyszedł. Zaczołem na nowo tworzyć te BMW i tak jak ktoś tu zaproponował najpierw zrobie maske potem nadkole i tak dalej...
David14 Napisano 16 Styczeń 2006 Autor Napisano 16 Styczeń 2006 niech mi ktoś oceni czy dobże robie...
Knysha Napisano 17 Styczeń 2006 Napisano 17 Styczeń 2006 Juz lepiej, ale zrob cut'em dodatkowe krawedzie kolo grill'a - masz kilka wolnych vertexow tam :P
David14 Napisano 17 Styczeń 2006 Autor Napisano 17 Styczeń 2006 a tu wersja z lakierem niewiem jak sie pozbyć w tle tej mapy HDRI
Gość marcin_mocny Napisano 18 Styczeń 2006 Napisano 18 Styczeń 2006 ty się weź za modeling nie za lakier :] mapę wyłączysz w enviromencie - w kwadraciku wyłącz mapę
Knysha Napisano 18 Styczeń 2006 Napisano 18 Styczeń 2006 Dokladnie. Nie slodz lakierami i renderami, ino sie za modeling bierz! ;>
sysol Napisano 18 Styczeń 2006 Napisano 18 Styczeń 2006 chyba ta 5 wersja to jakas starsza bo na tę najnowszą to nie wygląda... moim zdaniem BMW to naprawde trudne auto na początek ale to może tylko moje zdanie.....
David14 Napisano 18 Styczeń 2006 Autor Napisano 18 Styczeń 2006 no te BMW to jest po 1994r. teraz na kompa wsiadłem to morze do 12 coś uda mi sie wydłubać
David14 Napisano 18 Styczeń 2006 Autor Napisano 18 Styczeń 2006 tak ale jak wyłącze mape to niema odbić w lakierze
..:: WIKTOR ::.. Napisano 18 Styczeń 2006 Napisano 18 Styczeń 2006 tak ale jak wyłącze mape to niema odbić w lakierze Tym to ty sie bedziesz martwil jak dokonczysz modelling... A jak sie chcesz bawic z lakierem i odbiciami na tym poziomie prac to lepiej sobie kwadracik i kule stworz - przynajmniej nie bedziesz meczyl kompa ;P Wyskrob cos wiecej bo na razie nie masz tego duzo a my chcemy oceniac :) :>
Knysha Napisano 18 Styczeń 2006 Napisano 18 Styczeń 2006 David14 - mozebys tak z laski swojej edytowal posty -.-?
Gość marcin_mocny Napisano 18 Styczeń 2006 Napisano 18 Styczeń 2006 ej kombinuj kombinuj ... chodziło mi o kwadracik tak?? a odbicia są i po wyłączeniu mapy w tle
David14 Napisano 19 Styczeń 2006 Autor Napisano 19 Styczeń 2006 no u mnie nie ma odbić, ale to może przez to że używam finalRender
David14 Napisano 19 Styczeń 2006 Autor Napisano 19 Styczeń 2006 a to zrobiłem w 2 godzinki, bo kurde mam taki dostęp do kompa że wcale:
..:: WIKTOR ::.. Napisano 19 Styczeń 2006 Napisano 19 Styczeń 2006 Aj aj aj... :/ Krzywo gdzie niegdzie... :/ Daj rendera bez lakieru!! To wtedy bedziemy mogli Ci pomoc!! Aaaa i siatke zapodaj :)
Knysha Napisano 19 Styczeń 2006 Napisano 19 Styczeń 2006 Hmm niedociera do ciebie panie davidzie ;P. Daj sobie spokuj z lakierami i wogole jakimis tweakowanymi renderami. Za wczesnie na to - dawaj siatke i przyloz sie do modelingu, bo z nim slabo ;>. Na renderowanie przyjdzie jeszcze czas ;P
..:: WIKTOR ::.. Napisano 19 Styczeń 2006 Napisano 19 Styczeń 2006 Lukasz_S: hehe doobreeee ;P No ale Lancie to nalepiej zaczac tez od przodu modelowac bo sie mozna czasmi zdziwic ;) A ja polecam na poczatek Poloneza albo cos Kanciatego z lat '80 ;) Tylko niech nie ma duzo wlotow itp bo znowu bede jajucha hehe A BMW to rzeczywiscie wyzsza szkola jazdy - za trudny model na poczatek sobie wybrales... :/ "Moga byc niejakie klopoty..."
David14 Napisano 19 Styczeń 2006 Autor Napisano 19 Styczeń 2006 no na początku to chciałem zrobić Fiata 125p ale nie znalazłem BP;-(
Eden-3d Napisano 19 Styczeń 2006 Napisano 19 Styczeń 2006 ja na poczatek polecam fiata uno , a kaszlak wbrew pozorom nie jest taki latwy
Knysha Napisano 19 Styczeń 2006 Napisano 19 Styczeń 2006 David14 - wiekszych renderow sie nie da ;P? Krzywo w cholere, brak chamferow etc. etc. etc. ;>
David14 Napisano 19 Styczeń 2006 Autor Napisano 19 Styczeń 2006 a te BMW było by łatwiejsze?? http://blueprints.onnovanbraam.com/modules/bpview/bpview.php?nr=5812
mrkrzysiek Napisano 20 Styczeń 2006 Napisano 20 Styczeń 2006 może i łatwiejsze ale ucz się na trudniejszym modelu tylko żeby nie było to BMW
Hubi Napisano 20 Styczeń 2006 Napisano 20 Styczeń 2006 tylko żeby nie było to BMW David14 nie słuchaj go on sie nie zna ;P Bmw jest ok ;) i mysle ze akurat model ktory wybral nie nalezy do najtrudniejszych.. fiat 125p wg mnie jest trudniejszy ;)
David14 Napisano 20 Styczeń 2006 Autor Napisano 20 Styczeń 2006 no też tak sądziłem że z tym BMW sobie poradze, dzisiaj zamierzam robićj jak najdłużej(może tak do 2-3), najbardzej to sie boje zdeżaków i różnych bugów
David14 Napisano 23 Styczeń 2006 Autor Napisano 23 Styczeń 2006 to co ostatnio zrobiłem, mało ale to przez brak czasu a i jeszcze siatka
acre117 Napisano 23 Styczeń 2006 Napisano 23 Styczeń 2006 IMHO za gęsto troche...;] ale ja sie nie znam:) pozdrawiam i życze powodzenia:)..
David14 Napisano 23 Styczeń 2006 Autor Napisano 23 Styczeń 2006 no prosze o więcej ocen, konstruktywna krytyka etc.
Tymek Napisano 23 Styczeń 2006 Napisano 23 Styczeń 2006 Strasznie gęsta siatka, np. przy przednich drzwiach... czy przy końcu rowka przy przednim nadkolu jest siedmiokąt? O_o Tył, ała, jakbyś go młotkiem modelował ;) I skąd takie wielkie rendery? :) Wypowiedziałem się, idę oglądać Lost ;)
David14 Napisano 24 Styczeń 2006 Autor Napisano 24 Styczeń 2006 siatka gęsta bo jestem początkujący w modelowaniu aut, przy końcu rowka nie ma siedmiokąta, był pięciokąt ale już poprawiłem a rendery wielkie bo monitor wielki(20'' panorama) ;-)
nielot007 Napisano 24 Styczeń 2006 Napisano 24 Styczeń 2006 Lukasz_S nie przeadzaj nie jest zle :) tyl jest jeszcze krzywy ale poprostujesz i bedzie dobrze... pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się