Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

To mój pierwszy pojazd, przed tem zajmowałem sie wizualizacją wnętrz. Wiem że to wygląda jak horror ale pomóżcie mi bo już przerobiłem wszystkie tutki i dalej takie pokrzywieńce mi wychodzą.

siatka6eq.th.jpg

14dp.th.jpg

 

  • Odpowiedzi 71
  • Wyświetleń 6,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam, a jakiej techniki używasz? ja robie przy użyciu LINE cały model, potem daje surface.

Napisano

popatrz david chyba do tych tutków się nie przyłożyłeś, wystarczy jeden przerobić ale dobry - chyba najlepszy będzie na 3dtotal o fiacie500

twoja siatka jest dziwna krawędzie urywają się nagle to znaczy nie idą przez kolejne polygony które powinny mieć po 4 kąty i tak na szybie to masz MEGA wielokąt

Napisano
  • Autor

Luszcze- nakładam plane na dach i rościągam vertexy

marcin_mocny- a otym to nie wiedziałem, zawsze kasowałem edgedy te które były mi nie potrzebne, czyli jak dodaje jakieś linie to muszą iść przez całe auto??

Napisano
lo jezu ... ta bmka miala chyba 3 czolowe :D

Chyba 5 i byla klepana mlotkiem przez Zdziska w przyosiedlowym zakladzie XDD

Napisano
uhh nie lepiej poly modelingiem robić???

a jeszcze lepiej robić przy użyciu Line, przynajmniej dla mnie :)

 

David14- miłej pracy nad modelem, bo ja raczej ci nie pomoge

Napisano

Luszczu prośba możesz wyjaśnić twoją metode??? niebardzo rozumiem pojęcia line....

Napisano
Luszczu prośba możesz wyjaśnić twoją metode??? niebardzo rozumiem pojęcia line....

 

jak napisał Lukasz_S - ten tutek:

 

http://www.max3d.pl/tut.php?id=85

 

obrysowywujesz caly samochod liniami, nakladasz modyfikator surface i gotowe ;)

Napisano

Właśnie, odrysowujesz kontury wszystkich blach na aucie,(najlepiej na bocznym obrazie blueprinta, potem wysówasz vertexy w froncie by odrys nie był płaski) potem dajesz linie poprzeczne które utworzą "wypukłości" karoseri, na koniec modyfikator surfece i gotowe :)

 

mógłbym to pokazać na zdjęciach ale stworzył bym tutka ;D

Napisano
  • Autor

no i udało mi się w poprawić siatke, narazie tylko tyle bo zakówam treny

18ye.th.jpg

siatka9bj.th.jpg

Napisano

ja bym zaczal jeszcze raz....;)

Napisano

no faktycznie, widać, że siatkę poprzecinałeś, ale za gęsta jest a nadal jak zauważysz są ponad 4kąty (niektóre krawędzie niepotrzebne)

ja bym ci radził tak jak george82 - od nowa

Napisano

ehhh przecież to zwykłe spline.... ehh sorki tą metodę znam od dawna ale nie skojarzyłem o co biega :)

Napisano
  • Autor

Prace z Fiatem 500 potraktowałem jak trening, doprowadził bym do końca ale BP okazały sie źle przycięte i jakiś krzywy mi wyszedł. Zaczołem na nowo tworzyć te BMW i tak jak ktoś tu zaproponował najpierw zrobie maske potem nadkole i tak dalej...

maska15re.th.jpg

maska29ae.th.jpg

siatka8dw.th.jpg

Napisano

Juz lepiej, ale zrob cut'em dodatkowe krawedzie kolo grill'a - masz kilka wolnych vertexow tam :P

Napisano

ty się weź za modeling nie za lakier :]

mapę wyłączysz w enviromencie - w kwadraciku wyłącz mapę

Napisano

chyba ta 5 wersja to jakas starsza bo na tę najnowszą to nie wygląda... moim zdaniem BMW to naprawde trudne auto na początek ale to może tylko moje zdanie.....

Napisano
  • Autor

no te BMW to jest po 1994r. teraz na kompa wsiadłem to morze do 12 coś uda mi sie wydłubać

Napisano
tak ale jak wyłącze mape to niema odbić w lakierze

 

Tym to ty sie bedziesz martwil jak dokonczysz modelling... A jak sie chcesz bawic z lakierem i odbiciami na tym poziomie prac to lepiej sobie kwadracik i kule stworz - przynajmniej nie bedziesz meczyl kompa ;P Wyskrob cos wiecej bo na razie nie masz tego duzo a my chcemy oceniac :) :>

Napisano

ej kombinuj kombinuj ... chodziło mi o kwadracik tak?? a odbicia są i po wyłączeniu mapy w tle

Napisano
  • Autor

a to zrobiłem w 2 godzinki, bo kurde mam taki dostęp do kompa że wcale:

bmw9hp.th.jpg

Napisano

Hmm niedociera do ciebie panie davidzie ;P. Daj sobie spokuj z lakierami i wogole jakimis tweakowanymi renderami. Za wczesnie na to - dawaj siatke i przyloz sie do modelingu, bo z nim slabo ;>. Na renderowanie przyjdzie jeszcze czas ;P

Napisano

Lukasz_S: hehe doobreeee ;P

 

No ale Lancie to nalepiej zaczac tez od przodu modelowac bo sie mozna czasmi zdziwic ;) A ja polecam na poczatek Poloneza albo cos Kanciatego z lat '80 ;) Tylko niech nie ma duzo wlotow itp bo znowu bede jajucha hehe A BMW to rzeczywiscie wyzsza szkola jazdy - za trudny model na poczatek sobie wybrales... :/ "Moga byc niejakie klopoty..."

Napisano

David14 - wiekszych renderow sie nie da ;P? Krzywo w cholere, brak chamferow etc. etc. etc. ;>

Napisano
tylko żeby nie było to BMW

 

David14 nie słuchaj go on sie nie zna ;P Bmw jest ok ;) i mysle ze akurat model ktory wybral nie nalezy do najtrudniejszych.. fiat 125p wg mnie jest trudniejszy ;)

Napisano
  • Autor

no też tak sądziłem że z tym BMW sobie poradze, dzisiaj zamierzam robićj jak najdłużej(może tak do 2-3), najbardzej to sie boje zdeżaków i różnych bugów

Napisano
  • Autor

to co ostatnio zrobiłem, mało ale to przez brak czasu

8a1uy.th.jpg

5a9ni.th.jpg

a i jeszcze siatka

74bp.th.jpg

66hf.th.jpg

Napisano

IMHO za gęsto troche...;]

ale ja sie nie znam:)

pozdrawiam i życze powodzenia:)..

Napisano

Strasznie gęsta siatka, np. przy przednich drzwiach... czy przy końcu rowka przy przednim nadkolu jest siedmiokąt? O_o

Tył, ała, jakbyś go młotkiem modelował ;)

I skąd takie wielkie rendery? :)

 

Wypowiedziałem się, idę oglądać Lost ;)

Napisano
  • Autor

siatka gęsta bo jestem początkujący w modelowaniu aut, przy końcu rowka nie ma siedmiokąta, był pięciokąt ale już poprawiłem

a rendery wielkie bo monitor wielki(20'' panorama) ;-)

Napisano

Lukasz_S nie przeadzaj nie jest zle :)

tyl jest jeszcze krzywy ale poprostujesz i bedzie dobrze...

pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności