Napisano 10 Styczeń 200619 l To mój pierwszy pojazd, przed tem zajmowałem sie wizualizacją wnętrz. Wiem że to wygląda jak horror ale pomóżcie mi bo już przerobiłem wszystkie tutki i dalej takie pokrzywieńce mi wychodzą.
Napisano 10 Styczeń 200619 l Witam, a jakiej techniki używasz? ja robie przy użyciu LINE cały model, potem daje surface.
Napisano 10 Styczeń 200619 l popatrz david chyba do tych tutków się nie przyłożyłeś, wystarczy jeden przerobić ale dobry - chyba najlepszy będzie na 3dtotal o fiacie500 twoja siatka jest dziwna krawędzie urywają się nagle to znaczy nie idą przez kolejne polygony które powinny mieć po 4 kąty i tak na szybie to masz MEGA wielokąt
Napisano 10 Styczeń 200619 l Autor Luszcze- nakładam plane na dach i rościągam vertexy marcin_mocny- a otym to nie wiedziałem, zawsze kasowałem edgedy te które były mi nie potrzebne, czyli jak dodaje jakieś linie to muszą iść przez całe auto??
Napisano 10 Styczeń 200619 l lo jezu ... ta bmka miala chyba 3 czolowe :D Chyba 5 i byla klepana mlotkiem przez Zdziska w przyosiedlowym zakladzie XDD
Napisano 10 Styczeń 200619 l uhh nie lepiej poly modelingiem robić??? a jeszcze lepiej robić przy użyciu Line, przynajmniej dla mnie :) David14- miłej pracy nad modelem, bo ja raczej ci nie pomoge
Napisano 10 Styczeń 200619 l Luszczu prośba możesz wyjaśnić twoją metode??? niebardzo rozumiem pojęcia line....
Napisano 10 Styczeń 200619 l Luszczu prośba możesz wyjaśnić twoją metode??? niebardzo rozumiem pojęcia line.... jak napisał Lukasz_S - ten tutek: http://www.max3d.pl/tut.php?id=85 obrysowywujesz caly samochod liniami, nakladasz modyfikator surface i gotowe ;)
Napisano 10 Styczeń 200619 l Właśnie, odrysowujesz kontury wszystkich blach na aucie,(najlepiej na bocznym obrazie blueprinta, potem wysówasz vertexy w froncie by odrys nie był płaski) potem dajesz linie poprzeczne które utworzą "wypukłości" karoseri, na koniec modyfikator surfece i gotowe :) mógłbym to pokazać na zdjęciach ale stworzył bym tutka ;D
Napisano 10 Styczeń 200619 l Autor no i udało mi się w poprawić siatke, narazie tylko tyle bo zakówam treny
Napisano 10 Styczeń 200619 l no faktycznie, widać, że siatkę poprzecinałeś, ale za gęsta jest a nadal jak zauważysz są ponad 4kąty (niektóre krawędzie niepotrzebne) ja bym ci radził tak jak george82 - od nowa
Napisano 10 Styczeń 200619 l ehhh przecież to zwykłe spline.... ehh sorki tą metodę znam od dawna ale nie skojarzyłem o co biega :)
Napisano 16 Styczeń 200619 l Autor Prace z Fiatem 500 potraktowałem jak trening, doprowadził bym do końca ale BP okazały sie źle przycięte i jakiś krzywy mi wyszedł. Zaczołem na nowo tworzyć te BMW i tak jak ktoś tu zaproponował najpierw zrobie maske potem nadkole i tak dalej...
Napisano 17 Styczeń 200619 l Juz lepiej, ale zrob cut'em dodatkowe krawedzie kolo grill'a - masz kilka wolnych vertexow tam :P
Napisano 18 Styczeń 200619 l ty się weź za modeling nie za lakier :] mapę wyłączysz w enviromencie - w kwadraciku wyłącz mapę
Napisano 18 Styczeń 200619 l Dokladnie. Nie slodz lakierami i renderami, ino sie za modeling bierz! ;>
Napisano 18 Styczeń 200619 l chyba ta 5 wersja to jakas starsza bo na tę najnowszą to nie wygląda... moim zdaniem BMW to naprawde trudne auto na początek ale to może tylko moje zdanie.....
Napisano 18 Styczeń 200619 l Autor no te BMW to jest po 1994r. teraz na kompa wsiadłem to morze do 12 coś uda mi sie wydłubać
Napisano 18 Styczeń 200619 l tak ale jak wyłącze mape to niema odbić w lakierze Tym to ty sie bedziesz martwil jak dokonczysz modelling... A jak sie chcesz bawic z lakierem i odbiciami na tym poziomie prac to lepiej sobie kwadracik i kule stworz - przynajmniej nie bedziesz meczyl kompa ;P Wyskrob cos wiecej bo na razie nie masz tego duzo a my chcemy oceniac :) :>
Napisano 18 Styczeń 200619 l ej kombinuj kombinuj ... chodziło mi o kwadracik tak?? a odbicia są i po wyłączeniu mapy w tle
Napisano 19 Styczeń 200619 l Autor no u mnie nie ma odbić, ale to może przez to że używam finalRender
Napisano 19 Styczeń 200619 l Autor a to zrobiłem w 2 godzinki, bo kurde mam taki dostęp do kompa że wcale:
Napisano 19 Styczeń 200619 l Aj aj aj... :/ Krzywo gdzie niegdzie... :/ Daj rendera bez lakieru!! To wtedy bedziemy mogli Ci pomoc!! Aaaa i siatke zapodaj :)
Napisano 19 Styczeń 200619 l Hmm niedociera do ciebie panie davidzie ;P. Daj sobie spokuj z lakierami i wogole jakimis tweakowanymi renderami. Za wczesnie na to - dawaj siatke i przyloz sie do modelingu, bo z nim slabo ;>. Na renderowanie przyjdzie jeszcze czas ;P
Napisano 19 Styczeń 200619 l Lukasz_S: hehe doobreeee ;P No ale Lancie to nalepiej zaczac tez od przodu modelowac bo sie mozna czasmi zdziwic ;) A ja polecam na poczatek Poloneza albo cos Kanciatego z lat '80 ;) Tylko niech nie ma duzo wlotow itp bo znowu bede jajucha hehe A BMW to rzeczywiscie wyzsza szkola jazdy - za trudny model na poczatek sobie wybrales... :/ "Moga byc niejakie klopoty..."
Napisano 19 Styczeń 200619 l Autor no na początku to chciałem zrobić Fiata 125p ale nie znalazłem BP;-(
Napisano 19 Styczeń 200619 l ja na poczatek polecam fiata uno , a kaszlak wbrew pozorom nie jest taki latwy
Napisano 19 Styczeń 200619 l David14 - wiekszych renderow sie nie da ;P? Krzywo w cholere, brak chamferow etc. etc. etc. ;>
Napisano 19 Styczeń 200619 l Autor a te BMW było by łatwiejsze?? http://blueprints.onnovanbraam.com/modules/bpview/bpview.php?nr=5812
Napisano 20 Styczeń 200619 l może i łatwiejsze ale ucz się na trudniejszym modelu tylko żeby nie było to BMW
Napisano 20 Styczeń 200619 l tylko żeby nie było to BMW David14 nie słuchaj go on sie nie zna ;P Bmw jest ok ;) i mysle ze akurat model ktory wybral nie nalezy do najtrudniejszych.. fiat 125p wg mnie jest trudniejszy ;)
Napisano 20 Styczeń 200619 l Autor no też tak sądziłem że z tym BMW sobie poradze, dzisiaj zamierzam robićj jak najdłużej(może tak do 2-3), najbardzej to sie boje zdeżaków i różnych bugów
Napisano 23 Styczeń 200619 l Autor to co ostatnio zrobiłem, mało ale to przez brak czasu a i jeszcze siatka
Napisano 23 Styczeń 200619 l IMHO za gęsto troche...;] ale ja sie nie znam:) pozdrawiam i życze powodzenia:)..
Napisano 23 Styczeń 200619 l Strasznie gęsta siatka, np. przy przednich drzwiach... czy przy końcu rowka przy przednim nadkolu jest siedmiokąt? O_o Tył, ała, jakbyś go młotkiem modelował ;) I skąd takie wielkie rendery? :) Wypowiedziałem się, idę oglądać Lost ;)
Napisano 24 Styczeń 200619 l Autor siatka gęsta bo jestem początkujący w modelowaniu aut, przy końcu rowka nie ma siedmiokąta, był pięciokąt ale już poprawiłem a rendery wielkie bo monitor wielki(20'' panorama) ;-)
Napisano 24 Styczeń 200619 l Lukasz_S nie przeadzaj nie jest zle :) tyl jest jeszcze krzywy ale poprostujesz i bedzie dobrze... pozdro
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto