kurt_hectic Napisano 1 Luty 2006 Autor Napisano 1 Luty 2006 thx ziomuś, thx r2d2 - ja Cie wcale nie nie lubie - nie znam Cie :\ (wiem , wiem), ale tak na serio: nadal uwazam, ze zapodawanie scen to good rozwiazanie. dowod: mam czasem problemy z uv > kazdy moze zajrzec do kuchni i ocenic...dlugo szukalem viewera 3d- ladujesz model i masz view jak w grze. sciagnalem navet jakis z nvidia.com ale on jest tylko od .md czy jakos tak. olac to, jak ktos sciagnie i zaladuje to bedzie mial wiekrze mozliwosci w ocenianiu i wogole, a jak nie to ...jego wybor.
Gość yon Napisano 1 Luty 2006 Napisano 1 Luty 2006 kurt: link do objektu to fajny sposob, ale ciezki dla ogladajacego (rozmiar i program). rozwiazanie= obiekt+szoty :)
Hatred Napisano 1 Luty 2006 Napisano 1 Luty 2006 a ja mam w pracy tylko maye i uvlayouta wiec nie zobacze twojego modelu ani w kuchni ani nigdzie... szkoda
kurt_hectic Napisano 1 Luty 2006 Autor Napisano 1 Luty 2006 jpg http://www.sitesled.com/members/kurt_hectic_pl/_balist/_balist.html najlepsze widoki, jak to pisze Woznkt uzyskasz sciagajac scene : http://www.sitesled.com/members/kurt_hectic_pl/balist_final2.rar
AGmakonts Napisano 1 Luty 2006 Napisano 1 Luty 2006 najz, nawet bardzo, ma charakter taki troche morrowindowy imho, doczepił bym się tylko płaskiemu wyglądowi tej głównej dolnej belki i małemu kontrastowi metalu i drewna, na początku się wszystko zlewa
Woznkt Napisano 1 Luty 2006 Napisano 1 Luty 2006 Bardzo zacne, najlepsze widoki te bardziej z góry, bo z boku istonie się zlewa
_michal Napisano 1 Luty 2006 Napisano 1 Luty 2006 Bardzo ładne. Texturka daje radę ostro. Podoba się. Dodałbym jednak delikatnie cieniowanie na texturze (choćby taki AO, ale nie za mocny). Pomimo tego - świetna robota.
Gość Marioza Napisano 1 Luty 2006 Napisano 1 Luty 2006 całkiem dobrze to wygląda, jedyne co mi nie lezy troche to to "przejaranie" w paru miejscach, troche nie naturalne jest, ale ja tam sie nie znam, poza tym to w końcu textury mialy byc 512X512 czy freestyl?
Ardeni Napisano 1 Luty 2006 Napisano 1 Luty 2006 Cool, qrde bardzo ładne, ale mi te deski wyglądają nakby były z 3 pni drzew wystrugane. Na pokładzie inne, na samej gorze jeszcze inne, a na kołach to wogóle sięróżnią, są ciemne takie. Ogólnie bardzo ładnie taki elficki.
Shogun 3D Napisano 1 Luty 2006 Napisano 1 Luty 2006 Kurt, faktycznie, w okolicach lin drewienko nosi oznaki podpalania. a co do reszty, to faktycznie - dobra robota. :) Jedyne, czego sie mogę czepnąc to cięciwa - ona ma w ogóle jakąś mapę?
sayonerka Napisano 2 Luty 2006 Napisano 2 Luty 2006 Mnie to tam rybka, ale texture to chyba miales w 512x512 zrobic?
Hatred Napisano 2 Luty 2006 Napisano 2 Luty 2006 ladnie wyszla, ale wiesz ze texturka miala byc doceplowo 512 :) to nie sportowo z twojej strony ze pokazujesz obiekt z wyzsza jesli tak jest :) co nie zmienia faktu ze calkiem ladnie wyszla.
kurt_hectic Napisano 3 Luty 2006 Autor Napisano 3 Luty 2006 wiem wiem > po prostu na wyzszej mozna bardziej oddas sie malowaniu... do finala wzoce 512 rzecz jasna. (chodzi o watek)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się