Napisano 1 Luty 200619 l Autor thx ziomuś, thx r2d2 - ja Cie wcale nie nie lubie - nie znam Cie :\ (wiem , wiem), ale tak na serio: nadal uwazam, ze zapodawanie scen to good rozwiazanie. dowod: mam czasem problemy z uv > kazdy moze zajrzec do kuchni i ocenic...dlugo szukalem viewera 3d- ladujesz model i masz view jak w grze. sciagnalem navet jakis z nvidia.com ale on jest tylko od .md czy jakos tak. olac to, jak ktos sciagnie i zaladuje to bedzie mial wiekrze mozliwosci w ocenianiu i wogole, a jak nie to ...jego wybor.
Napisano 1 Luty 200619 l kurt: link do objektu to fajny sposob, ale ciezki dla ogladajacego (rozmiar i program). rozwiazanie= obiekt+szoty :)
Napisano 1 Luty 200619 l a ja mam w pracy tylko maye i uvlayouta wiec nie zobacze twojego modelu ani w kuchni ani nigdzie... szkoda
Napisano 1 Luty 200619 l Autor jpg http://www.sitesled.com/members/kurt_hectic_pl/_balist/_balist.html najlepsze widoki, jak to pisze Woznkt uzyskasz sciagajac scene : http://www.sitesled.com/members/kurt_hectic_pl/balist_final2.rar
Napisano 1 Luty 200619 l najz, nawet bardzo, ma charakter taki troche morrowindowy imho, doczepił bym się tylko płaskiemu wyglądowi tej głównej dolnej belki i małemu kontrastowi metalu i drewna, na początku się wszystko zlewa
Napisano 1 Luty 200619 l Bardzo zacne, najlepsze widoki te bardziej z góry, bo z boku istonie się zlewa
Napisano 1 Luty 200619 l Bardzo ładne. Texturka daje radę ostro. Podoba się. Dodałbym jednak delikatnie cieniowanie na texturze (choćby taki AO, ale nie za mocny). Pomimo tego - świetna robota.
Napisano 1 Luty 200619 l całkiem dobrze to wygląda, jedyne co mi nie lezy troche to to "przejaranie" w paru miejscach, troche nie naturalne jest, ale ja tam sie nie znam, poza tym to w końcu textury mialy byc 512X512 czy freestyl?
Napisano 1 Luty 200619 l Cool, qrde bardzo ładne, ale mi te deski wyglądają nakby były z 3 pni drzew wystrugane. Na pokładzie inne, na samej gorze jeszcze inne, a na kołach to wogóle sięróżnią, są ciemne takie. Ogólnie bardzo ładnie taki elficki.
Napisano 1 Luty 200619 l Kurt, faktycznie, w okolicach lin drewienko nosi oznaki podpalania. a co do reszty, to faktycznie - dobra robota. :) Jedyne, czego sie mogę czepnąc to cięciwa - ona ma w ogóle jakąś mapę?
Napisano 2 Luty 200619 l ladnie wyszla, ale wiesz ze texturka miala byc doceplowo 512 :) to nie sportowo z twojej strony ze pokazujesz obiekt z wyzsza jesli tak jest :) co nie zmienia faktu ze calkiem ladnie wyszla.
Napisano 3 Luty 200619 l Autor wiem wiem > po prostu na wyzszej mozna bardziej oddas sie malowaniu... do finala wzoce 512 rzecz jasna. (chodzi o watek)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto