WyRC Napisano 14 Styczeń 2006 Napisano 14 Styczeń 2006 Mam maly problemik...(na rysunku) jak to polaczyc by bylo dobrze i bez trojkatow ??
polka dot Napisano 14 Styczeń 2006 Napisano 14 Styczeń 2006 a co ci ten trójkąt będzie przeszkadzał? z tego co widzę już masz tam jeden duży trójkąt :) ale to nie przeszkadza.. można ich uzywać na tyle na ile to nie bruździ w modelu.
WyRC Napisano 14 Styczeń 2006 Autor Napisano 14 Styczeń 2006 Jak by mi nie przeszkadzalo to bym nie prosil o pomoc. Po meshSmooth'cie wyglada to tak jak na obrazku ponizej.. czyli do dup*y. pozdrawiam.
Jonasz_Real Napisano 15 Styczeń 2006 Napisano 15 Styczeń 2006 Czesc WyRC Zastanawiam się nad pociągnięciem tych poligonów dalej, skorzystałem twojego obrazka, looknij na nie, a zobaczyc o co mi chodzi. Pozdrawiam
WyRC Napisano 15 Styczeń 2006 Autor Napisano 15 Styczeń 2006 dzeiki chlopaki za opcje roziazania problemu... a ja rano sie obudzilem i eureka... i mi wyszlo.. pozdro.
Jonasz_Real Napisano 15 Styczeń 2006 Napisano 15 Styczeń 2006 Czesc No i która metoda Ci pomogła, sorry że pytam ale strasznie lubię wiedziesz kto Ci pomógł...he he ;) Pozdrawiam Jonasz
Jonasz_Real Napisano 16 Styczeń 2006 Napisano 16 Styczeń 2006 Czesc No moim założeniem, że lepiej było by go pociągnąc wzdłuż błotnika. tak jak Ci narysowałem. Obok wampirka ;P Ale nie ważne, jak mówisz że jesteś zadowolony z efektu, no to już Cię nie czepiam. Aha jeszcze jedno, tak twoją drogą , czasami warto używac Turbosmooth'a zamiast Meshsmooth'a. A to dlatego że możesz zobaczyc twoją siatkę w rzeczywistości jaka ona jest. Meshmoocie tego nie widac. I w ten sposób mozesz śledzic czy dana siatka jest prawidłowo wymodelowana. Mi bardzo pomaga. Dzięki temu nie mam śmieci na modelach. :P A tego nie znoszę. Wolę poświęcic tydzień czasu nad jednym modelem, nic go olac. Rozumiesz, ty dajesz mu życie. ;) Pozdrawiam Jonasz
WyRC Napisano 17 Styczeń 2006 Autor Napisano 17 Styczeń 2006 Witaj. Jezeli chodzi o moj efekt to jeszcze nie jest to 100% i najprawdopodobniej sprobuje Twojego pomyslu - i zobaczymy. I wielkie dzieki za nakierowanie na turbosmooth'a. Pozdrawiam. WyRC
streaker Napisano 18 Styczeń 2006 Napisano 18 Styczeń 2006 Aha jeszcze jedno, tak twoją drogą , czasami warto używac Turbosmooth'a zamiast Meshsmooth'a. A to dlatego że możesz zobaczyc twoją siatkę w rzeczywistości jaka ona jest. Meshmoocie tego nie widac. Bzdura, nie wiem co co ci chodzi, ale domyślam się że albo o isoline display, lub (co bardziej prowdopodobne) o show cage ? Mam rację ?
Jonasz_Real Napisano 18 Styczeń 2006 Napisano 18 Styczeń 2006 Tak chodziło mi o isoline display, sorki wam wszystkich...nie zauważyłem tego wcześniej...;) Ale streaker powiedz mi, czym dokładnie się różnią...te dwa modyfikatory. Nie wiem jak ty, ale mam przeczucie, że Turbosmooth jest odrobinę szybszy. Pozdrawiam Jonasz
streaker Napisano 18 Styczeń 2006 Napisano 18 Styczeń 2006 Dlatego ma turbo w nazwie :P, i mówie tutaj serio, turbo smootha wprowadzona jako szybszy zastępnik MS.
WyRC Napisano 18 Styczeń 2006 Autor Napisano 18 Styczeń 2006 Jak juz jestesmy przy modyfikatorach... to takie lamersie pytanie... jak uzywam turbo to mi wyglada to ladniusio... ale jak zazuce mesha to mi wychadza jekies dziwne buly... to moja wina czy co ? jak bede mial wiecej czasu to wkleje przyklad...
Rekomendowane odpowiedzi