Napisano 17 Styczeń 200619 l coś mnie naszło żeby się pobawić oświetleniem w vrayu na scenie z light contestu no i natrafiłem na problem :/ przy dziennym było ok ale przy nocnym lightmapa wygląda bardzo niegustownie :P (jak na załączonym obrazku) co oczywiście psuje ostateczny render :( oświetlenie to vraylightmtl (wiadomo gdzie) wszystkie materiały oczywiście vrayowe czym to może być spowodowane ???
Napisano 17 Styczeń 200619 l lightmapa właśnie tak ma wyglądać :) co masz w first i secondary bounce?
Napisano 17 Styczeń 200619 l Autor primary: irradiance map (high) x1.0 secondary: lightmap x1.0 no ale raczej nie powinna to tak wyglądać (przy dziennym oświetleniu nie było takich plam) pozatym ma to tragiczny wpływ na render który wygląda tak:
Napisano 17 Styczeń 200619 l który to vray? powinna tak wyglądać, prawdopodobnie irr mapa ma złe ustawienia i nie rozmywa sampli. tak, pokaż ustawienia. ----------------- chociaż z tego co widzę to plamy na renderze nie pokrywają się z plamami light mapy więc to na 99% wina irradiance mapy.
Napisano 17 Styczeń 200619 l Autor hmmm chyba się obejdzie bez ustawień ... okazało się że to przez tą szklaną obudowe lamp - usunełem i problem znikną :) więc teraz pytanie: jak powinien wyglądać materiał szkła żeby nie było takiej lipy ??? ten to był standardowy vraymtl z prawie całkowitym refractions i reflections z fallofem, standardowy IOR:1,6 , subdivs po 10 i reszta standard
Napisano 18 Styczeń 200619 l Autor mam wersje 1.46.10 jakieś pomysły jak zrobić szkło żeby nie powodowało takich błędów ?????
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto