Napisano 21 Styczeń 200619 l Witam wszystkich, jest to mój pierwszy post na tym forum i chciałem zaprezentować projekt nad którym teraz pracuje (jeden z wielu). Powiem tylko tyle, że grafiką interesuje się od około roku i pracuje w blenderze. Scenke, którą zamieszczam jest już prawie ukończona, pozostało jedynie dodać kilka szczegółów, poprawić oświetlenie i dodać tekstury. Pozdro. Scenka - http://img486.imageshack.us/my.php?image=scenka9vq.jpg Widok na bebechy - http://img42.imageshack.us/my.php?image=bebechy7jx.jpg
Napisano 21 Styczeń 200619 l Hehe pokoloruj, ciekawe bardzo, eleganckie pioruny ale nie pasuja do sceny, bo wszystko wygladda jak z plasteliny a tam taka groza w tle:)
Napisano 21 Styczeń 200619 l Siemka! no ciekawie się zapowiada, te koła jezdne dla mnie osobiście nie mają tu racji bytu. Napisz może coś więcej o tym "czołgu", gdzie, jak, kiedy i czym będzie walczył
Napisano 22 Styczeń 200619 l Autor To by była na tyle jeśli chodzi o modelowanie teraz czas zająć się oświetleniem i teksturami. Pozdro. PS : Musze poprawić ten szkielet bo dziwnie wygląda...... http://img33.imageshack.us/my.php?image=scenka51hm.jpg
Napisano 22 Styczeń 200619 l hehe pajaki wielkosci lufy [czolga] a szkielety wielkosci czolga =] cos tu nie tak z proporcjami, ale ogolnie fajnie mi sie to widzi, a i usun ten piorun bo odstrasza. pzdr
Napisano 22 Styczeń 200619 l Autor A po co robiles bebechy czolgu skoro i tak ich nie widac??? :D Bo będą dwa rendery, które zmontuje w jeden...
Napisano 22 Styczeń 200619 l Autor Dobra! biore się teraz za tekstury i światło. Pozdro. Scenka - http://img24.imageshack.us/my.php?image=12rj.jpg Zbliżenie na postać - http://img529.imageshack.us/my.php?image=29is.jpg Ps : Wszystko robione w darmowym programie (blender), prosiłbym o wyrozumiałość...:p
Napisano 23 Styczeń 200619 l Autor Oteksturowałem trawe, kamienie i podłoże... http://img78.imageshack.us/my.php?image=scenka7ew.jpg
Napisano 24 Styczeń 200619 l Autor Idzie wolno i jakoś mi nie za bardzo to wszystko wychodzi........;/. Render1 http://img300.imageshack.us/my.php?image=render16cj.jpg Render2 http://img300.imageshack.us/my.php?image=render25cf.jpg Render3 http://img300.imageshack.us/my.php?image=render32az.jpg Ps : Wystawie później jeszcze jedną rzecz, która wam wszystk wyjaśni, a mianowicie wygląd tych pająków oraz wysokość i zieloność trawy....
Napisano 25 Styczeń 200619 l Autor Coś się wam pisać nie chce, co?.....:d. Test teksturowania czołgu i trupa, przy którym zapomniałem włączyć wygładzania... sorki za to. Jestem średnio zadowolony, może przez to oświetlenie (lub jego brak 1 lampa żeby było szybciej w czasie renderu). Pozdro. Czołg 1- http://img34.imageshack.us/my.php?image=czog16tv.jpg Czołg 2- http://img34.imageshack.us/my.php?image=czog21wn.jpg Czołg 3- http://img34.imageshack.us/my.php?image=czog30pz.jpg Trup żołnierza- http://img34.imageshack.us/my.php?image=trup9bl.jpg Ps : Powiem jeszcze, że zmieniam wszystkie tekstury otoczenia...żeby ten złom pasował tam .
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto