Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

mam pyt nie wiem czy wdobrym dziale to umiesciłem...

odjakiegos czasu prubuje wymodelowac samochód w 3d maxie ale mi nie wychodzi cały czas mam problem z uzyskaniem gładkiej powieszchni.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i sie zastanawiam czy próbowac modelowac nurbsami w rhino coprawda nie nie mam zielonego pojecia o rhino!!! ale mam taki dylemat he he ?...

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

hehe nie nie nein eineienieneineieenien ucz się maxa :D musisz tak przestawiać werteksy aż nie uzyskasz gładkiej powierzchni! a jak nie to jeszcze dłużej przestawiaj i tak w nieskończoność :D aż się uda he he he.!!!!!!!!!!!!!!!!!

Napisano

ehhhh ok zaczołem od maski ..!! i te vertexy juz mi sie dwoja i troja bede miał koszmary .. ale bede je ustawiac az do skutku bede jak tomili jones w ściganym !!!! dzieki za rady pzodrawiam!!

Napisano

Ja mam problem w modelowaniu z "znikaniem" powierzchni :/ Rysuje sobie spline'm np. maske samochodu i jak naciskam surface to mi znika linia i ta "niby" powierzchnia. Spline jest zamkniety. przy konwertowaniu tego spline'a do Mesha jest to samo. Pracuje na 3ds max 7.

Napisano

nie rob splajnami tylko editable poly, splajny i maxowe krzywe to tragedia, pozatym nie bedziesz miec fajnej siatki tylko zageszczone cos co ciezko edytowac




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności