Napisano 25 Styczeń 200619 l mam pyt nie wiem czy wdobrym dziale to umiesciłem... odjakiegos czasu prubuje wymodelowac samochód w 3d maxie ale mi nie wychodzi cały czas mam problem z uzyskaniem gładkiej powieszchni.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i sie zastanawiam czy próbowac modelowac nurbsami w rhino coprawda nie nie mam zielonego pojecia o rhino!!! ale mam taki dylemat he he ?...
Napisano 25 Styczeń 200619 l hehe nie nie nein eineienieneineieenien ucz się maxa :D musisz tak przestawiać werteksy aż nie uzyskasz gładkiej powierzchni! a jak nie to jeszcze dłużej przestawiaj i tak w nieskończoność :D aż się uda he he he.!!!!!!!!!!!!!!!!!
Napisano 25 Styczeń 200619 l wykonaj pare tutkow ze strony :) zacznij od LOW-POLY i dalej to juz sam sobie poradzisz:)
Napisano 25 Styczeń 200619 l Uzyskanie gładniej powierzchni to chyba podstawowa trudność w tej całej zabawie :)
Napisano 25 Styczeń 200619 l Autor ehhhh ok zaczołem od maski ..!! i te vertexy juz mi sie dwoja i troja bede miał koszmary .. ale bede je ustawiac az do skutku bede jak tomili jones w ściganym !!!! dzieki za rady pzodrawiam!!
Napisano 26 Styczeń 200619 l mozesz najpierw zrobic ogolna bryle a pozniej dodawac detale -> http://www.3d-palace.com
Napisano 30 Styczeń 200619 l Ja mam problem w modelowaniu z "znikaniem" powierzchni :/ Rysuje sobie spline'm np. maske samochodu i jak naciskam surface to mi znika linia i ta "niby" powierzchnia. Spline jest zamkniety. przy konwertowaniu tego spline'a do Mesha jest to samo. Pracuje na 3ds max 7.
Napisano 30 Styczeń 200619 l nie rob splajnami tylko editable poly, splajny i maxowe krzywe to tragedia, pozatym nie bedziesz miec fajnej siatki tylko zageszczone cos co ciezko edytowac