Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

my.php?image=kula3pl.jpg

Jedna z moich pierwszych prac w 3dmaxie (A na pewno pierwszy post na tym forum(Tutaj chcę powiedzieć wszystkim cześć)). Wiem, że prezentuje się mało okazale, ale jestem początkujący i proszę o wyruzomiałość. Nie wiem co jeszcze mogę dopisać.

P.S. widzę, że mile widziane jest dodawanie takich małych obrazków, jak to się robi.

• Odpowiedzi 14
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

yyy, nie wiem co powiedzieć...

Witam na forum :)

Kadr trochę cieńki, shadery do wymiany...

Trzymaj się.

Napisano

mintrill-> czego ty chcesz :D Fajna jest, tylko kiepa jakość rendera...

marcin121-> co do tej pracki, to popracuj troche jeszcze... ile już w maxie dni siedzisz?

Napisano

Jak na pierwszą prace to, aż tak bardzo nie jest źle. A z tymi shaderami to chodzi o wymianę tego materiału jaki nałożyłeś na kulę, lub te drzwi(?).

Powodzonka w dalszych pracach

Napisano

A tak swoją drogą (Sorki moderatorzy) -> ciekawe, co by było, gdybym założył wątek w WIP'ie i robił tam różnej długości i kolorów boxy :) Nie chodzi mi o to, czy moderatorzy by go usunęli, tylko o to, jakby się rozwijał :D

Ps. Na serio sorka ale musiałem -> do moderatorów :)

Napisano

Ucz się, każdy zaczyna od kulki. Powodznia życzę. :)

Tak na przyszłość; na stronie głównej maxa masz mase tutoriali, sporo po polsku. :)

Napisano