Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

jesli chcesz robić szklanke realistyczną, wypełnioną wodą to musisz zrobić 3 modele:

1. szklana - IOR jak dla Szkła

2. woda w środku - IOR jak dla wody

3. powierzchnia wody, jakies 2-3 mm - IOR tez jak dla wody

 

ta trzecia powierzchnia pozwoli Ci uzyskać bardziej realistyczny efekt.

Napisano

Z tym że jest to IOR między powietrzem a wodą i szkłem o ile się nie myle. Dlatego obawiam się że scanline jest poprawny jedynie jeżeli chodzi o jednorodne materiały. Radze spróbować w mental ray'u - materiał dielectric.

Napisano

W miejscu styku szkła i wody można przypisać inny shader.

Szybko policzyłem i IOR powinien w tym miejscu wynieść 1,128

 

Ale w sumie Hynol ma rację - lepiej to zrobić za pomoca mentala.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności