Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

siedze juz miesiac w tej tematyce wiec postanowilem sie wziasc za jakis wiekszy projekt.. zegarek jest jedoczesnie calkiem dokladnym odwzorowaniem zegarka ktory stoi na moim biurku jak i rowniez WIP'em wiekszego projektu czyli calego mojego pokoju.. bede robil jeden obiekt za drogim az sie uzbiera cala kupa a jak to fajnie powiedzial moj kolega "w kupie siła" :] jestem otwarty na krytyke ale jak juz krytykujecie to od razu mowcie jak to poprawic bylaby to wielka pomoc

 

zegarekfront9bp.th.jpg

 

zegarekback2oh.th.jpg

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

no wlasnie skoncentrowalem sie raczej na modelowaniu.. oswietlenie i render to jeszcze dla mnie czarna magia.. mysle ze naucze sie tego do czasu jak wystawie cala scene a wszystko zrobilem w 3ds max'ie 8 dlatego teksturki sa byle jakie :] photoshopa musze sobie zaimportowac bo sie mi zapodzial

Napisano

Tak jak pisali poprzenicy render, materialy i oswietlenie do wymiany. Nie rozumiem tylko co max do tego ze teksturki sa slabe, zwlaszcza ze tam masz raptem chyba jedna - tarcze tego zegarka




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności