johnny00 Napisano 4 Luty 2006 Napisano 4 Luty 2006 siedze juz miesiac w tej tematyce wiec postanowilem sie wziasc za jakis wiekszy projekt.. zegarek jest jedoczesnie calkiem dokladnym odwzorowaniem zegarka ktory stoi na moim biurku jak i rowniez WIP'em wiekszego projektu czyli calego mojego pokoju.. bede robil jeden obiekt za drogim az sie uzbiera cala kupa a jak to fajnie powiedzial moj kolega "w kupie siła" :] jestem otwarty na krytyke ale jak juz krytykujecie to od razu mowcie jak to poprawic bylaby to wielka pomoc
hkropinski Napisano 5 Luty 2006 Napisano 5 Luty 2006 tekstury słabe, oswietlenie i render tez, przez to nic niewidac. model raczej nienajgorszy, tylko dodalbym mu lekkiego chamfera na krawedziach, pozdr
Lukasz_D Napisano 5 Luty 2006 Napisano 5 Luty 2006 Właśnie nie jest taki ciekawy ... textury i światło do wymiany ...
johnny00 Napisano 5 Luty 2006 Autor Napisano 5 Luty 2006 no wlasnie skoncentrowalem sie raczej na modelowaniu.. oswietlenie i render to jeszcze dla mnie czarna magia.. mysle ze naucze sie tego do czasu jak wystawie cala scene a wszystko zrobilem w 3ds max'ie 8 dlatego teksturki sa byle jakie :] photoshopa musze sobie zaimportowac bo sie mi zapodzial
Pawelkos Napisano 5 Luty 2006 Napisano 5 Luty 2006 Tak jak pisali poprzenicy render, materialy i oswietlenie do wymiany. Nie rozumiem tylko co max do tego ze teksturki sa slabe, zwlaszcza ze tam masz raptem chyba jedna - tarcze tego zegarka
Rekomendowane odpowiedzi