johnny00 Napisano 4 Luty 2006 Share Napisano 4 Luty 2006 siedze juz miesiac w tej tematyce wiec postanowilem sie wziasc za jakis wiekszy projekt.. zegarek jest jedoczesnie calkiem dokladnym odwzorowaniem zegarka ktory stoi na moim biurku jak i rowniez WIP'em wiekszego projektu czyli calego mojego pokoju.. bede robil jeden obiekt za drogim az sie uzbiera cala kupa a jak to fajnie powiedzial moj kolega "w kupie siła" :] jestem otwarty na krytyke ale jak juz krytykujecie to od razu mowcie jak to poprawic bylaby to wielka pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hkropinski Napisano 5 Luty 2006 Share Napisano 5 Luty 2006 tekstury słabe, oswietlenie i render tez, przez to nic niewidac. model raczej nienajgorszy, tylko dodalbym mu lekkiego chamfera na krawedziach, pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukasz_D Napisano 5 Luty 2006 Share Napisano 5 Luty 2006 Właśnie nie jest taki ciekawy ... textury i światło do wymiany ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johnny00 Napisano 5 Luty 2006 Autor Share Napisano 5 Luty 2006 no wlasnie skoncentrowalem sie raczej na modelowaniu.. oswietlenie i render to jeszcze dla mnie czarna magia.. mysle ze naucze sie tego do czasu jak wystawie cala scene a wszystko zrobilem w 3ds max'ie 8 dlatego teksturki sa byle jakie :] photoshopa musze sobie zaimportowac bo sie mi zapodzial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawelkos Napisano 5 Luty 2006 Share Napisano 5 Luty 2006 Tak jak pisali poprzenicy render, materialy i oswietlenie do wymiany. Nie rozumiem tylko co max do tego ze teksturki sa slabe, zwlaszcza ze tam masz raptem chyba jedna - tarcze tego zegarka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi