Balas Napisano 13 Luty 2006 Autor Share Napisano 13 Luty 2006 Update: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
..:: WIKTOR ::.. Napisano 13 Luty 2006 Share Napisano 13 Luty 2006 Dobrze idzie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Balas Napisano 13 Luty 2006 Autor Share Napisano 13 Luty 2006 Ktos ma jakies zdjecia (albo cos podobnego) jak powinien wygladac reflektor ?? :> (szczegolnie tyl i bok) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hkropinski Napisano 13 Luty 2006 Share Napisano 13 Luty 2006 w pracy KTV jest bardzo dobry reflektor, tam się przyjżyj,pozatym radze nałożyć smootha i popracowac nad renderem, bedzie duzo lepiej, pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
David14 Napisano 13 Luty 2006 Share Napisano 13 Luty 2006 no narazie ładnie Ci idzie, a będziesz robił całą te baze?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Balas Napisano 13 Luty 2006 Autor Share Napisano 13 Luty 2006 sproboje :] ale i tak zapewne komp mi siadzie :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
anJek Napisano 13 Luty 2006 Share Napisano 13 Luty 2006 Zaczyna sie robic ciekawie. Mala podpowiedz: bunkier (ten z lapa na dachu) - uzyj grup wygladzania przy drugich od dolu polygonach (tam gdzie budynek sie zweza). Reszta git, widze ze jeszcze kupe roboty przed Toba, powodzenia!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Balas Napisano 13 Luty 2006 Autor Share Napisano 13 Luty 2006 Cos mi sie nie chce juz tej bramy robic :] to sobie garaz z tylu zaczalem modelowac :P Jeszcze przednia scianka (z dzwiami i brama) i szyby w oknach do zrobienia + detale :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 13 Luty 2006 Share Napisano 13 Luty 2006 heh update co kazde nowe 10 poly:) czepił bym się tego ze ten bunkier kurduplasty jest, strasznie nawet jako kibel;] No i jak dla mnie nadal za topornie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Balas Napisano 13 Luty 2006 Autor Share Napisano 13 Luty 2006 heh update co kazde nowe 10 poly:)[/qoute] hehe :P Sam dach na tym garazu ma z 1000 x] (bo zrobilem blache ladna :P) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slayer2004 Napisano 14 Luty 2006 Share Napisano 14 Luty 2006 No to daj zbliżenie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Balas Napisano 14 Luty 2006 Autor Share Napisano 14 Luty 2006 Jak skoncze ten garaz :] A dzisiaj sobie dalem troche luzu i nawet maxa nie wlaczylem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slayer2004 Napisano 14 Luty 2006 Share Napisano 14 Luty 2006 hehe. Nie szkodzi. Trz sobie zrobić przerw co jakiś czas, ale uważaj żeby ci zapał nie uleciał :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Balas Napisano 14 Luty 2006 Autor Share Napisano 14 Luty 2006 poswiecilem sie i wlaczylem maxa i troche dorobilem :P a tu macie daszek :] Tak mysle czy lepiej tak zostawic dach czy dac smootha ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 15 Luty 2006 Share Napisano 15 Luty 2006 witam, fajnosc blachy bardzo zle widac, mysle ze zalatwienie tego bumpem lub displace'em byloby lepsze. mimo iz pomysl i chyba wszystkie elementy z osobna bardzo mi sie podobaja, to odnosze wrazenie, ze dokladasz je jakos bez pomyslu i zastanowienia nad funkcjonalnoscia calosci obiektu (szczegolnie chodzi mi tu o ten reflektor nizej, mur wokol niego, polaczenie z siatka). no i przydalby sie wreszcie jakis render z GI ;) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Balas Napisano 15 Luty 2006 Autor Share Napisano 15 Luty 2006 Jak juz pisalem wczesniej (chyba ;P jak nie zapomnialem) wzoruje sie jak na razie 2 misja z Commandosa 2 :P Dla tych co nie wiedza ocb to daje link do screena: http://img207.imageshack.us/img207/8297/me000011341329mw.jpg >>no i przydalby sie wreszcie jakis render z GI ;) W maxie krotko siedze... i nie wiem ocb x] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ASY2002 Napisano 15 Luty 2006 Share Napisano 15 Luty 2006 GI, powiem tylko tyle Poczekaj na północ, kiedy bedzie całkwicie ciemno, włącz latarke i poswiec w jeden punkt, widzisz, punkt w ktury celujesz z latarki jest naj jasniejszy, ale reszta tez jest leko podswietlona, a nie ciemna jak bez latarki :) Tera odpal maxa z rób np. labirynt i postaw w jednym miejscu swiatło i wlącz cien widzisz, wsystko jest ciemne tylko w miejscu gdzie jest omni (swiatło) jest jasno :) Tera wlącz GI (włacz metal ray, i w jakiejs ustawce włącz Global il cos tam) i co teraz?? Tam gdzie jest swiatło jest jasniej a tam gdzie było czarno jest jasniej :) Wiem nie umiem tłumczyc zara zrobie zdjecie :) P.S Prosze nie usuwac tego posta EDIT: Tak to mniej wiecej wygląda, nie bawiłem sie w ustawienia wiec i tak jest ciemno i nie zbyt fizycznie poprawnie soory Newton ;) (nie wiem czemu tak przeswituje to swiatło przez sciane :), SSS? ;) ) P.S Mam gdzies ksiązke o GI, poszukam i przepisze troche ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Balas Napisano 16 Luty 2006 Autor Share Napisano 16 Luty 2006 No to wracamy po krotkiej przerwie do modelowania :P i maly update :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slayer2004 Napisano 16 Luty 2006 Share Napisano 16 Luty 2006 A gdzie sie hangar podział ;) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Balas Napisano 16 Luty 2006 Autor Share Napisano 16 Luty 2006 prawy + hide selected :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 16 Luty 2006 Share Napisano 16 Luty 2006 update? a co to nowego jest wymodelowane? Dodaj detalu narazie to jest modelowanko na 20 min, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Balas Napisano 16 Luty 2006 Autor Share Napisano 16 Luty 2006 worki z piaskiem i wiezyczki na rogach :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Valery Napisano 17 Luty 2006 Share Napisano 17 Luty 2006 ja to poznaje ! wzorujesz ta baze na bazie z gry Commandos II ! na bank, znam te zabudowania :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Balas Napisano 17 Luty 2006 Autor Share Napisano 17 Luty 2006 Jak juz pisalem wczesniej (chyba ;P jak nie zapomnialem) wzoruje sie jak na razie 2 misja z Commandosa 2 :P Dla tych co nie wiedza ocb to daje link do screena: http://img207.imageshack.us/img207/8297/me000011341329mw.jpg Ze tak powiem... niezle odkrycie :D:D xP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Valery Napisano 17 Luty 2006 Share Napisano 17 Luty 2006 nieczytałem calego tylko ostatnią strone, dlatego niewiedziałem czy było to juz wspomniane. tak czy siak bardzo fajnie ze wybrałes do odwzorowania tą misje. według mnie była to najfajniesza misja w histori seri commandos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się