Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 74
  • Wyświetleń 5,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Ktos ma jakies zdjecia (albo cos podobnego) jak powinien wygladac reflektor ?? :> (szczegolnie tyl i bok)

Napisano

w pracy KTV jest bardzo dobry reflektor, tam się przyjżyj,pozatym radze nałożyć smootha i popracowac nad renderem, bedzie duzo lepiej, pozdr

Napisano

Zaczyna sie robic ciekawie. Mala podpowiedz: bunkier (ten z lapa na dachu) - uzyj grup wygladzania przy drugich od dolu polygonach (tam gdzie budynek sie zweza).

Reszta git, widze ze jeszcze kupe roboty przed Toba, powodzenia!!!

Napisano
  • Autor

Cos mi sie nie chce juz tej bramy robic :] to sobie garaz z tylu zaczalem modelowac :P Jeszcze przednia scianka (z dzwiami i brama) i szyby w oknach do zrobienia + detale :]

 

baza119ur.jpg

Napisano

heh update co kazde nowe 10 poly:) czepił bym się tego ze ten bunkier kurduplasty jest, strasznie nawet jako kibel;]

No i jak dla mnie nadal za topornie

Napisano
  • Autor
heh update co kazde nowe 10 poly:)[/qoute]

hehe :P Sam dach na tym garazu ma z 1000 x] (bo zrobilem blache ladna :P)

Napisano
  • Autor

Jak skoncze ten garaz :] A dzisiaj sobie dalem troche luzu i nawet maxa nie wlaczylem :P

Napisano
  • Autor

poswiecilem sie i wlaczylem maxa i troche dorobilem :P a tu macie daszek :]

garaz5wd.jpg

 

Tak mysle czy lepiej tak zostawic dach czy dac smootha ??

Napisano

witam, fajnosc blachy bardzo zle widac, mysle ze zalatwienie tego bumpem lub displace'em byloby lepsze. mimo iz pomysl i chyba wszystkie elementy z osobna bardzo mi sie podobaja, to odnosze wrazenie, ze dokladasz je jakos bez pomyslu i zastanowienia nad funkcjonalnoscia calosci obiektu (szczegolnie chodzi mi tu o ten reflektor nizej, mur wokol niego, polaczenie z siatka).

no i przydalby sie wreszcie jakis render z GI ;)

 

pozdrawiam

Napisano

GI, powiem tylko tyle

Poczekaj na północ, kiedy bedzie całkwicie ciemno, włącz latarke i poswiec w jeden punkt, widzisz, punkt w ktury celujesz z latarki jest naj jasniejszy, ale reszta tez jest leko podswietlona, a nie ciemna jak bez latarki :)

Tera odpal maxa z rób np. labirynt i postaw w jednym miejscu swiatło i wlącz cien widzisz, wsystko jest ciemne tylko w miejscu gdzie jest omni (swiatło) jest jasno :)

Tera wlącz GI (włacz metal ray, i w jakiejs ustawce włącz Global il cos tam) i co teraz??

Tam gdzie jest swiatło jest jasniej a tam gdzie było czarno jest jasniej :)

Wiem nie umiem tłumczyc zara zrobie zdjecie :)

P.S Prosze nie usuwac tego posta

 

EDIT: Tak to mniej wiecej wygląda, nie bawiłem sie w ustawienia wiec i tak jest ciemno i nie zbyt fizycznie poprawnie soory Newton ;) (nie wiem czemu tak przeswituje to swiatło przez sciane :), SSS? ;) )

zgi6gj.th.jpg

 

P.S Mam gdzies ksiązke o GI, poszukam i przepisze troche ;)

Napisano
  • Autor

No to wracamy po krotkiej przerwie do modelowania :P i maly update :]

baza128hu.jpg

Napisano

ja to poznaje ! wzorujesz ta baze na bazie z gry Commandos II ! na bank, znam te zabudowania :D

Napisano

nieczytałem calego tylko ostatnią strone, dlatego niewiedziałem czy było to juz wspomniane. tak czy siak bardzo fajnie ze wybrałes do odwzorowania tą misje. według mnie była to najfajniesza misja w histori seri commandos

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności