Napisano 10 Luty 200619 l Dzień dobry, Czy w Character Studio można zrobić szkielet dla czworonoga? Jakoś nie mogę pewnie znaleźć odpowiedniej opcji. Pozdrawiam
Napisano 10 Luty 200619 l Mozna stworzyć, gotowców nie ma. Jest biped, którego mozna przeksztalcic z postaci ludzkiej w czworonożną, jest do tego dostosowany.
Napisano 15 Luty 200619 l biped- z języka ang. dwunóg. Czyli że z dwunoga chcesz zrobić czworonoga. Efekt tak na prawdę jest mierny, już lepiej w zamian wykorzystać CAT.
Napisano 15 Luty 200619 l Bacry, mylisz się, w maxie 8 ma on wiele możliwości adaptacyjnych do tego celu, najlepszym przykładem jest wydłużanie szyi i ogon, oraz dodanie jednego stawu u tylnych nóg i elastyczność kregosłupa, ułatwiająca animacje ruchu czworonoga... Co nie znaczy, że CAT jest do bani, bo nie jest. :)
Napisano 15 Luty 200619 l ja nie mówię, że się nie da, w tutorialu maxowym pokazywali krokodyla tylko... stawy biodrowe, kolanowe działają inaczej niż np. staw łokciowy. Pas miednicowy to nie to samo co pas barkowy. CAT w tym względzie jest znacznie lepszy. Oczywiście sam korzystam tylko z bipeda ;)
Napisano 11 Marzec 200619 l Bozesz ty moj drogi. Niedosc, ze CS sie nie nadaje do animacji postaci 2 noznych to jeszcze chcesz nim animowac 4 NOZNE - BOJ TY SIE BOGA. Mr COS TAM - slabe wejscie, CS jest w wersji standardowej maxa.