iza Napisano 10 Luty 2006 Napisano 10 Luty 2006 Dzień dobry, Czy w Character Studio można zrobić szkielet dla czworonoga? Jakoś nie mogę pewnie znaleźć odpowiedniej opcji. Pozdrawiam
Shogun 3D Napisano 10 Luty 2006 Napisano 10 Luty 2006 Mozna stworzyć, gotowców nie ma. Jest biped, którego mozna przeksztalcic z postaci ludzkiej w czworonożną, jest do tego dostosowany.
Bacry Napisano 15 Luty 2006 Napisano 15 Luty 2006 biped- z języka ang. dwunóg. Czyli że z dwunoga chcesz zrobić czworonoga. Efekt tak na prawdę jest mierny, już lepiej w zamian wykorzystać CAT.
Shogun 3D Napisano 15 Luty 2006 Napisano 15 Luty 2006 Bacry, mylisz się, w maxie 8 ma on wiele możliwości adaptacyjnych do tego celu, najlepszym przykładem jest wydłużanie szyi i ogon, oraz dodanie jednego stawu u tylnych nóg i elastyczność kregosłupa, ułatwiająca animacje ruchu czworonoga... Co nie znaczy, że CAT jest do bani, bo nie jest. :)
Bacry Napisano 15 Luty 2006 Napisano 15 Luty 2006 ja nie mówię, że się nie da, w tutorialu maxowym pokazywali krokodyla tylko... stawy biodrowe, kolanowe działają inaczej niż np. staw łokciowy. Pas miednicowy to nie to samo co pas barkowy. CAT w tym względzie jest znacznie lepszy. Oczywiście sam korzystam tylko z bipeda ;)
rowr Napisano 15 Luty 2006 Napisano 15 Luty 2006 zawsze mozna koscmi sie pobawic bo z nimi to nie ma problemu :)
Gość Mr. 47 Napisano 11 Marzec 2006 Napisano 11 Marzec 2006 Plis dajcie linka do Character Studio!!! moje GG:709131
SUPER_OkO Napisano 11 Marzec 2006 Napisano 11 Marzec 2006 Bozesz ty moj drogi. Niedosc, ze CS sie nie nadaje do animacji postaci 2 noznych to jeszcze chcesz nim animowac 4 NOZNE - BOJ TY SIE BOGA. Mr COS TAM - slabe wejscie, CS jest w wersji standardowej maxa.
Rekomendowane odpowiedzi