KdeZoo Napisano 12 Luty 2006 Share Napisano 12 Luty 2006 Witam! Dziergam ten model od kilku tygodni, ciągle mi brakuje czasu żeby dokończyć. Postanowiłem więc wrzucić go tutaj do WIPa żeby dostać kopa do roboty. Jest to klasyczna "fałdwójka" :) silnik V2. Nie mam schematów i korzystam jedynie ze zdjęć znalezionych w sieci. Myślę, że proporcje udało mi się zachować odpowiednie. Póki co wstępne renderki w vrayu (w renderingu jestem totalną lamą, więc nie rzucajcie we mnie pomidorami :) ) Pozdrawiam, Kermit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kliment woroszyłow Napisano 12 Luty 2006 Share Napisano 12 Luty 2006 uwaga rzucam! jest niexle:D czym render? napisz coś więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KdeZoo Napisano 12 Luty 2006 Autor Share Napisano 12 Luty 2006 Render w vrayu, dałem jakieś hdri ściągnięte z tego serwisu, materiał jeden to srebro też z tutka zamieszonego na max3d a drugi to jakaś modyfikacja tego pierwszego. no ale generalnie robiłem step by step z videotutkiem evermotion Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czorny Napisano 12 Luty 2006 Share Napisano 12 Luty 2006 o no niezla robota :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
giegiel Napisano 13 Luty 2006 Share Napisano 13 Luty 2006 Bardzo ładne.Wzorowałeś sie na jakimś prawdziwym zdjeciu??czekam na reszte ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
anJek Napisano 14 Luty 2006 Share Napisano 14 Luty 2006 robi wrazenie, nie ma co. "w renderingu jestem lama", szajse! to kim ja jestem? prze-lama? ;) Dostajesz ode mnie kopa do pracy, mimo ze nic nie widze co mozna poprawic ;) elementy wygladaja na skonczone, chyba czas pobawic sie w ustawieniach vraya i wyeliminowac ziarno z renderow i mamy prosze panstwa dzielo sztuki. powodzenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matchias Napisano 14 Luty 2006 Share Napisano 14 Luty 2006 Witam No to teraz musisz reszte Harleya dorobić:) i ma być tak dokładnie zrobiony jak silnik:) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KdeZoo Napisano 14 Luty 2006 Autor Share Napisano 14 Luty 2006 Szczerze mówiąc mam już zrobioną ramę i bak, ale potem chwyciłem za ten silnik i mnie wciągnął. Wyszło na to że w ePoly jestem straszna dupa i po prostu uczyłem się tej techniki. Silnik zaczynałem z 5 razy :) Cały motorek ma być klasycznym chopperem, ale póki co chcę ten silnik skończyć jako osobną scenę. PS pozdrawiam ziomka z Poznania :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KdeZoo Napisano 20 Luty 2006 Autor Share Napisano 20 Luty 2006 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KdeZoo Napisano 26 Luty 2006 Autor Share Napisano 26 Luty 2006 Mam problem z materiałami w vrayu, moze ktoś widział jakiegoś tutka dobrego z ustawieniami sceny z hdri i o tworzeniu materiałów? Główny problem mam w uzyskaniu cienia w załamaniach przy zachowaniu 100% reflection. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KdeZoo Napisano 28 Luty 2006 Autor Share Napisano 28 Luty 2006 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ardeni Napisano 1 Marzec 2006 Share Napisano 1 Marzec 2006 Qrde bajer naprawde, bardzo mi sie podoba model i chrom, wypas !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KdeZoo Napisano 5 Marzec 2006 Autor Share Napisano 5 Marzec 2006 Nowa wersja kolorow - proby z materialami. Problem na siatce mialem, juz sie z nim uporalem ale po prostu zrobilem czesc z bledem od początku. Może ktoś wie co było powodem tego zniekształcenia? Na cały obiekt nałożyłem autosmooth, wszystkie vertexy były zweldowane, sprawdzilem nawet ich współrzędne no i po prostu musiały tworzyć jednolitą płaszczyznę. Pewnie się nie dowiem nigdy co się tam działo, ale może ma ktoś pomysł co to mogło być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 5 Marzec 2006 Share Napisano 5 Marzec 2006 moze smoothing grupy trzeba bylo sprawdzic i jakby co recznie poprawic? Fajny model, choc troche bledow widac na renderach. Rendery ok, ale jeszcze bym popracowal nad nimi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KdeZoo Napisano 5 Marzec 2006 Autor Share Napisano 5 Marzec 2006 A gdzie widzisz te błędy dokładnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 5 Marzec 2006 Share Napisano 5 Marzec 2006 teraz wychodze z domu, ale pozniej pozaznaczam Ci na obrazku. Drobne rzeczy raczej :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KdeZoo Napisano 5 Marzec 2006 Autor Share Napisano 5 Marzec 2006 Bede wdzięczny :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wichur Napisano 5 Marzec 2006 Share Napisano 5 Marzec 2006 no podoba mi sie jak cholera ;) piekny materia chromowany i wysmienity model :) ahhh :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 5 Marzec 2006 Share Napisano 5 Marzec 2006 Zaznaczylem miejsca, ktore mi dziwnie wygladaja, sprawdz je, moze cos tam jest nie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KdeZoo Napisano 5 Marzec 2006 Autor Share Napisano 5 Marzec 2006 Co do jednego błedu to właśnie wkleiłem po to siatkę żeby pokazać o co mi chodzi, uporałem się z nim ale renderowanie w takiej jakości trwa godzinę, więc nie robiłem renderów poza poglądowymi. Od strony skrzyni biegów (obrazek nr 1) rzeczywiście jest jakis błąd, ale to pod bębnem to jest łączenie i jest wsio ok. W stojaku nie wiem czego się dopatrzyłeś, dla mnie jest ok. No i dół lakierowanej czerwonej części (obrazek 3) muszę sprawdzić, bo być może złapało tylko kawałek podstawy w odbiciu i tak dziwnie wyszło :) Dzięki za wytykanie palcem, pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sof_pl Napisano 6 Marzec 2006 Share Napisano 6 Marzec 2006 O kurde... Muszę powiedziec, że świetna robota - materiał cud, modelik miód.. :)). Gratulacje stary! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RobaL Napisano 6 Marzec 2006 Share Napisano 6 Marzec 2006 Mi sie podoba i nie mam zastrzezen :]Byle wiecej takich prac !! Pozrdo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KdeZoo Napisano 11 Marzec 2006 Autor Share Napisano 11 Marzec 2006 Tak sobie testuję DoF w vrayu, strasznie długo się to robi. Przy okazji sprawdzam maskowanie tekstury i unwrap UVW. Parę ciekawych efektów osiągnąłem, mam nawet pomysł jak wyteksturować lakierowane elementy. Jednak to strasznie pracochłonne dla kogoś kto się uczy dopiero korzystać z wynalazków takich jak unwrap i DoF :) Wrzucam dwie próbki, parę znajdziecie też w dziale Texturing&Lighting Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 11 Marzec 2006 Share Napisano 11 Marzec 2006 Fajne te rendery, moze troche kadry nieprzemyslane do konca, ale to wip w koncu. Jak chcesz zaoszczedzic czas na renderowaniu, to mozesz dodac dofa w postprodukcji, na przyklad w photoshopie, albo innym programie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KdeZoo Napisano 11 Marzec 2006 Autor Share Napisano 11 Marzec 2006 Kadry dałem takie bo chciałem przy okazji sprawdzić jak wyjdzie detal. Akurat to miejsce sobie upodobałem bo mam i najostrzejsze światło w scenie i mocno zacienione miejsca. Tak sobie szukam efektów i po trosze się uczę. PS No i tylko ten fragment wyteksturowałem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudy Napisano 11 Marzec 2006 Share Napisano 11 Marzec 2006 nie no ładnie ładnie chociaż dof chyba troche za mocny, przynajmniej na pierwszym obrazku bardzo ładny metal :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KdeZoo Napisano 11 Marzec 2006 Autor Share Napisano 11 Marzec 2006 dałem na 10,0 zapuszczę dziś w nocy trochę mniej, ateksturowałem całą miskę i chce zobaczyć jaki to da efekt. Tu chyba troche za duże mapy dałem bo w rodzielczości 1600x1600 żeby kaszy nie było. Zmniejszyłem do 1200x1200 i zobaczę :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 12 Marzec 2006 Share Napisano 12 Marzec 2006 moim zdaniem dof nie jest za duzy, jest akurat taki jak trzeba jak dla mnie, tylko tak jak pisalem troche bym jeszcze popracowal nad ustawieniami kamery, moze zeby nie byly tak od gory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
schottkey Napisano 12 Marzec 2006 Share Napisano 12 Marzec 2006 No, bardzo ladnie ;) Jedyne co rzuca mi sie w oczy to na drugim renderze przy laczeniu z chromem czerwone wlazi na te rurki. Ma tak byc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KamillM Napisano 12 Marzec 2006 Share Napisano 12 Marzec 2006 'Czerwone nie włazi' na rurki, to są odbicia... Modelik IMHO świetny! DOF też ładnie wyszedł, idzie Ci coraz lepiej - tak 3maj! :D --- pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mario_online Napisano 17 Marzec 2006 Share Napisano 17 Marzec 2006 KdeZoo ładnie ładnie !!! Detale są super. Nieźle wyszły te "grawerowane" napisy. W jaki sposób je zrobiłeś? Moim zdaniem DoF jest OKI. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się