Napisano 12 Luty 200619 l Witam! Dziergam ten model od kilku tygodni, ciągle mi brakuje czasu żeby dokończyć. Postanowiłem więc wrzucić go tutaj do WIPa żeby dostać kopa do roboty. Jest to klasyczna "fałdwójka" :) silnik V2. Nie mam schematów i korzystam jedynie ze zdjęć znalezionych w sieci. Myślę, że proporcje udało mi się zachować odpowiednie. Póki co wstępne renderki w vrayu (w renderingu jestem totalną lamą, więc nie rzucajcie we mnie pomidorami :) ) Pozdrawiam, Kermit
Napisano 12 Luty 200619 l Autor Render w vrayu, dałem jakieś hdri ściągnięte z tego serwisu, materiał jeden to srebro też z tutka zamieszonego na max3d a drugi to jakaś modyfikacja tego pierwszego. no ale generalnie robiłem step by step z videotutkiem evermotion
Napisano 13 Luty 200619 l Bardzo ładne.Wzorowałeś sie na jakimś prawdziwym zdjeciu??czekam na reszte ;D
Napisano 14 Luty 200619 l robi wrazenie, nie ma co. "w renderingu jestem lama", szajse! to kim ja jestem? prze-lama? ;) Dostajesz ode mnie kopa do pracy, mimo ze nic nie widze co mozna poprawic ;) elementy wygladaja na skonczone, chyba czas pobawic sie w ustawieniach vraya i wyeliminowac ziarno z renderow i mamy prosze panstwa dzielo sztuki. powodzenia!
Napisano 14 Luty 200619 l Witam No to teraz musisz reszte Harleya dorobić:) i ma być tak dokładnie zrobiony jak silnik:) Pozdrawiam
Napisano 14 Luty 200619 l Autor Szczerze mówiąc mam już zrobioną ramę i bak, ale potem chwyciłem za ten silnik i mnie wciągnął. Wyszło na to że w ePoly jestem straszna dupa i po prostu uczyłem się tej techniki. Silnik zaczynałem z 5 razy :) Cały motorek ma być klasycznym chopperem, ale póki co chcę ten silnik skończyć jako osobną scenę. PS pozdrawiam ziomka z Poznania :)
Napisano 26 Luty 200619 l Autor Mam problem z materiałami w vrayu, moze ktoś widział jakiegoś tutka dobrego z ustawieniami sceny z hdri i o tworzeniu materiałów? Główny problem mam w uzyskaniu cienia w załamaniach przy zachowaniu 100% reflection.
Napisano 5 Marzec 200619 l Autor Nowa wersja kolorow - proby z materialami. Problem na siatce mialem, juz sie z nim uporalem ale po prostu zrobilem czesc z bledem od początku. Może ktoś wie co było powodem tego zniekształcenia? Na cały obiekt nałożyłem autosmooth, wszystkie vertexy były zweldowane, sprawdzilem nawet ich współrzędne no i po prostu musiały tworzyć jednolitą płaszczyznę. Pewnie się nie dowiem nigdy co się tam działo, ale może ma ktoś pomysł co to mogło być.
Napisano 5 Marzec 200619 l moze smoothing grupy trzeba bylo sprawdzic i jakby co recznie poprawic? Fajny model, choc troche bledow widac na renderach. Rendery ok, ale jeszcze bym popracowal nad nimi.
Napisano 5 Marzec 200619 l teraz wychodze z domu, ale pozniej pozaznaczam Ci na obrazku. Drobne rzeczy raczej :]
Napisano 5 Marzec 200619 l no podoba mi sie jak cholera ;) piekny materia chromowany i wysmienity model :) ahhh :-)
Napisano 5 Marzec 200619 l Zaznaczylem miejsca, ktore mi dziwnie wygladaja, sprawdz je, moze cos tam jest nie tak.
Napisano 5 Marzec 200619 l Autor Co do jednego błedu to właśnie wkleiłem po to siatkę żeby pokazać o co mi chodzi, uporałem się z nim ale renderowanie w takiej jakości trwa godzinę, więc nie robiłem renderów poza poglądowymi. Od strony skrzyni biegów (obrazek nr 1) rzeczywiście jest jakis błąd, ale to pod bębnem to jest łączenie i jest wsio ok. W stojaku nie wiem czego się dopatrzyłeś, dla mnie jest ok. No i dół lakierowanej czerwonej części (obrazek 3) muszę sprawdzić, bo być może złapało tylko kawałek podstawy w odbiciu i tak dziwnie wyszło :) Dzięki za wytykanie palcem, pozdro.
Napisano 6 Marzec 200619 l O kurde... Muszę powiedziec, że świetna robota - materiał cud, modelik miód.. :)). Gratulacje stary!
Napisano 11 Marzec 200619 l Autor Tak sobie testuję DoF w vrayu, strasznie długo się to robi. Przy okazji sprawdzam maskowanie tekstury i unwrap UVW. Parę ciekawych efektów osiągnąłem, mam nawet pomysł jak wyteksturować lakierowane elementy. Jednak to strasznie pracochłonne dla kogoś kto się uczy dopiero korzystać z wynalazków takich jak unwrap i DoF :) Wrzucam dwie próbki, parę znajdziecie też w dziale Texturing&Lighting
Napisano 11 Marzec 200619 l Fajne te rendery, moze troche kadry nieprzemyslane do konca, ale to wip w koncu. Jak chcesz zaoszczedzic czas na renderowaniu, to mozesz dodac dofa w postprodukcji, na przyklad w photoshopie, albo innym programie.
Napisano 11 Marzec 200619 l Autor Kadry dałem takie bo chciałem przy okazji sprawdzić jak wyjdzie detal. Akurat to miejsce sobie upodobałem bo mam i najostrzejsze światło w scenie i mocno zacienione miejsca. Tak sobie szukam efektów i po trosze się uczę. PS No i tylko ten fragment wyteksturowałem :)
Napisano 11 Marzec 200619 l nie no ładnie ładnie chociaż dof chyba troche za mocny, przynajmniej na pierwszym obrazku bardzo ładny metal :]
Napisano 11 Marzec 200619 l Autor dałem na 10,0 zapuszczę dziś w nocy trochę mniej, ateksturowałem całą miskę i chce zobaczyć jaki to da efekt. Tu chyba troche za duże mapy dałem bo w rodzielczości 1600x1600 żeby kaszy nie było. Zmniejszyłem do 1200x1200 i zobaczę :)
Napisano 12 Marzec 200619 l moim zdaniem dof nie jest za duzy, jest akurat taki jak trzeba jak dla mnie, tylko tak jak pisalem troche bym jeszcze popracowal nad ustawieniami kamery, moze zeby nie byly tak od gory.
Napisano 12 Marzec 200619 l No, bardzo ladnie ;) Jedyne co rzuca mi sie w oczy to na drugim renderze przy laczeniu z chromem czerwone wlazi na te rurki. Ma tak byc?
Napisano 12 Marzec 200619 l 'Czerwone nie włazi' na rurki, to są odbicia... Modelik IMHO świetny! DOF też ładnie wyszedł, idzie Ci coraz lepiej - tak 3maj! :D --- pzdr
Napisano 17 Marzec 200618 l KdeZoo ładnie ładnie !!! Detale są super. Nieźle wyszły te "grawerowane" napisy. W jaki sposób je zrobiłeś? Moim zdaniem DoF jest OKI. Pozdrawiam.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto