Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!

 

Dziergam ten model od kilku tygodni, ciągle mi brakuje czasu żeby dokończyć. Postanowiłem więc wrzucić go tutaj do WIPa żeby dostać kopa do roboty.

Jest to klasyczna "fałdwójka" :) silnik V2. Nie mam schematów i korzystam jedynie ze zdjęć znalezionych w sieci. Myślę, że proporcje udało mi się zachować odpowiednie. Póki co wstępne renderki w vrayu (w renderingu jestem totalną lamą, więc nie rzucajcie we mnie pomidorami :) )

 

Pozdrawiam, Kermit

vray009.jpg

vray010.jpg

  • Odpowiedzi 30
  • Wyświetleń 3,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Render w vrayu, dałem jakieś hdri ściągnięte z tego serwisu, materiał jeden to srebro też z tutka zamieszonego na max3d a drugi to jakaś modyfikacja tego pierwszego.

no ale generalnie robiłem step by step z videotutkiem evermotion

Napisano

robi wrazenie, nie ma co. "w renderingu jestem lama", szajse! to kim ja jestem? prze-lama? ;)

 

Dostajesz ode mnie kopa do pracy, mimo ze nic nie widze co mozna poprawic ;) elementy wygladaja na skonczone, chyba czas pobawic sie w ustawieniach vraya i wyeliminowac ziarno z renderow i mamy prosze panstwa dzielo sztuki.

 

powodzenia!

Napisano

Witam

 

No to teraz musisz reszte Harleya dorobić:) i ma być tak dokładnie zrobiony jak silnik:)

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Szczerze mówiąc mam już zrobioną ramę i bak, ale potem chwyciłem za ten silnik i mnie wciągnął. Wyszło na to że w ePoly jestem straszna dupa i po prostu uczyłem się tej techniki. Silnik zaczynałem z 5 razy :)

Cały motorek ma być klasycznym chopperem, ale póki co chcę ten silnik skończyć jako osobną scenę.

 

 

PS pozdrawiam ziomka z Poznania :)

Napisano
  • Autor

Mam problem z materiałami w vrayu, moze ktoś widział jakiegoś tutka dobrego z ustawieniami sceny z hdri i o tworzeniu materiałów? Główny problem mam w uzyskaniu cienia w załamaniach przy zachowaniu 100% reflection.

Napisano
  • Autor

Nowa wersja kolorow - proby z materialami.

Problem na siatce mialem, juz sie z nim uporalem ale po prostu zrobilem czesc z bledem od początku. Może ktoś wie co było powodem tego zniekształcenia? Na cały obiekt nałożyłem autosmooth, wszystkie vertexy były zweldowane, sprawdzilem nawet ich współrzędne no i po prostu musiały tworzyć jednolitą płaszczyznę. Pewnie się nie dowiem nigdy co się tam działo, ale może ma ktoś pomysł co to mogło być.

111.jpg

vray025a.jpg

vray024a.jpg

Napisano

moze smoothing grupy trzeba bylo sprawdzic i jakby co recznie poprawic? Fajny model, choc troche bledow widac na renderach. Rendery ok, ale jeszcze bym popracowal nad nimi.

Napisano

teraz wychodze z domu, ale pozniej pozaznaczam Ci na obrazku. Drobne rzeczy raczej :]

Napisano

no podoba mi sie jak cholera ;) piekny materia chromowany i wysmienity model :) ahhh :-)

Napisano

Zaznaczylem miejsca, ktore mi dziwnie wygladaja, sprawdz je, moze cos tam jest nie tak.

Napisano
  • Autor

Co do jednego błedu to właśnie wkleiłem po to siatkę żeby pokazać o co mi chodzi, uporałem się z nim ale renderowanie w takiej jakości trwa godzinę, więc nie robiłem renderów poza poglądowymi.

Od strony skrzyni biegów (obrazek nr 1) rzeczywiście jest jakis błąd, ale to pod bębnem to jest łączenie i jest wsio ok. W stojaku nie wiem czego się dopatrzyłeś, dla mnie jest ok.

No i dół lakierowanej czerwonej części (obrazek 3) muszę sprawdzić, bo być może złapało tylko kawałek podstawy w odbiciu i tak dziwnie wyszło :)

 

Dzięki za wytykanie palcem, pozdro.

Napisano

O kurde... Muszę powiedziec, że świetna robota - materiał cud, modelik miód.. :)). Gratulacje stary!

Napisano

Mi sie podoba i nie mam zastrzezen :]Byle wiecej takich prac !!

Pozrdo

Napisano
  • Autor

Tak sobie testuję DoF w vrayu, strasznie długo się to robi. Przy okazji sprawdzam maskowanie tekstury i unwrap UVW. Parę ciekawych efektów osiągnąłem, mam nawet pomysł jak wyteksturować lakierowane elementy. Jednak to strasznie pracochłonne dla kogoś kto się uczy dopiero korzystać z wynalazków takich jak unwrap i DoF :)

Wrzucam dwie próbki, parę znajdziecie też w dziale Texturing&Lighting

 

vray030.jpg

vray031.jpg

Napisano

Fajne te rendery, moze troche kadry nieprzemyslane do konca, ale to wip w koncu. Jak chcesz zaoszczedzic czas na renderowaniu, to mozesz dodac dofa w postprodukcji, na przyklad w photoshopie, albo innym programie.

Napisano
  • Autor

Kadry dałem takie bo chciałem przy okazji sprawdzić jak wyjdzie detal. Akurat to miejsce sobie upodobałem bo mam i najostrzejsze światło w scenie i mocno zacienione miejsca. Tak sobie szukam efektów i po trosze się uczę.

 

PS No i tylko ten fragment wyteksturowałem :)

Napisano

nie no ładnie ładnie chociaż dof chyba troche za mocny, przynajmniej na pierwszym obrazku

 

bardzo ładny metal :]

Napisano
  • Autor

dałem na 10,0 zapuszczę dziś w nocy trochę mniej, ateksturowałem całą miskę i chce zobaczyć jaki to da efekt. Tu chyba troche za duże mapy dałem bo w rodzielczości 1600x1600 żeby kaszy nie było. Zmniejszyłem do 1200x1200 i zobaczę :)

Napisano

moim zdaniem dof nie jest za duzy, jest akurat taki jak trzeba jak dla mnie, tylko tak jak pisalem troche bym jeszcze popracowal nad ustawieniami kamery, moze zeby nie byly tak od gory.

Napisano

No, bardzo ladnie ;) Jedyne co rzuca mi sie w oczy to na drugim renderze przy laczeniu z chromem czerwone wlazi na te rurki. Ma tak byc?

Napisano

'Czerwone nie włazi' na rurki, to są odbicia...

 

Modelik IMHO świetny! DOF też ładnie wyszedł, idzie Ci coraz lepiej - tak 3maj! :D

 

---

pzdr

Napisano

KdeZoo ładnie ładnie !!! Detale są super. Nieźle wyszły te "grawerowane" napisy. W jaki sposób je zrobiłeś? Moim zdaniem DoF jest OKI. Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności