h4sh Napisano 13 Luty 2006 Napisano 13 Luty 2006 The head I did today. I'm putting it to zbrush tomorrow. This is just the level 0 lowres, hence the nurb like topology and lack of a few forms (like eyelids). I'm planning on doing facial morphs in zbrush/maya and rigging it with animated displacement maps. I'm wondering if anybody here tried Taron's "Neckling" setup, in Maya. I was thinking about connecting projections to bones.
nielot007 Napisano 13 Luty 2006 Napisano 13 Luty 2006 czemu piszesz po angielsku :D mi sie bardzo podoba!! piekna siatka.... moglbys pokazac zblizenie na siatke ust ?? ciekaw jestem animacji :) pozdro
arcade Napisano 13 Luty 2006 Napisano 13 Luty 2006 Jak zawsze super, nie mogę się doczekaś finalnego efektu :) Yo, man, that's awsome work! Great job, keep it up :D ;) Pozdr
Dr0cK Napisano 13 Luty 2006 Napisano 13 Luty 2006 Uzyskales bardzo lady ksztalt przy niezbyt duzej ilosci polygonow... Bardzo mi sie podoba ta siateczka... ! Rowniez nie moge sie doczekac displ, rigu i malej animacji.. Trzymam kciuki Pozdrowienia ;)
Balas Napisano 13 Luty 2006 Napisano 13 Luty 2006 Nie wiem czemu ale mi sie wydaje ze troche za chuda ta twarz :] Reszta swietna :]
chveti Napisano 13 Luty 2006 Napisano 13 Luty 2006 No h4sh , świetnie jak zwykle , masz smykałkę do organiki.
h4sh Napisano 13 Luty 2006 Autor Napisano 13 Luty 2006 nielot: bo daje na kilka innych forum i nei chcialo mi sie tlumaczyc ;P siatka ust to jedno wielkie kolko i edgeloopy wychodzace an zewnatrz. zadne tam tricki ;] balas: twarz jest chuda. taki dziwny model. Chyba zrobie grubsza itak, bo sie ludzie dziwia ;]
nielot007 Napisano 14 Luty 2006 Napisano 14 Luty 2006 tak mi sie wydawalo :) bardziej interesowalo by mnie jak rozlozyles siatke na kancikach ust :D pozdro
kingwins Napisano 14 Luty 2006 Napisano 14 Luty 2006 Generalnie kawał dobrej roboty, ale masz parę błędów, nos jest za prosty. Nawet jak ktoś ma prosty nos to sa lekkie garbki. Szczęka na widoku od przodu: podbródek bardzo szeroki (silny męski podbródek) ale w stosunku do tego co jest za nim jest za szeroki, chyba że poszerzysz dolne kości żuchwy na odcinku pomiędzy podbródkiem a szyją. Powieki jakieś dziwne, zły kształ oczu, no i masz błędy w angielskim :D ale spoko, ja robię nawet w polskim
wizz Napisano 14 Luty 2006 Napisano 14 Luty 2006 Dobra głowa, troche jak dla mnie to siatka za rzadka :P no ale wsumie kształt jest dobry chociaż miejscami pare niedociągnięć :> ale to napewno poprawisz jeszcze :D
h4sh Napisano 15 Luty 2006 Autor Napisano 15 Luty 2006 wizz: jak juz to siatka jest za gesta. to jest lowres do zbrush! kingwins: z tego samego powodu brak powiek . oczy maja dobry ksztal. przypominam ze to nie model z glowy a prawdziwy koles :P przyjze sie zuchwie, mozliwe ze to blad z powodu perspektywy zdjecia. nastepnym razem uzyje telefoto obiektywu. thx za crit. btw, angielski jest jaki jest, taki sie tu u nas uzywa potoczny ;P
h4sh Napisano 28 Luty 2006 Autor Napisano 28 Luty 2006 ok panowie, to jest gotowy base mesh w zbrushu. teraz czas na alpha brushe i teksture (nie chodzi mi o kolor). ta druga glowa zrobiona dla jaj w jakies 2 minuty. jak widac photorealistyczne glowy sa hmmm.. co najmneij nudne. Planuje zrobic realistyczne morphy do animacji, a na koniec pewnie przerysuje rysy i dodam jako corrective displacement.
Kris_R Napisano 28 Luty 2006 Napisano 28 Luty 2006 Ogromnie trzymam kciuki, żeby to fajnie wyszło! Ciekaw jestem kolejnych wersji pod displacement :) Daj czadu! pozdro Taron fajnie lip_sync postawił i edycję dźwięku zrobił modulując głos kolejnych postaci.... zaryzykujesz? :) Byłoby świetnie jeśli mam być szczery.. to doda ogromnego kopa różnicując osobowości kolejnych postaci..kolejnych morfów
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się