Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

The head I did today. I'm putting it to zbrush tomorrow. This is just the level 0 lowres, hence the nurb like topology and lack of a few forms (like eyelids).

 

I'm planning on doing facial morphs in zbrush/maya and rigging it with animated displacement maps. I'm wondering if anybody here tried Taron's "Neckling" setup, in Maya. I was thinking about connecting projections to bones.

 

mika-lowres.jpg

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Uzyskales bardzo lady ksztalt przy niezbyt duzej ilosci polygonow...

Bardzo mi sie podoba ta siateczka... !

Rowniez nie moge sie doczekac displ, rigu i malej animacji..

Trzymam kciuki

Pozdrowienia ;)

Napisano

nielot: bo daje na kilka innych forum i nei chcialo mi sie tlumaczyc ;P

siatka ust to jedno wielkie kolko i edgeloopy wychodzace an zewnatrz. zadne tam tricki ;]

balas: twarz jest chuda. taki dziwny model. Chyba zrobie grubsza itak, bo sie ludzie dziwia ;]

Napisano

Generalnie kawał dobrej roboty, ale masz parę błędów, nos jest za prosty. Nawet jak ktoś ma prosty nos to sa lekkie garbki. Szczęka na widoku od przodu: podbródek bardzo szeroki (silny męski podbródek) ale w stosunku do tego co jest za nim jest za szeroki, chyba że poszerzysz dolne kości żuchwy na odcinku pomiędzy podbródkiem a szyją.

Powieki jakieś dziwne, zły kształ oczu, no i masz błędy w angielskim :D ale spoko, ja robię nawet w polskim

Napisano

Dobra głowa, troche jak dla mnie to siatka za rzadka :P no ale wsumie kształt jest dobry chociaż miejscami pare niedociągnięć :> ale to napewno poprawisz jeszcze :D

Napisano

wizz: jak juz to siatka jest za gesta. to jest lowres do zbrush!

kingwins: z tego samego powodu brak powiek . oczy maja dobry ksztal. przypominam ze to nie model z glowy a prawdziwy koles :P

przyjze sie zuchwie, mozliwe ze to blad z powodu perspektywy zdjecia. nastepnym razem uzyje telefoto obiektywu.

 

thx za crit.

 

btw, angielski jest jaki jest, taki sie tu u nas uzywa potoczny ;P

Napisano

ok panowie, to jest gotowy base mesh w zbrushu. teraz czas na alpha brushe i teksture (nie chodzi mi o kolor).

ta druga glowa zrobiona dla jaj w jakies 2 minuty. jak widac photorealistyczne glowy sa hmmm.. co najmneij nudne. Planuje zrobic realistyczne morphy do animacji, a na koniec pewnie przerysuje rysy i dodam jako corrective displacement.

Napisano

Ogromnie trzymam kciuki, żeby to fajnie wyszło! Ciekaw jestem kolejnych wersji pod displacement :) Daj czadu! pozdro

 

Taron fajnie lip_sync postawił i edycję dźwięku zrobił modulując głos kolejnych postaci.... zaryzykujesz? :) Byłoby świetnie jeśli mam być szczery.. to doda ogromnego kopa różnicując osobowości kolejnych postaci..kolejnych morfów

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności