Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

The head I did today. I'm putting it to zbrush tomorrow. This is just the level 0 lowres, hence the nurb like topology and lack of a few forms (like eyelids).

 

I'm planning on doing facial morphs in zbrush/maya and rigging it with animated displacement maps. I'm wondering if anybody here tried Taron's "Neckling" setup, in Maya. I was thinking about connecting projections to bones.

 

mika-lowres.jpg

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

czemu piszesz po angielsku :D

mi sie bardzo podoba!!

piekna siatka....

moglbys pokazac zblizenie na siatke ust ??

ciekaw jestem animacji :)

pozdro

Napisano

Jak zawsze super, nie mogę się doczekaś finalnego efektu :)

 

Yo, man, that's awsome work! Great job, keep it up :D

 

;)

Pozdr

Napisano

Uzyskales bardzo lady ksztalt przy niezbyt duzej ilosci polygonow...

Bardzo mi sie podoba ta siateczka... !

Rowniez nie moge sie doczekac displ, rigu i malej animacji..

Trzymam kciuki

Pozdrowienia ;)

Napisano

Nie wiem czemu ale mi sie wydaje ze troche za chuda ta twarz :] Reszta swietna :]

Napisano
  • Autor

nielot: bo daje na kilka innych forum i nei chcialo mi sie tlumaczyc ;P

siatka ust to jedno wielkie kolko i edgeloopy wychodzace an zewnatrz. zadne tam tricki ;]

balas: twarz jest chuda. taki dziwny model. Chyba zrobie grubsza itak, bo sie ludzie dziwia ;]

Napisano

Generalnie kawał dobrej roboty, ale masz parę błędów, nos jest za prosty. Nawet jak ktoś ma prosty nos to sa lekkie garbki. Szczęka na widoku od przodu: podbródek bardzo szeroki (silny męski podbródek) ale w stosunku do tego co jest za nim jest za szeroki, chyba że poszerzysz dolne kości żuchwy na odcinku pomiędzy podbródkiem a szyją.

Powieki jakieś dziwne, zły kształ oczu, no i masz błędy w angielskim :D ale spoko, ja robię nawet w polskim

Napisano

Dobra głowa, troche jak dla mnie to siatka za rzadka :P no ale wsumie kształt jest dobry chociaż miejscami pare niedociągnięć :> ale to napewno poprawisz jeszcze :D

Napisano
  • Autor

wizz: jak juz to siatka jest za gesta. to jest lowres do zbrush!

kingwins: z tego samego powodu brak powiek . oczy maja dobry ksztal. przypominam ze to nie model z glowy a prawdziwy koles :P

przyjze sie zuchwie, mozliwe ze to blad z powodu perspektywy zdjecia. nastepnym razem uzyje telefoto obiektywu.

 

thx za crit.

 

btw, angielski jest jaki jest, taki sie tu u nas uzywa potoczny ;P

Napisano
  • Autor

ok panowie, to jest gotowy base mesh w zbrushu. teraz czas na alpha brushe i teksture (nie chodzi mi o kolor).

ta druga glowa zrobiona dla jaj w jakies 2 minuty. jak widac photorealistyczne glowy sa hmmm.. co najmneij nudne. Planuje zrobic realistyczne morphy do animacji, a na koniec pewnie przerysuje rysy i dodam jako corrective displacement.

Napisano

Ogromnie trzymam kciuki, żeby to fajnie wyszło! Ciekaw jestem kolejnych wersji pod displacement :) Daj czadu! pozdro

 

Taron fajnie lip_sync postawił i edycję dźwięku zrobił modulując głos kolejnych postaci.... zaryzykujesz? :) Byłoby świetnie jeśli mam być szczery.. to doda ogromnego kopa różnicując osobowości kolejnych postaci..kolejnych morfów

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności