Napisano 13 Luty 200619 l The head I did today. I'm putting it to zbrush tomorrow. This is just the level 0 lowres, hence the nurb like topology and lack of a few forms (like eyelids). I'm planning on doing facial morphs in zbrush/maya and rigging it with animated displacement maps. I'm wondering if anybody here tried Taron's "Neckling" setup, in Maya. I was thinking about connecting projections to bones.
Napisano 13 Luty 200619 l czemu piszesz po angielsku :D mi sie bardzo podoba!! piekna siatka.... moglbys pokazac zblizenie na siatke ust ?? ciekaw jestem animacji :) pozdro
Napisano 13 Luty 200619 l Jak zawsze super, nie mogę się doczekaś finalnego efektu :) Yo, man, that's awsome work! Great job, keep it up :D ;) Pozdr
Napisano 13 Luty 200619 l Uzyskales bardzo lady ksztalt przy niezbyt duzej ilosci polygonow... Bardzo mi sie podoba ta siateczka... ! Rowniez nie moge sie doczekac displ, rigu i malej animacji.. Trzymam kciuki Pozdrowienia ;)
Napisano 13 Luty 200619 l Nie wiem czemu ale mi sie wydaje ze troche za chuda ta twarz :] Reszta swietna :]
Napisano 13 Luty 200619 l Autor nielot: bo daje na kilka innych forum i nei chcialo mi sie tlumaczyc ;P siatka ust to jedno wielkie kolko i edgeloopy wychodzace an zewnatrz. zadne tam tricki ;] balas: twarz jest chuda. taki dziwny model. Chyba zrobie grubsza itak, bo sie ludzie dziwia ;]
Napisano 14 Luty 200619 l tak mi sie wydawalo :) bardziej interesowalo by mnie jak rozlozyles siatke na kancikach ust :D pozdro
Napisano 14 Luty 200619 l Generalnie kawał dobrej roboty, ale masz parę błędów, nos jest za prosty. Nawet jak ktoś ma prosty nos to sa lekkie garbki. Szczęka na widoku od przodu: podbródek bardzo szeroki (silny męski podbródek) ale w stosunku do tego co jest za nim jest za szeroki, chyba że poszerzysz dolne kości żuchwy na odcinku pomiędzy podbródkiem a szyją. Powieki jakieś dziwne, zły kształ oczu, no i masz błędy w angielskim :D ale spoko, ja robię nawet w polskim
Napisano 14 Luty 200619 l Dobra głowa, troche jak dla mnie to siatka za rzadka :P no ale wsumie kształt jest dobry chociaż miejscami pare niedociągnięć :> ale to napewno poprawisz jeszcze :D
Napisano 15 Luty 200619 l Autor wizz: jak juz to siatka jest za gesta. to jest lowres do zbrush! kingwins: z tego samego powodu brak powiek . oczy maja dobry ksztal. przypominam ze to nie model z glowy a prawdziwy koles :P przyjze sie zuchwie, mozliwe ze to blad z powodu perspektywy zdjecia. nastepnym razem uzyje telefoto obiektywu. thx za crit. btw, angielski jest jaki jest, taki sie tu u nas uzywa potoczny ;P
Napisano 28 Luty 200619 l Autor ok panowie, to jest gotowy base mesh w zbrushu. teraz czas na alpha brushe i teksture (nie chodzi mi o kolor). ta druga glowa zrobiona dla jaj w jakies 2 minuty. jak widac photorealistyczne glowy sa hmmm.. co najmneij nudne. Planuje zrobic realistyczne morphy do animacji, a na koniec pewnie przerysuje rysy i dodam jako corrective displacement.
Napisano 28 Luty 200619 l Ogromnie trzymam kciuki, żeby to fajnie wyszło! Ciekaw jestem kolejnych wersji pod displacement :) Daj czadu! pozdro Taron fajnie lip_sync postawił i edycję dźwięku zrobił modulując głos kolejnych postaci.... zaryzykujesz? :) Byłoby świetnie jeśli mam być szczery.. to doda ogromnego kopa różnicując osobowości kolejnych postaci..kolejnych morfów
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto