Napisano 16 Luty 200619 l no nie najgorzej ale bez rewelacji, niezła mapka na pociskach tylko za mocno odbija. Nie podoba mi się oświetlenie i textoora podłoża.
Napisano 16 Luty 200619 l Jak na sam początek to bardzo ładnie, z tego co mi wiadomo to Luger nie robi takich pocisków, poprostu go źle wymodelowałeś, nie przypomina żednego z pocisków Lugera, ani Q1472 czyli te 115 gr, z całym płaszczem metalowym, ani nie przypominają 9mm VP. No chyba tyle co do modelu :), redner nawet dobry, tylko wydaje mi się troche za ciemy. A co do materiału, to za duże refleksy. Pozdro
Napisano 16 Luty 200619 l Witam. źle nazwałeś swój wątek dostosuj się do regulaminu i wprowadź niezbędne poprwaki tu masz linki do regulaminu, przeczytaj cały: http://www.max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=43 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=2595
Napisano 16 Luty 200619 l koniec łuski tam gdzie jest spłonka wydaje sie być za mały, a płasz jest zbyt okrągły
Napisano 16 Luty 200619 l Autor 1. Amunicja to nie Luger robiłem z głowy nie wzorując sie na niczym konkretnym. 2. Niewiem czyja jest mapka, Hdri i textury mam z netu (jeszcze jestem za cienki na robienie własnych więc pozostają darmówki) 3.Praca jest wykonana w Cinemie4d Ogólne dzięki za opinie i sorki za złą nazwe, przyznaje się niedoczytałem.
Napisano 16 Luty 200619 l Ymmm...a wg mnie nie jest źle ; ] Tylko na opakowaniu są naboje z tzw.grzybkiem , a Twój jest cały okrągły.
Napisano 17 Luty 200619 l Autor No tak, ale czy to hdrka Debevec'a ? www.debevec.org Sprawdziłem pochodzenie. Tak to jest hdri Paula Debevec`a http://www.debevec.org/Probes/ po czym poznałeś?? Co do wyglądu modelu obiecuje, że następnym razem będe się wzorował na prawdziwych obiektach a nie jak w tym przypadku modelował z wyobraźni.
Napisano 17 Luty 200619 l Kurde wszyscy sie znaja na wszystkim;/ Bardzo ladnie jak na poczatek, pracuj dalej.