Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 15
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

no nie najgorzej ale bez rewelacji, niezła mapka na pociskach tylko za mocno odbija. Nie podoba mi się oświetlenie i textoora podłoża.

Napisano

-zbyt ciemne cienie

- fajny shader i hdri

w czym renderowane?

Napisano

Jak na sam początek to bardzo ładnie, z tego co mi wiadomo to Luger nie robi takich pocisków, poprostu go źle wymodelowałeś, nie przypomina żednego z pocisków Lugera, ani Q1472 czyli te 115 gr, z całym płaszczem metalowym, ani nie przypominają 9mm VP. No chyba tyle co do modelu :), redner nawet dobry, tylko wydaje mi się troche za ciemy. A co do materiału, to za duże refleksy.

 

Pozdro

Napisano

koniec łuski tam gdzie jest spłonka wydaje sie być za mały, a płasz jest zbyt okrągły

Napisano
  • Autor

1. Amunicja to nie Luger robiłem z głowy nie wzorując sie na niczym konkretnym.

2. Niewiem czyja jest mapka, Hdri i textury mam z netu (jeszcze jestem za cienki na robienie własnych więc pozostają darmówki)

3.Praca jest wykonana w Cinemie4d

Ogólne dzięki za opinie i sorki za złą nazwe, przyznaje się niedoczytałem.

Napisano

Ymmm...a wg mnie nie jest źle ; ]

Tylko na opakowaniu są naboje z tzw.grzybkiem , a Twój jest cały okrągły.

Napisano
  • Autor
No tak, ale czy to hdrka Debevec'a ?

www.debevec.org

 

Sprawdziłem pochodzenie. Tak to jest hdri Paula Debevec`a http://www.debevec.org/Probes/ po czym poznałeś??

Co do wyglądu modelu obiecuje, że następnym razem będe się wzorował na prawdziwych obiektach a nie jak w tym przypadku modelował z wyobraźni.

Napisano

Kurde wszyscy sie znaja na wszystkim;/ Bardzo ladnie jak na poczatek, pracuj dalej.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności