Napisano 17 Luty 200619 l Heyah! Opowiem Wam pewną historię. Robiłem sobie moją Mazdę 6 >notabene zabieszczoną na tym forum w dziale WIP Serdeczne dzięki za każdą pomoc. Oddaję się w wasze ręce! ----> bierzący progress:
Napisano 17 Luty 200619 l Autor Pierwszy problem: 4 trójkąty :/ Jak je wyeliminowac [jeśli sie da]?? >na rysunku zaznaczone kolorem zielonym
Napisano 17 Luty 200619 l szczerze mówiąc to dziwnie zaczynasz, rozumiem, że chcesz najpierw złapać proporcje i ogólną sylwetke samochodu no ale to kompletnie nic narazie nie przypomina. a co do trójkątów to najprawdopodobniej zniknęłyby jakbyś zagęścił siatke (czytaj: zaczął naprawde modelować ten samochód) bo teraz to one ci w niczym nie przeszkadzają. aha i nie jest tak, że trójkątów nie może być w siatce, czasami nie ma innej możliwości np: jeśli wytniesz nadkole z przodu to ten trójkąt łatwo zlikwidujesz pozdrawiam edit: jak sie chcesz pozbyć tych trójkątów na tym etapie, choć szczerze nic to nie zmieni, to zwelduj dwa wierzchołki tego trójkąta i już.... wiem wiem głupia odpowiedź :P ale problem też nie najwyższych lotów :P
Napisano 17 Luty 200619 l Moim zdaniem to na te trójkąty przy bocznych szybach nie zwracaj narazie uwagi, usuniesz je jak bedzie robił szyby. A co do tego przy przodzie to radze ci wyciąć najpierw nadkole a potem myśleć, ale może sie myle :D
Napisano 18 Luty 200619 l jakoś nie mogę sobie wyobrazić że to będzie BMW no ale zobaczymy a co do trójkątów zrób tak jak Żarówa napisał
Napisano 18 Luty 200619 l jezeli juz koniecznie chcesz sie pozbyc tych trojkatow to zrob tak : Pozdro
Napisano 18 Luty 200619 l Autor THX za posty - widze że zainteresowanie wątkiem całkiem spore. Dzisiaj i jutro nie zapodam raczej nic bo... 100dniówka. Tak ze wiecie. Nie mniej jednak cos tam na przodzie jeszcze porobiłem, ale wsio to zapodam chyba dopiero we wtorek. Może uda mi sie z tego wątku zrobic cos na wzór tutka. Szczególne dzięki za wszystkie rady - mieliscie racje, w praciu czesc tych trójkątów poznikała Pozdro.
Napisano 21 Luty 200619 l Autor No to zgodnie z obietnica zamieszczam efekty dalszej pracy - wiele tego nie ma, ale zrozumnie: 100dniówka, olimpiada z fizy :/ - a tu jeszcze maturka za pasem :D Czekam na konstruktywną krytyke...
Napisano 21 Luty 200619 l nie jest zle panie nie jest zle :) jak na pierwsza rzecz to nawet ladnie , w niektorych miejscach poprawki nieuniknione , takze najlepiej robic zeby siata byla malo skomplikowana ,a zeby wychodzily ksztalty takie jak chcesz :) Pozdro
Napisano 21 Luty 200619 l tak jak .:qba:. napisał nie jest źle ja bym nadkole poprawił masz tam trochę nie tak siatkę rozłożoną i maskę bo z boku widać że jest trochę krzywo
Napisano 22 Luty 200619 l Nie jest złe. Mi się podoba. Masz bład przy przednim zderzaku. Chodzi mi o to ze ten wlot nie zaczyna sie razem ze zderzakiem. PS Tez robie ten samochod, a raczej już go kończe.
Napisano 22 Luty 200619 l Autor 7demon - thx za uwage - poprawiłem już to. Troszeczke problemów nastręczył mi znaczek, ale mam nadzieje, ze jakos sie z tym uporałem. Zrobiłem próbnego chamfer'a - nawet nie źle wyszedł, ale to potem :D Czekam na uwagi dotyczace siatki. ps. thx za posty :D ps2. co znaczy takie cuśik, że sie "jest na dobrej drodze"??
Napisano 22 Luty 200619 l oo widze ze calkiem ciekawie sie zapowiada i bardzo dobry sposob modelowania wybrales latwy i szybki :p jesli sie go dobzre uzyje ;] czekam z niecierpliwoscia na upki ;]
Napisano 22 Luty 200619 l Autor Dzięki za posty, a teraz specjalnie na zycenie .:qba:.'y siateczka z chamfer'ami oraz z MS :D
Napisano 22 Luty 200619 l nie jest zle :) ale teraz widzisz gdzie masz nafajdane ps. podoba mi sie fragment pod swiatlem ciagnacy sie do nadkola :) rox pzodro
Napisano 23 Luty 200619 l Calkiem fajnie, ale cos dziwnie wyglada ten przedni zderzak na widoku z przodu. Wedlug mnie powinno to wygladac troche inaczej. Ta zwezenie na samym dole powinno sie zaczynac troche blizej srodka.
Napisano 25 Luty 200619 l Autor Zgodnie z życzeniem, zapodaje render ze skylight'em i CGS (nic wiecej :p)... Jak już pisze posta to pożale sie wam na rowki - nie nawidzę ich :/ A oto i wynik mojej dotychczasowej pracy:
Napisano 25 Luty 200619 l fajnie, a na rowkach rób podwóje chamfery i bedą ładnie wyglądać ja mam inny sposob ale nie bede zdradzac , w koncu kazdy ma swoje tajemnice :)
Napisano 25 Luty 200619 l Autor .:qba:. nie ma tak ;p jak już zaczynasz to kończ... w końcu wszyscy jesteśmy jedną wielką rodziną, więc wszystko pozostanie w rodzinie Pozdro i dzięki za miłe słowa... :d
Napisano 27 Luty 200619 l Autor Dobra, BMW in progress... Zacząłem tył, ale jeszcze musze go dopracowac... jak skończe to go wrzuce... a póki co, zamieszczam małeso speed'a, dla którego szkda mi zakładac nowy wątek, a którego zrobiłem, żeby chociaż na chwilke oderwac sie od BMW. Mam nadzieje, ze sie wam spodoba >mam takiego na biurku;p
Napisano 27 Luty 200619 l fajny , mam gdzies nawet jeszcze te modele z drewna :] pozdro, czekamy na betke
Napisano 27 Luty 200619 l Autor THX panowie! Mój to z jakiejś skleiki jest :/ Ale jak już pisałem, ostatnio troche grzebałem... Grzebałem przy samochodzi i pomyślełm, ze co mi zależy, wypuszcze co mam w eter. I oto kilka obrazeczków obrazujących obecny progress...: Pozdro for All...
Napisano 28 Luty 200619 l bardzo fajnie, ale czy tam z tyłu nie jest za krzywo ? (chodzi mi o te wygięcia z boku)
Napisano 28 Luty 200619 l Autor Ardeni - nie bardzo wiem, o co ci chodzi, ale oblukałem model kilka razy i nic nie zauważyłem :/ Moze wina perspektywy albo światła. Pozdro.
Napisano 28 Luty 200619 l Coraz lepiej to wyglada, ale zle masz ten kant nad swiatlami. On powinien Byc bardziej okragly.
Napisano 28 Luty 200619 l Kurcze ładnie, ładnie - może sie przerzuce na tę metodę musze sie spróbować. Mam nadzieje że reflektorki i inne detale wypracujesz równie sypatycznie, dobrze kumie robicie, dobrze - tylko wolno ;)
Napisano 4 Marzec 200619 l Autor Heyah... Po dłuższej przerwie [zatrzymala mnie szkoła i inneg mniej ważne sprawy] wrzucam kolejne update'y:
Napisano 4 Marzec 200619 l Bardzo ładny model oby tak dalej a dużo już nie zostało, czekam z niecierpliwością na jakieś testy shaderów
Napisano 7 Marzec 200619 l Autor Qurcze, taki komplement z ust .:qba:.'y... nie wiem co powiedziec... - od takich komplementów to mi sie może w głowie poprzewracac, lepiej błedy wytykajcie ;p A tak btw, tylnie światła to jak się robi najlepiej, ręcznie - materiał każdej częsci, czy porządną teksturką?? Cya
Napisano 10 Marzec 200619 l Autor Małymi kroczkami posówam sie na przód :D 3 rendery zapodaje, czyli - mały update:
Napisano 11 Marzec 200619 l No, no coraz lepiej panie :) Czekam tylko na rendery wraz z materiałami :)
Napisano 11 Marzec 200619 l Z tego co wiem to Szampek nieczuje sie zbyt dobrze jeśli chodzi o materiały ale mam nadzieje że powalczysz z tym bo model przedni i szkoda by było zakończyć prace na modelu
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto