trident Napisano 19 Luty 2006 Napisano 19 Luty 2006 Witam, wybrałem concept nr2. narazie 1350 trisow . Mam nadzieje ze tym razem dotrwam do końca.
AGmakonts Napisano 19 Luty 2006 Napisano 19 Luty 2006 fajnie, ładnie, czysto i ekonomicznie, ile tri?
Tores Napisano 19 Luty 2006 Napisano 19 Luty 2006 Ładnie ci to wyszło. Też miałem to brać ale jakoś wolałem cos większego. Nie piszę co jeszcze brakuje bo widzę, że jesteś w trakcie modelowania. Ciekawe jak sprawę lin załatwisz.
trident Napisano 19 Luty 2006 Autor Napisano 19 Luty 2006 Koniec modelowania, początek tragedji tj. teksturowania :) cała scena ma 1491 trisów. Mam pytanko gdyby ten obiekt miał by iść do jakiejś gierki, to teren (tą dziure) powinienem robić razem z obiektem głównym. Wydaje mi sie że jeśli chodzi RTSy to tak a co np z fpp. Jak się tekie elementy łączy w silnikach... A co do lin to raczej sie nimi tutaj nie będe zajmował, chcę najpierw skila w modelowaniu, i teksturowaniu zrobić, może kiedyś dojdę do animacji... ((( a tak z ciekawości jak taką line najlepiej zanimować, jak powinien wyglądać jej model ???))) pzdr
Por@szek Napisano 20 Luty 2006 Napisano 20 Luty 2006 gdyby ten obiekt miał by iść do jakiejś gierki, to teren (tą dziure) powinienem robić razem z obiektem głównym - nie czaje o co Ci chodzi. A co do wsadzania do giery, wszystko zalezy od silnika specyfikacji i umiejetnosci tworcow. Generalnie gry maja edytory gdzie sie wklada ustawia modele (aczkolwiek nie wszystkie studia odrazu na to wpadaja, mimo ze wszystkie inne z tego korzystaja :P - to tak ku przypomnieniu jednemu staremu kumplowi, ktory zapewne to czyta, bo ma tak dosc pracy ze forum zna na wylot :P ). Generalnie czy rts czy fpp dzialasz podobnie, terenu nie dajesz jako jeden obiekt z np. budynkiem ani propsow tez razem nie dajesz. Nawet czesto elementy statyczne i dynamiczne tego samego obiektu dajesz osobno. A animacje tego sznurka ... coz ja bym go zrobil w ten sposob ze mapowanie sznurka by sie przesuwalo o jednego tilla w gore badz w dol (zaleznie od mapowanie, moze byc lewo - prawo) a sam koniec sznurka by sie skalowal, czyli prosto, na keyframe, bez bonesow ;)
kurt_hectic Napisano 20 Luty 2006 Napisano 20 Luty 2006 no jasne, ze teren to jest totalnie inna sprawa i zazwyczaj teren jest totalnie osobna kwestja, zadzi sie wlasnymi prawami. lecz np w war3 wokol budynku np. ludzi sa cegly, a elfow trawka i korzenie, a koncowki tego mini terenu maja alphe i zlewaja sie z wlasciwym terenem mapy ( zrobili tak, poniewaz budynki sie czasem stawia na piachu, czasem na trawie lub innych, chcieli aby najblizszy kawalatek terenu sie fajnie wkomponowywal... so zrob albo mini kawalem terenu uznawany jako 1 model lub sam model. ale wez pod uwage, ze z kawalkiem terenu wyglada fajniej niz w przestrzeni...
trident Napisano 26 Luty 2006 Autor Napisano 26 Luty 2006 Małe przypomnienie o sobie,,, teraz tylko teksture namalować ;) (heh tylko )
kurt_hectic Napisano 26 Luty 2006 Napisano 26 Luty 2006 :] buuu nie uzywasz deep uv. ktos madry powiedzial kiedys, ze uv bez relaxu to uv bez relaxu :P. powodzenia.
trident Napisano 26 Luty 2006 Autor Napisano 26 Luty 2006 Pewnie przy następnym modelu już go będe używał, Kurt az tak łatwo rozpoznać ze recznie rozkładane w maxie, i do czego jest ten relax w deep uv?? pzdr
kurt_hectic Napisano 26 Luty 2006 Napisano 26 Luty 2006 ten nawias powinien chyba zniknac ( ja nie mam nic przeciwko ale ktos moze miec..) relax sprawia, ze kazdy kwadracik (checker)ma dokladnie taka sama wielkosc, a w uv jest tak dobry relax, ze nawet ksztaly siatki Ci przestawi na wlasciwe. kpw?
Woznkt Napisano 26 Luty 2006 Napisano 26 Luty 2006 KURT -a gdzie to jest, jak się z tego korzysta? - przepraszam Trident za offtopic, a jak by co czekam z utęsknieneim na towją texture ;]
Por@szek Napisano 1 Marzec 2006 Napisano 1 Marzec 2006 Popracuj bardziej nad drewne, teraz mi bardziej przypomina jakies mazy. I zwroc wieksza uwage na szczegoly jak np. boki desek, powinny byc jasniejsze, wtedy bedziesz mial bardziej realistycznie a i detal zwroci oko widza ;) Wozek nie powinien byc metalowy??
trident Napisano 4 Marzec 2006 Autor Napisano 4 Marzec 2006 Buuu nie wyrobiłem sie na czas, wiec koncze tutaj :), całocs ma 1495 trisow, teren bez teksturki trawy bo wyglada okropnie. Gratuluje tym którzy sie wyrobili na czas. pzdr
KLICEK Napisano 4 Marzec 2006 Napisano 4 Marzec 2006 Trident omg nie przesadzaj :O to tylko kilka godzin wrzucaj to do tamtego watku nawet jeszcze sondy nie ma ... no ale kij nie wychylam sie bo jeszcze z bicza dostane po grzbiecie , ale mowie Ci wrzuc tam najwyzej Cie wywala do stracenia nic nie masz, a szkoda zeby taki fajny obiekt nie bral udzialu w sondzie :) pozdrawiam i zycze wygranej :)
Woznkt Napisano 4 Marzec 2006 Napisano 4 Marzec 2006 Wrzucaj, wrzucaj! I tak wszyscy będą przez łikend zapodawać :P Osobiście to tak na szybko zapodał bym jasne przecierki na wszystkich kantach.
ognisty Napisano 4 Marzec 2006 Napisano 4 Marzec 2006 mi tylko drewno niebardzo pasi... ale takto moze byc...
trident Napisano 5 Marzec 2006 Autor Napisano 5 Marzec 2006 no i koniec :) drewno wyszło lipne, kłania się brak umiejętności, no i kończone w ostatniej chwili wiec jest wiele niedociągnięć, np. zmarnowana kupa miejsca na teksturce (kamyki, trawa). Pozatym ciesze się ze skończyłem, czekam na nastepną bitwe jak spasuje mi temat to napewno wystartuje... Dzięki wszystkim za comenty. pzdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się