Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!

 

Mam następujący problem:

Przygotowałem osobno dwa modele postaci, a następnie dołączyłem Phisiquem odpowiednio stworzone biped dla każdego z nich. Następnie przygotowałem scenę, na której obie postacie mają się spotkać i, używając merge, ściągnąłem oba modele... i tutaj pojawił się mój problem, mianowicie oba modele są w różnej skali i zupełnie do siebie nie pasują - nie mówiąc już o tle, też w innej skali. Próbowałem to przeskalować tak, jakbym skalował bones - linkując biped do modelu i skalując model - niestety nic z tego nie wyszło. Albo ja coś robię nie tak, albo nie tędy droga. Any other suggestions? :)

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

serwusik:)

przejdz do trybu: figure mode, i tam masz numeryczny parametr wysokosci, Ewentualnie możesz sklalowac w tym trybie kości.

pozdrawiam i zycze powodzenia :)

Napisano
  • Autor

Dziękuję za odpowiedź, niestety nie jest tak różowo jakbym chciał... zmiana wysokości spowodowała 'zapadnięcie' się modelu do siebie, zaś skalowanie kości w trybie figure spowodowało, że mój wysoki i postawny facet, przypomina bardziej niskiego i grubego gnoma z jakiejś powieści fantasy. Czy jest może jakiś inny sposób?

Napisano

hej mam ten sam problem,

problem dotyczy postaci dodanych z maxem 2012

postac ma 1,6 cm jak robie 160cm postac zapada się

Napisano

Trzeba zapisać skina do pliku i skasować go z historii. Przeskalować mesha i bipeda, po czym ponownie nałożyć skina i zaimportować wartości z pliku.

Napisano

A dać jakiegoś helpera do sceny i podparentować pod niego całość i skalować samego helpera?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności