Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

 

Mam następujący problem:

Przygotowałem osobno dwa modele postaci, a następnie dołączyłem Phisiquem odpowiednio stworzone biped dla każdego z nich. Następnie przygotowałem scenę, na której obie postacie mają się spotkać i, używając merge, ściągnąłem oba modele... i tutaj pojawił się mój problem, mianowicie oba modele są w różnej skali i zupełnie do siebie nie pasują - nie mówiąc już o tle, też w innej skali. Próbowałem to przeskalować tak, jakbym skalował bones - linkując biped do modelu i skalując model - niestety nic z tego nie wyszło. Albo ja coś robię nie tak, albo nie tędy droga. Any other suggestions? :)

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

serwusik:)

przejdz do trybu: figure mode, i tam masz numeryczny parametr wysokosci, Ewentualnie możesz sklalowac w tym trybie kości.

pozdrawiam i zycze powodzenia :)

Napisano

Dziękuję za odpowiedź, niestety nie jest tak różowo jakbym chciał... zmiana wysokości spowodowała 'zapadnięcie' się modelu do siebie, zaś skalowanie kości w trybie figure spowodowało, że mój wysoki i postawny facet, przypomina bardziej niskiego i grubego gnoma z jakiejś powieści fantasy. Czy jest może jakiś inny sposób?

Napisano

Trzeba zapisać skina do pliku i skasować go z historii. Przeskalować mesha i bipeda, po czym ponownie nałożyć skina i zaimportować wartości z pliku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności