Napisano 20 Luty 200619 l Witam! Mam następujący problem: Przygotowałem osobno dwa modele postaci, a następnie dołączyłem Phisiquem odpowiednio stworzone biped dla każdego z nich. Następnie przygotowałem scenę, na której obie postacie mają się spotkać i, używając merge, ściągnąłem oba modele... i tutaj pojawił się mój problem, mianowicie oba modele są w różnej skali i zupełnie do siebie nie pasują - nie mówiąc już o tle, też w innej skali. Próbowałem to przeskalować tak, jakbym skalował bones - linkując biped do modelu i skalując model - niestety nic z tego nie wyszło. Albo ja coś robię nie tak, albo nie tędy droga. Any other suggestions? :)
Napisano 20 Luty 200619 l serwusik:) przejdz do trybu: figure mode, i tam masz numeryczny parametr wysokosci, Ewentualnie możesz sklalowac w tym trybie kości. pozdrawiam i zycze powodzenia :)
Napisano 21 Luty 200619 l Autor Dziękuję za odpowiedź, niestety nie jest tak różowo jakbym chciał... zmiana wysokości spowodowała 'zapadnięcie' się modelu do siebie, zaś skalowanie kości w trybie figure spowodowało, że mój wysoki i postawny facet, przypomina bardziej niskiego i grubego gnoma z jakiejś powieści fantasy. Czy jest może jakiś inny sposób?
Napisano 5 Czerwiec 201212 l hej mam ten sam problem, problem dotyczy postaci dodanych z maxem 2012 postac ma 1,6 cm jak robie 160cm postac zapada się
Napisano 5 Czerwiec 201212 l Trzeba zapisać skina do pliku i skasować go z historii. Przeskalować mesha i bipeda, po czym ponownie nałożyć skina i zaimportować wartości z pliku.
Napisano 5 Czerwiec 201212 l A dać jakiegoś helpera do sceny i podparentować pod niego całość i skalować samego helpera?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto