Napisano 2 Marzec 200619 l mam pytanie udało mi sie zrobić cos takiego wiem ze tekstury itp sa do bani.. ale narazie testuje oswietlenie... i niby jest ok ale ta "szafa" wyglada jak by lewitowała cienie sa mało wyraznie.. jakies sugestje moze..??? uzywam vraylight i direct ..
Napisano 2 Marzec 200619 l Autor o to chodzi?? czy ustawienia rendera??? bo nie zkumalem do końca :) pozdro!
Napisano 2 Marzec 200619 l Autor no to jest swiatło vray.... i jest tez direct.. a to vray light włączyłem opcje smuth surface shadow... i dałęm Dome.. ale to nic nie pomogło i jest tak samo...
Napisano 2 Marzec 200619 l eh, w maxie daj file > archive wyslij mi tego zipa na [email protected] i zobacze co nie tak bo mi sie nie chce dzis myslec :>
Napisano 2 Marzec 200619 l szczelam że to wszystko przez spudłowany color maping :D ---------------------------- nie, ja też mam maxa 7 :D
Napisano 2 Marzec 200619 l no tak wszyscy jadą na maxie 8 a ja nie ;] sory ale nie otowrze pliku z maxa 8 na maxie 7 przerob sobie tego tutoriala tylko ze na swojej scenie i powinno byc wszystko ok http://www.spot3d.com/vray/help/VRayHelp150beta/tutorials_interior.htm
Napisano 2 Marzec 200619 l Autor aa ok nie wiedziałem ze nie otworzysz 8 w 7 ale dzieki .. tak czy owak bede sie mordowac z tym tutkiem i color maping pozdro!!
Napisano 2 Marzec 200619 l kondrad korzystając z vraya musisz mieć model w naturalnej skali 1:1. ustaw jednostki na cm/cm i przeskaluj model do rzeczywistych rozmiarów.
Napisano 2 Marzec 200619 l Autor ale on jest w skali prawie 1:1 jest w cm... http://strony.aster.pl/tribal/rooom.zip
Napisano 3 Marzec 200619 l Autor nie bede zakładac nowego postu ... ztworzyłem nowa scene tym razem starałem sie uwazac na skale.... i niby jest ok ale sciany sa tak jakby brudne.... i te cienie mało konkretne i tera nie moge tego ogarnac,,,:/.... photon map próbuje ustawic serch dist itp ale nawet jak ten brud znika to albo jest za ciemna albo za jasno i te cienie sa do du.......
Napisano 3 Marzec 200619 l jest tam w photonmapie multiplier wiec to nie problem czy wyjdzie za jasno czy za ciemno bo nie musisz przeliczac od nowa tylko wystarczy multiplier zmienic. brud to za niskie ustawienia... za malo fotonow chyba
Napisano 5 Marzec 200619 l Autor nie chce zakładac nowego postu ale po 3 dniach i przerobieniu 3 różnych tutków... otrzymałem cos takiego.... irrance map i light cache tylko widzicie te plamy na scianie lewej... olamy czy brud...jak to usunac i woogle jak wyglada ta scena mi cos tu nie pasi.... tylko nie wiem co......te narozniki moze za ciemne a przy oknie za jasno .. a moze przesadzam ?...i t
Napisano 5 Marzec 200619 l Po pierwsze nie wiem czy dobrze robisz testując scene na tak jaskrawych dużych obiektach jak te czerwone boxy. Jeżeli to jakiś mus, to zmniejsz saturacje dla GI. Po drugie jeżeli za oknem masz szaruge to nienaturalnie będzie wyglądać taka jasność pokoju. Reszte powiedzą Ci spece od Vraya ;)
Napisano 6 Marzec 200619 l Autor no ok jakos mi sie udało cos tam osiagnac... coprawda zrobiłem zupełnie inaczej niz na tych wszystkich tutkach nie wiem dlaczego moje vraylight maja multiple po 40 a direct 30 i color mappin na exponental ale mam problem tera z szyba... ustawiłem glass vraya i moje nieboa jest praktycznie białem lekki błekit a szyba nie przepuszcza jakby koloru nieba... nibo ma kolor ciemnej szarosci... i nie wiem dlaczego kombinuje z różnym szkłem i tak samo jest :/.....
Napisano 6 Marzec 200619 l za duze te mulitpliery. zwieksz w colormappingu. a ze szklem to nie wiem o co chodzi.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto