kondrad Napisano 6 Marzec 2006 Share Napisano 6 Marzec 2006 nie wiem czy dobrze ze w tym dziale pisze ale... nie wiem cos mi tu nie pasuje tylko nie wiem co...jak wy myslicie co jest nie tak z tym swiatłem??ten pokuj ma 8 metrów długosci ale czy nie jest zaaciemny ?? bo jak daje mocniejsze swiatło albo multiple wieksze to na suficie i podłogdzie jest strasznie ostre swiatło...i woogle nie widac praktycznie okna...:/... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KdeZoo Napisano 6 Marzec 2006 Share Napisano 6 Marzec 2006 w czym renderujesz, powiedz coś wiecej o ustawieniach sceny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xeav Napisano 6 Marzec 2006 Share Napisano 6 Marzec 2006 to chyba vray. pokaż ustawienia gi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kondrad Napisano 6 Marzec 2006 Autor Share Napisano 6 Marzec 2006 tak to vray...aa i jeszcze jak np w oknie mam szybe tzn glass gotowy z vray material... to moje "niebo" jest szare takie ponure.. nawet jak w evenioment dam białe tło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 6 Marzec 2006 Share Napisano 6 Marzec 2006 daj primary i secondary multiplier na 1.0 zamiast 2 vraylightow mozesz tam dać 1 (przeciez to prawie jeden otwór) poza tym co ci da testowanie na białych scianach skoro jak nalozysssz textury to wszystko sie zmieni rob jakies wnetrze, meble, materiały i textury i dopiero testuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xeav Napisano 6 Marzec 2006 Share Napisano 6 Marzec 2006 bright i dark multiplier na 2.5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 6 Marzec 2006 Share Napisano 6 Marzec 2006 bright i dark multiplier na 2.5 niekoniecznie. Najpierw bym zarzucił materiały na scenke bo takie oświetlanie sceny jeśli nei masz modeli i texturek - zwłaszcza tych ostatnich to mija sie z celem moim zdaniem jak już sie bawisz w oświetlenie - po drugie masz fajny wątek na forum - Light Contest w dziale render traktujący właśnie o procesie oświetlanie wnętrz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kondrad Napisano 6 Marzec 2006 Autor Share Napisano 6 Marzec 2006 no ok tak własnie myslalem zeby najpierw zrobic scene i materjały takie jakie chce i potem sie oswietleniem zajac bo to chyba kazda scena bedzie miała inne ustawienia a myslalem ze jest jakis złoty środek heh ... dzieki ..! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mkk3a Napisano 6 Marzec 2006 Share Napisano 6 Marzec 2006 ja czasem wstawiam w okno 2 v-ray-lighty. jeden z włączoną opcją "no decay" drugi z wyłączoną. wtedy koniec pomieszczenia nie tonie w mroku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnZi Napisano 6 Marzec 2006 Share Napisano 6 Marzec 2006 no ale to chyba jeden za drugim dajesz, a nie obok siebie:> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patry Napisano 8 Maj 2006 Share Napisano 8 Maj 2006 Ten pokój będzie taki pusty? Zrób coś tam jeszcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
meiker Napisano 8 Maj 2006 Share Napisano 8 Maj 2006 Moja propozycja jest taka aby zrobic jakies modele i ladnie to poustawiac, potem daj jakies teksturki na poczatek nie kombinuj i wtedy zobacz jak wyjdzie ci oswietlenie, bedzie mozna wiecej pokombinowac (narazie za pusto)!!!! >> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się