Napisano 6 Marzec 200619 l nie wiem czy dobrze ze w tym dziale pisze ale... nie wiem cos mi tu nie pasuje tylko nie wiem co...jak wy myslicie co jest nie tak z tym swiatłem??ten pokuj ma 8 metrów długosci ale czy nie jest zaaciemny ?? bo jak daje mocniejsze swiatło albo multiple wieksze to na suficie i podłogdzie jest strasznie ostre swiatło...i woogle nie widac praktycznie okna...:/...
Napisano 6 Marzec 200619 l Autor tak to vray...aa i jeszcze jak np w oknie mam szybe tzn glass gotowy z vray material... to moje "niebo" jest szare takie ponure.. nawet jak w evenioment dam białe tło...
Napisano 6 Marzec 200619 l daj primary i secondary multiplier na 1.0 zamiast 2 vraylightow mozesz tam dać 1 (przeciez to prawie jeden otwór) poza tym co ci da testowanie na białych scianach skoro jak nalozysssz textury to wszystko sie zmieni rob jakies wnetrze, meble, materiały i textury i dopiero testuj
Napisano 6 Marzec 200619 l bright i dark multiplier na 2.5 niekoniecznie. Najpierw bym zarzucił materiały na scenke bo takie oświetlanie sceny jeśli nei masz modeli i texturek - zwłaszcza tych ostatnich to mija sie z celem moim zdaniem jak już sie bawisz w oświetlenie - po drugie masz fajny wątek na forum - Light Contest w dziale render traktujący właśnie o procesie oświetlanie wnętrz.
Napisano 6 Marzec 200619 l Autor no ok tak własnie myslalem zeby najpierw zrobic scene i materjały takie jakie chce i potem sie oswietleniem zajac bo to chyba kazda scena bedzie miała inne ustawienia a myslalem ze jest jakis złoty środek heh ... dzieki ..!
Napisano 6 Marzec 200619 l ja czasem wstawiam w okno 2 v-ray-lighty. jeden z włączoną opcją "no decay" drugi z wyłączoną. wtedy koniec pomieszczenia nie tonie w mroku.
Napisano 8 Maj 200618 l Moja propozycja jest taka aby zrobic jakies modele i ladnie to poustawiac, potem daj jakies teksturki na poczatek nie kombinuj i wtedy zobacz jak wyjdzie ci oswietlenie, bedzie mozna wiecej pokombinowac (narazie za pusto)!!!! >>
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto