Napisano 11 Marzec 200619 l Mam pyatnie.. czy można zlikwidować albo zaokrąglić to co ma sie odbijać w aucie a po prosu wygląda tak jakby auto miało ustawioną przezroczystość ?? macie tu render
Napisano 11 Marzec 200619 l wsadziłeś falloff chyba do złego slotu :) wrzuć do reflect a nie opacity.
Napisano 11 Marzec 200619 l ale jesli sie ustawi fotke jako zwykly background, to reflect własnie chyba tak dziala.
Napisano 11 Marzec 200619 l Nie chodzi dokładnie o fotke. Chodzi o to że jest nakładana jako screen lub texture, a powinna być jako spherical enviroment dla refleksów. Rozwiązań jest wiele zależnie od spodziewanego efektu - od wsadzenia poprawnie zdefiniowanej fotki z backgrounda do slotu enviromnet materiału (bacground zostaje nie zmieniony) - może dać kiepskie refleksy - do stworzenia HDRI opartego na bacgroundzie i dodatkowym "wypełnieniu" z maxa i załadowanego tak jak poprzedni - da realistyczny efekt.
Napisano 16 Marzec 200619 l Mam podobny problem:/ Jako background ustwiona jest hdri. Model to budynek. Zapodałem global illumination w vrayu i przeswituje (a wlasciwie hdri wyswietla sie na budynku na płasko) na wylot przez budynek podobnie jak u Ameras. Dodam jeszcze ze nie dawalem zadnych map oprocz diffuse na model:/ Ma być matowy, oświetlony przez global, nie mam pojecia w czym rzecz.
Napisano 16 Marzec 200619 l enviroment map masz jako screen, ustaw spherical, cylindrical albo shrinkwrap.
Napisano 20 Styczeń 200916 l Witam, odkopie wątek, spotkał mnie podobny problem. Mianowicie jako background ustawiony jest JPEG , w momencie kiedy renderuje bez GI w vrayu wszystko jest ok, zaś w momencie kiedy włączam GI ( vray ) obiekty które mam w scenie prześwitują. Bardzo proszę o jakieś rady jak rozwiązać ten problem, na forum szukałem ale rozwiązania nie znalazłem. Niestety nie mogę skorzystać z ustawień spherical czy shrinkwrap etc ponieważ skadrowałem już wszystko do screen:) Pozdrawiam Edytowane 20 Styczeń 200916 l przez poniat
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto