Phrizee Napisano 11 Marzec 2006 Napisano 11 Marzec 2006 Witam, razem z moim malutkim zespolem, rozpoczelismy prace nad kreskowka 3D ("The Hałk") (pragne tu przeprosic kilku ludzi z forum, ktory do nas pisali jakies 2 miechy temu w sprawie pracy przy tej kreskowce, ale wtedy zespol sie prawie rozpadl i prace zostaly definitywnie przewrane, ale teraz postanowilismy ruszyc to wszystko w mikro zespole (na razie 2 osoby) wlasnymi silami i z zerowym budzetem). Jako ze jestesmy bardzo poczatkujacymi artystami 3D to mamy mnostwo problemow i pytan... glownie chodzi o dopasowanie szczegolowosci modelu do animacji (hm... dziwnie zabrzmialo :P) generalnie chodzi nam o efekt cos w stylu Sin City + Appleseed, czyli planuejmy modele w lowpoly+ink'n'paint... ok to pokazuje progress modelu "bydla m(i)e(j)skiego" ;) *bydlo_male_progress.jpg* - prosil bym o jakies rady dot. gestosci siatki przy oczych, chcemy zrobic jakotaka animacje twarzy i w sumie to nie weim jaki poziom szczegolow zrobic *bydlo_male_xx.jpg* - probki tego rozpoczetego mogelu *bydlo_leb_render_xx.jpg* - ogolne wczesniejsze probki, ale raczej bardziej highpoly to potrzeba yo!
deshu Napisano 11 Marzec 2006 Napisano 11 Marzec 2006 Duze plany, taka kreskowka ink'n'painem, bedzie sie renderowac i renderowac:) A jak bys chcial rad na temat siadki przy oczach to ja pokaz:)
Baldack Napisano 11 Marzec 2006 Napisano 11 Marzec 2006 jezeli mowa o siatce(nie tylko oczu ale takze calego czlowieka) to tu tutaj a jezeli o cellach to tutaj cell
Phrizee Napisano 11 Marzec 2006 Autor Napisano 11 Marzec 2006 wielkie dizeki, juz obczjam te stronki :) haha :D UPDATE: qrde pracki tego TommyS sa zajebiste, ale on to robi w LW a ja siedzie na 3DS... i gdyby tak powanie spojrzec to przesiadanie sie z 3ds'a na LW jest troche nieracjonalne, mozna wprawdzie nakladac materialy w LW ale to dodatkowe koszty... lipa troche...
SUPER_OkO Napisano 12 Marzec 2006 Napisano 12 Marzec 2006 HMmmm no ciekawe ciekawe czy ten projekt przezyje. Po erste zaczales watek wsumie nie pokazujac nic narazie(duzo gadania, malo roboty). Po zwaite ta glowa wcale nie jest lowpoly juz. A po Draite zycze powodzenia
Baldack Napisano 12 Marzec 2006 Napisano 12 Marzec 2006 qrde pracki tego TommyS sa zajebiste, ale on to robi w LW a ja siedzie na 3DS... i gdyby tak powanie spojrzec to przesiadanie sie z 3ds'a na LW jest troche nieracjonalne, mozna wprawdzie nakladac materialy w LW ale to dodatkowe koszty... lipa troche... wiesz to raczej nie kwestia softu tylo umietnosci wykozystania softu:) zreszta w 3dsmax masz link'n pink czy jakos tak ewentualnie w metalray ale to chyba jest jeszcze dluzzzsze roziwazanie;) pozdro.
kannu Napisano 12 Marzec 2006 Napisano 12 Marzec 2006 serwusik :) jeśli chcesz rad odnośnie animacji , to koniecznie scenariusz i animatik (nawet najprostszy, ale nie zaniechajcie tego ! ). Im więcej potu przy pre-produkcji, tym mniej krwii podczas produkcji. I koniecznie przejrzyjcie sobie dział "animacja " na tym forum i zobaczycie jak wielkie plany sie kończyły. pozdrawiam i zycze powodzenia :)
Phrizee Napisano 13 Marzec 2006 Autor Napisano 13 Marzec 2006 oko, to pokazuje kolejny progress, na razie w 3ds, ale zalatwiamy LW w ktorym jednak bedziemy ostatecznie pracowac, do tego jest stronka (link http://www.thehalk.gc.pl , ale bedzie aktywna pozniej bo jest maly problem z servem) projektu. projekt jest otwarty wic jesli ktos z wlasnej intencji zapragnie wspomoc po zapoznaniu sie z trescia stronki (jak juz mowilem bedie pozniej) to spoko :) http://www.freewebs.com/thehalk/bydlo_male_16.jpg - ink'n'paint http://www.freewebs.com/thehalk/bydlo_male_17.jpg - poprostu http://www.freewebs.com/thehalk/bydlo_male_18.jpg - siatka (wiem wiem ze jest tam troche trojkatow, ale na razie nie chce niepotrzebnie zageszczac siatki... still workin') yo! UPDATE: przejrzalem twoja stronke i animki *kannu* musze przyznac - wypas :D moz troche brakuje do disneyowkich produkcji ;) ale i tak na maxa zajebiste :D yo!
Baldack Napisano 13 Marzec 2006 Napisano 13 Marzec 2006 no ciezko to nazwac anatomicznie ulozona siatka a stronka "backing soon" hehe dobre:P
Phrizee Napisano 13 Marzec 2006 Autor Napisano 13 Marzec 2006 hm... to wracam do studiowania "Topology research"... odezwe sie z nowa siatka, moze nawet juz w LW zrobiona yo!
kannu Napisano 13 Marzec 2006 Napisano 13 Marzec 2006 przejrzalem twoja stronke i animki *kannu* musze przyznac - wypas :D moz troche brakuje do disneyowkich produkcji ;) ale i tak na maxa zajebiste :D yo! serwusik :) bardzo wielkie dzięki :) - robie, co moge :) Cieszy mnie to tym bardziej, że na stronie praktycznie wszystko jest z przed roku 2003 (poza chyba trzema wyjątkami) :) pozdrawiam i zycze powodzenia :) (i nie słabnącego zapału, bo to podstawa przy animacjach). kannu
Phrizee Napisano 13 Marzec 2006 Autor Napisano 13 Marzec 2006 ok, to po naprawieniu szmerow bajerow z servem zapodaje linka do strony projektu (ale jest inny :P ) http://subwaystudios.net/thehalk/ z innych nowosci to mamy juz LW(+ modo) i od jutra po pracy sie bierzemy za modelowanie.. a teraz trzeba spac dalej, yo!
hcpiter Napisano 13 Marzec 2006 Napisano 13 Marzec 2006 LW+MODO heh no to bede tu zaglądał jak wam idzie z modo, co do animki to oczywiście zyze powodzenia ale jak juz pisał kolega kannu trzeba najpierw duzo posiedziec nad scenariuszem bo na sucho robienie czegoś to naprawde koszmar ! Powodzenia
Phrizee Napisano 15 Marzec 2006 Autor Napisano 15 Marzec 2006 yo! mam juz modo :) i jest zajebiste! dzisiejsza noc spedzilem na poznawaniu podstaw... ale mam pewne pytanko (pewnie do ciebie, *hcpiter3d*), co sie dzieje z modo, gdy mam wlaczone narzedzie "T" (element move tool) i sobie przesuwam ladnie elementy, a tu nagle to przestaje dzialac (zazwyczaj jak "odkladam" narzedzie "space" i wlaczam jeszcze raz...), pojawia sie gizmo, ale nic nie dziala, gdyz odrazu znika jak klikam i probuje przesunac punkt... yo! PS: zwykle move, rotate, etc, tez nie dziala... gizmo zostaje, ale jakprzesuwam nie ma zadnych zmian... łuuu yo!
hcpiter Napisano 15 Marzec 2006 Napisano 15 Marzec 2006 :) Ekspertem w modo nie jestem, ale sprawdziłem to i ja nie mam zadnych problemow z tym normalnie moge kontrolowac, troszke sie dziwie bo przecież te narzedzie jest tak "zrobione", ze klikając w kazdy element mozna swobodnie przesowac i wraz z kliknieciem w inne miejsce nastepuje zmiana połozenia osi wiec jest to wygodne a przedewszystkim praktyczne i działające :) P.S Przyszło mi do głowy jeszcze jedna zecz ale to jest raczej mało mozliwe :) Moze przez nie dopatrzenie kilkasz na "krzyzyk" w srodku i tylko nim przesowasz ;) [+] Może zmieniłes ustawienia tego narzędzia przez przypadek ?
*NicoN_ Napisano 15 Marzec 2006 Napisano 15 Marzec 2006 Phrizee,moze bardziej sprecyzoj fabułe, o co ci chodzi... Chcętnie moge pomuc[concept art, ewentualnie rendery 3d, ]robie w blenderze jak cuś :) Jutro coś wymysle, moze podrzoce
Phrizee Napisano 28 Marzec 2006 Autor Napisano 28 Marzec 2006 yo! po dluzszej przerwie wrocielem do modelowania, teraz jak mi sie praktyki skonczyly bede mial wiecej czasu... oto progres dzisiejszego wieczoru. modeluje lalke ktora posluzy do budowy kliku modeli o podobnej budowie nizej linki, jest tam nawet siateczka, co parawda po meshsmoothu ale normalnie tez jest podobna ;) noi mam dylemat z trojkatem na czubku buta, ale jakos sobie poradze ;D http://subwaystudios.net/thehalk/progress/bydlo_male_02_001.jpg http://subwaystudios.net/thehalk/progress/bydlo_male_02_002.jpg http://subwaystudios.net/thehalk/progress/bydlo_male_02_003.jpg http://subwaystudios.net/thehalk/progress/bydlo_male_02_004.jpg http://subwaystudios.net/thehalk/progress/bydlo_male_02_005.jpg http://subwaystudios.net/thehalk/progress/bydlo_male_02_006.jpg http://subwaystudios.net/thehalk/progress/bydlo_male_02_007.jpg http://subwaystudios.net/thehalk/progress/bydlo_male_02_008.jpg http://subwaystudios.net/thehalk/progress/bydlo_male_02_009.jpg http://subwaystudios.net/thehalk/progress/bydlo_male_02_010.jpg http://subwaystudios.net/thehalk/progress/bydlo_male_02_011.jpg http://subwaystudios.net/thehalk/progress/bydlo_male_02_012.jpg http://subwaystudios.net/thehalk/progress/bydlo_male_02_013.jpg http://subwaystudios.net/thehalk/progress/bydlo_male_02_014.jpg http://subwaystudios.net/thehalk/progress/bydlo_male_02_015.jpg http://subwaystudios.net/thehalk/progress/bydlo_male_02_016.jpg http://subwaystudios.net/thehalk/progress/bydlo_male_02_017.jpg http://subwaystudios.net/thehalk/progress/bydlo_male_02_018.jpg http://subwaystudios.net/thehalk/progress/bydlo_male_02_019.jpg yo!
merv_ Napisano 2 Kwiecień 2006 Napisano 2 Kwiecień 2006 eee.... a ta lalka to "dorosłe" czy "dziecko"? ;)
Phrizee Napisano 3 Kwiecień 2006 Autor Napisano 3 Kwiecień 2006 :D chcialbym powiedizec ze dorosle dziecko, ale jest to dorosle bydlo ;) tyle ze z komixowymi proporcjami
Master Kiełbaster Napisano 3 Kwiecień 2006 Napisano 3 Kwiecień 2006 dokumentacja tworzenia każdego poly?
Reanimator Napisano 3 Kwiecień 2006 Napisano 3 Kwiecień 2006 Wybornie. W tym tempie zdazycie na Siggraph 2012.
kannu Napisano 3 Kwiecień 2006 Napisano 3 Kwiecień 2006 Wybornie. W tym tempie zdazycie na Siggraph 2012. :D :D i to tylko , jeśli oleją teksturowanie :D pozdrawiam i zycze powodzenia :)
Phrizee Napisano 17 Kwiecień 2006 Autor Napisano 17 Kwiecień 2006 ok ok, wiem ze prace ida w tempie zjaranego ziolwia ale zawsze ida do przedo dzis poastanowilem zarwac 48 i zrobic stacje metra, do tego znalazlem bardzo fajny renderer Illustrate! 5.3 (na razie wersja 30 dniowa wiec nie wiem jak nam styknie w naszym tempie ;) ) oka, zeby nie bylo ze tworze niepotrzebne dokumentacje kazego poly daje 2 renderki i modeluje dalej http://subwaystudios.net/thehalk/progress/lokacje/metro_center_006.jpg http://subwaystudios.net/thehalk/progress/lokacje/metro_center_007.jpg yo!
Phrizee Napisano 17 Kwiecień 2006 Autor Napisano 17 Kwiecień 2006 no i jeszcze jedno.. wymeczylem balustrade, ale popelnilem pare fatalnych bledow... w pewnym pomecie mi sie pomieszalo i narobilem poprostu copy zamiast inctance i bedzie chyba maly problem z potexturowaniem tego szybko, *kannu*, prorok z ciebie ;) http://subwaystudios.net/thehalk/progress/lokacje/metro_center_012.jpg yo!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się