Napisano 11 Marzec 200619 l Witam, razem z moim malutkim zespolem, rozpoczelismy prace nad kreskowka 3D ("The Hałk") (pragne tu przeprosic kilku ludzi z forum, ktory do nas pisali jakies 2 miechy temu w sprawie pracy przy tej kreskowce, ale wtedy zespol sie prawie rozpadl i prace zostaly definitywnie przewrane, ale teraz postanowilismy ruszyc to wszystko w mikro zespole (na razie 2 osoby) wlasnymi silami i z zerowym budzetem). Jako ze jestesmy bardzo poczatkujacymi artystami 3D to mamy mnostwo problemow i pytan... glownie chodzi o dopasowanie szczegolowosci modelu do animacji (hm... dziwnie zabrzmialo :P) generalnie chodzi nam o efekt cos w stylu Sin City + Appleseed, czyli planuejmy modele w lowpoly+ink'n'paint... ok to pokazuje progress modelu "bydla m(i)e(j)skiego" ;) *bydlo_male_progress.jpg* - prosil bym o jakies rady dot. gestosci siatki przy oczych, chcemy zrobic jakotaka animacje twarzy i w sumie to nie weim jaki poziom szczegolow zrobic *bydlo_male_xx.jpg* - probki tego rozpoczetego mogelu *bydlo_leb_render_xx.jpg* - ogolne wczesniejsze probki, ale raczej bardziej highpoly to potrzeba yo!
Napisano 11 Marzec 200619 l Duze plany, taka kreskowka ink'n'painem, bedzie sie renderowac i renderowac:) A jak bys chcial rad na temat siadki przy oczach to ja pokaz:)
Napisano 11 Marzec 200619 l jezeli mowa o siatce(nie tylko oczu ale takze calego czlowieka) to tu tutaj a jezeli o cellach to tutaj cell
Napisano 11 Marzec 200619 l Autor wielkie dizeki, juz obczjam te stronki :) haha :D UPDATE: qrde pracki tego TommyS sa zajebiste, ale on to robi w LW a ja siedzie na 3DS... i gdyby tak powanie spojrzec to przesiadanie sie z 3ds'a na LW jest troche nieracjonalne, mozna wprawdzie nakladac materialy w LW ale to dodatkowe koszty... lipa troche...
Napisano 12 Marzec 200619 l HMmmm no ciekawe ciekawe czy ten projekt przezyje. Po erste zaczales watek wsumie nie pokazujac nic narazie(duzo gadania, malo roboty). Po zwaite ta glowa wcale nie jest lowpoly juz. A po Draite zycze powodzenia
Napisano 12 Marzec 200619 l qrde pracki tego TommyS sa zajebiste, ale on to robi w LW a ja siedzie na 3DS... i gdyby tak powanie spojrzec to przesiadanie sie z 3ds'a na LW jest troche nieracjonalne, mozna wprawdzie nakladac materialy w LW ale to dodatkowe koszty... lipa troche... wiesz to raczej nie kwestia softu tylo umietnosci wykozystania softu:) zreszta w 3dsmax masz link'n pink czy jakos tak ewentualnie w metalray ale to chyba jest jeszcze dluzzzsze roziwazanie;) pozdro.
Napisano 12 Marzec 200619 l serwusik :) jeśli chcesz rad odnośnie animacji , to koniecznie scenariusz i animatik (nawet najprostszy, ale nie zaniechajcie tego ! ). Im więcej potu przy pre-produkcji, tym mniej krwii podczas produkcji. I koniecznie przejrzyjcie sobie dział "animacja " na tym forum i zobaczycie jak wielkie plany sie kończyły. pozdrawiam i zycze powodzenia :)
Napisano 13 Marzec 200619 l Autor oko, to pokazuje kolejny progress, na razie w 3ds, ale zalatwiamy LW w ktorym jednak bedziemy ostatecznie pracowac, do tego jest stronka (link http://www.thehalk.gc.pl , ale bedzie aktywna pozniej bo jest maly problem z servem) projektu. projekt jest otwarty wic jesli ktos z wlasnej intencji zapragnie wspomoc po zapoznaniu sie z trescia stronki (jak juz mowilem bedie pozniej) to spoko :) http://www.freewebs.com/thehalk/bydlo_male_16.jpg - ink'n'paint http://www.freewebs.com/thehalk/bydlo_male_17.jpg - poprostu http://www.freewebs.com/thehalk/bydlo_male_18.jpg - siatka (wiem wiem ze jest tam troche trojkatow, ale na razie nie chce niepotrzebnie zageszczac siatki... still workin') yo! UPDATE: przejrzalem twoja stronke i animki *kannu* musze przyznac - wypas :D moz troche brakuje do disneyowkich produkcji ;) ale i tak na maxa zajebiste :D yo!
Napisano 13 Marzec 200619 l no ciezko to nazwac anatomicznie ulozona siatka a stronka "backing soon" hehe dobre:P
Napisano 13 Marzec 200619 l Autor hm... to wracam do studiowania "Topology research"... odezwe sie z nowa siatka, moze nawet juz w LW zrobiona yo!
Napisano 13 Marzec 200619 l przejrzalem twoja stronke i animki *kannu* musze przyznac - wypas :D moz troche brakuje do disneyowkich produkcji ;) ale i tak na maxa zajebiste :D yo! serwusik :) bardzo wielkie dzięki :) - robie, co moge :) Cieszy mnie to tym bardziej, że na stronie praktycznie wszystko jest z przed roku 2003 (poza chyba trzema wyjątkami) :) pozdrawiam i zycze powodzenia :) (i nie słabnącego zapału, bo to podstawa przy animacjach). kannu
Napisano 13 Marzec 200619 l Autor ok, to po naprawieniu szmerow bajerow z servem zapodaje linka do strony projektu (ale jest inny :P ) http://subwaystudios.net/thehalk/ z innych nowosci to mamy juz LW(+ modo) i od jutra po pracy sie bierzemy za modelowanie.. a teraz trzeba spac dalej, yo!
Napisano 13 Marzec 200619 l LW+MODO heh no to bede tu zaglądał jak wam idzie z modo, co do animki to oczywiście zyze powodzenia ale jak juz pisał kolega kannu trzeba najpierw duzo posiedziec nad scenariuszem bo na sucho robienie czegoś to naprawde koszmar ! Powodzenia
Napisano 15 Marzec 200619 l Autor yo! mam juz modo :) i jest zajebiste! dzisiejsza noc spedzilem na poznawaniu podstaw... ale mam pewne pytanko (pewnie do ciebie, *hcpiter3d*), co sie dzieje z modo, gdy mam wlaczone narzedzie "T" (element move tool) i sobie przesuwam ladnie elementy, a tu nagle to przestaje dzialac (zazwyczaj jak "odkladam" narzedzie "space" i wlaczam jeszcze raz...), pojawia sie gizmo, ale nic nie dziala, gdyz odrazu znika jak klikam i probuje przesunac punkt... yo! PS: zwykle move, rotate, etc, tez nie dziala... gizmo zostaje, ale jakprzesuwam nie ma zadnych zmian... łuuu yo!
Napisano 15 Marzec 200619 l :) Ekspertem w modo nie jestem, ale sprawdziłem to i ja nie mam zadnych problemow z tym normalnie moge kontrolowac, troszke sie dziwie bo przecież te narzedzie jest tak "zrobione", ze klikając w kazdy element mozna swobodnie przesowac i wraz z kliknieciem w inne miejsce nastepuje zmiana połozenia osi wiec jest to wygodne a przedewszystkim praktyczne i działające :) P.S Przyszło mi do głowy jeszcze jedna zecz ale to jest raczej mało mozliwe :) Moze przez nie dopatrzenie kilkasz na "krzyzyk" w srodku i tylko nim przesowasz ;) [+] Może zmieniłes ustawienia tego narzędzia przez przypadek ?
Napisano 15 Marzec 200619 l Phrizee,moze bardziej sprecyzoj fabułe, o co ci chodzi... Chcętnie moge pomuc[concept art, ewentualnie rendery 3d, ]robie w blenderze jak cuś :) Jutro coś wymysle, moze podrzoce
Napisano 28 Marzec 200618 l Autor yo! po dluzszej przerwie wrocielem do modelowania, teraz jak mi sie praktyki skonczyly bede mial wiecej czasu... oto progres dzisiejszego wieczoru. modeluje lalke ktora posluzy do budowy kliku modeli o podobnej budowie nizej linki, jest tam nawet siateczka, co parawda po meshsmoothu ale normalnie tez jest podobna ;) noi mam dylemat z trojkatem na czubku buta, ale jakos sobie poradze ;D http://subwaystudios.net/thehalk/progress/bydlo_male_02_001.jpg http://subwaystudios.net/thehalk/progress/bydlo_male_02_002.jpg http://subwaystudios.net/thehalk/progress/bydlo_male_02_003.jpg http://subwaystudios.net/thehalk/progress/bydlo_male_02_004.jpg http://subwaystudios.net/thehalk/progress/bydlo_male_02_005.jpg http://subwaystudios.net/thehalk/progress/bydlo_male_02_006.jpg http://subwaystudios.net/thehalk/progress/bydlo_male_02_007.jpg http://subwaystudios.net/thehalk/progress/bydlo_male_02_008.jpg http://subwaystudios.net/thehalk/progress/bydlo_male_02_009.jpg http://subwaystudios.net/thehalk/progress/bydlo_male_02_010.jpg http://subwaystudios.net/thehalk/progress/bydlo_male_02_011.jpg http://subwaystudios.net/thehalk/progress/bydlo_male_02_012.jpg http://subwaystudios.net/thehalk/progress/bydlo_male_02_013.jpg http://subwaystudios.net/thehalk/progress/bydlo_male_02_014.jpg http://subwaystudios.net/thehalk/progress/bydlo_male_02_015.jpg http://subwaystudios.net/thehalk/progress/bydlo_male_02_016.jpg http://subwaystudios.net/thehalk/progress/bydlo_male_02_017.jpg http://subwaystudios.net/thehalk/progress/bydlo_male_02_018.jpg http://subwaystudios.net/thehalk/progress/bydlo_male_02_019.jpg yo!
Napisano 3 Kwiecień 200618 l Autor :D chcialbym powiedizec ze dorosle dziecko, ale jest to dorosle bydlo ;) tyle ze z komixowymi proporcjami
Napisano 3 Kwiecień 200618 l Wybornie. W tym tempie zdazycie na Siggraph 2012. :D :D i to tylko , jeśli oleją teksturowanie :D pozdrawiam i zycze powodzenia :)
Napisano 17 Kwiecień 200618 l Autor ok ok, wiem ze prace ida w tempie zjaranego ziolwia ale zawsze ida do przedo dzis poastanowilem zarwac 48 i zrobic stacje metra, do tego znalazlem bardzo fajny renderer Illustrate! 5.3 (na razie wersja 30 dniowa wiec nie wiem jak nam styknie w naszym tempie ;) ) oka, zeby nie bylo ze tworze niepotrzebne dokumentacje kazego poly daje 2 renderki i modeluje dalej http://subwaystudios.net/thehalk/progress/lokacje/metro_center_006.jpg http://subwaystudios.net/thehalk/progress/lokacje/metro_center_007.jpg yo!
Napisano 17 Kwiecień 200618 l Autor no i jeszcze jedno.. wymeczylem balustrade, ale popelnilem pare fatalnych bledow... w pewnym pomecie mi sie pomieszalo i narobilem poprostu copy zamiast inctance i bedzie chyba maly problem z potexturowaniem tego szybko, *kannu*, prorok z ciebie ;) http://subwaystudios.net/thehalk/progress/lokacje/metro_center_012.jpg yo!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto