Tores Napisano 13 Marzec 2006 Napisano 13 Marzec 2006 Nie ma to jak samolot Red Barona. Trochę martwią mnie te 3 płaty bo znów będę dziabdział mini-detale ale napewno warto.
Gość Marioza Napisano 13 Marzec 2006 Napisano 13 Marzec 2006 o a tu pustostan więc sie wpisze, pomysł gut tylko dużo skrzydeł ma, przez co zostanie mniej poly na inne elementy
Tores Napisano 15 Marzec 2006 Autor Napisano 15 Marzec 2006 Jak go robię to widzę, że dałem za duże ograniczenia co do ścianek. Zastanawiam się nad zwiekszeniem limitu żeby ludzie zrobili kompletny model ze statecznikami i chowanymi kołami bo z tego co widzę to zapomnieli o tym albo nie doczytali.
ognisty Napisano 16 Marzec 2006 Napisano 16 Marzec 2006 imho na skrzydlach mozna dac mniej poly, zlikwiduj jednego loopa
Tores Napisano 16 Marzec 2006 Autor Napisano 16 Marzec 2006 imho na skrzydlach mozna dac mniej poly, zlikwiduj jednego loopa Narazie myślę o dobrym rozkładzie tekstur więc akurat to może się przydać. Zastanawiam się poprostu czy krzyż zrobić na alphie czy malować na teksturze, bo jeżeli to drugie to będę musiał wyciąć jeden kawałek na skrzydle
Tores Napisano 17 Marzec 2006 Autor Napisano 17 Marzec 2006 No nie jest wesoło. 1400 tris. Stery w statecznikach i skrzydłach oczywiście są ruchome. Teraz będzie duuuża optymalizacja, a szkoda bo w tej chwili jest zgrabniejszy.
nielot007 Napisano 17 Marzec 2006 Napisano 17 Marzec 2006 rozumiem twoj bol :D ale mozna calkiem sporo odchudzic tyle ze bedzie masakratycznie kwadratowo :) ps. bardzo fajnie wyglada :D pozdro
ognisty Napisano 17 Marzec 2006 Napisano 17 Marzec 2006 rozumiesz ten ból? a co ja mam powiedzieć? JA GO CZUJE :D
_michal Napisano 18 Marzec 2006 Napisano 18 Marzec 2006 kilka ścianek możesz odpuścić - ja bym zmniejszył krzywiznę na statecznikach poziomych, w miejscu gdzie kadłub wchodzi na statecznik poziomy masz dwa trójkąty - zrób z nich jeden, usunąłbym też jeden podział na spływie (czy jak to się tam nazywa) skrzydła, zwłaszcza górna lotka nie musi mieć dwóch podziałów wzdłuż.
Gość Marioza Napisano 18 Marzec 2006 Napisano 18 Marzec 2006 spoko w oko z teg oco widze to tam mozna spro obciać bez strat w geometrii, np kólka wcale nie muszą być wypókłe po nalozeniu textury będzie to wygladac gut, ta szeroka os miedzy kolami wcale nie musi meic lopa po srodku, jesto nie duzy element ktory mozna poniej nalozyc na fragment textury innego elemetu, tam gdzie jest wiatrak i sruba widze krawędzie na krzyz, mozna wywalić, na skrzydlach podobnie mozna wywalic lopy blizej srodka po szerokosci oraz po jednym lopie po długosci, tam gdzie kokpit wywalic pionowy lop na srodku, tam gdzie jest oparcie tez widze kilka pionowych lopw ktore mozna zotymalizowac, no pewnie jeszcze by sie znalazło sporo innych miejsc, moze na spodzie ?
Tores Napisano 18 Marzec 2006 Autor Napisano 18 Marzec 2006 1058 zostało po optymalizacji nie ruszając kół. Dosunę jeszcze skrzydełko więdzy kołami do felg i pozbędę się parę trisów na jego bokach bo będą już niewidoczne. Czuję, że i tak nie zjadę do 1000 bo chciałbym też wykorzystać na maxa teksturę a tu przy takich cięciach może być problem. Screena pokażę po niedzieli bo nie zdążyłem zrobić.
Tores Napisano 20 Marzec 2006 Autor Napisano 20 Marzec 2006 Dawno takich optymalizacji nie robiłem. O ile nie jestem zwolennikiem stosowania alphy to jednak musiałem to zrobić bo zapomniałem o drążku sterowniczym, który trochę pochłonął. Niestety zabrakło 10 trisów na linki więc znikły. Stan aktualny to 998 tris i uznaję go za końcowy.
trident Napisano 20 Marzec 2006 Napisano 20 Marzec 2006 cylindry silnika zrobił bym 5 segmentowe + jeszcze wywalił górne poligony (nie widać ich),śmigło osobno, oś śmigła osobno, powierzchnie górnego płatu rozkminiłem tak jak na obrazku (czerwone wywal, poprowadz linie jak pokazuje zielone) mam nadzieje ze nie kłuci się to z twoim pomysłem na teksturke... przy karabinach koncowku luf tez bym z 5 poligonów machnoł... a poza tym samolocik całkiem wporzo pzdr
Tores Napisano 20 Marzec 2006 Autor Napisano 20 Marzec 2006 W sumie na śmigle mógłbym od ręki 4 trisy zaoszczędzić robiąc jedną krawędź całą ostrą bez oddzielania śmigieł od osi i jak zrobię wylot lufy na 5 trisów to będzie jeszcze 6 dodatkowo, a więc na 4 linki wystarczy. Co do skrzydła to rzeczywiście mam już przewidziane teksturowanie i dlatego wygląda to tak jak wygląda. Dzięki trident.
Tores Napisano 27 Marzec 2006 Autor Napisano 27 Marzec 2006 Początki teksturki. Miał być czerwony ale wydawał mi się nieciekawy więc zmieniłem mu kolorystykę.
slayer2004 Napisano 27 Marzec 2006 Napisano 27 Marzec 2006 coś dziwnie układa sie ta textura na ogonie Jakbyś dał widok z boku...
Tores Napisano 3 Kwiecień 2006 Autor Napisano 3 Kwiecień 2006 No i masz babo placek. Niezdążyłem i strasznie mi głupio, ale tak w życiu bywa. Wsadzam co mam bo ciekaw jestem jak odbierzecie to co udało mi się do tej pory zrobić. Dokończę go nieprędko bo mam urwanie głowy w pracy ale zrobię to napewno. Limit 1000 tris oczywiście zachowany.
_michal Napisano 3 Kwiecień 2006 Napisano 3 Kwiecień 2006 w texturce nie powinieneś używać czarnego i białego. Kiepsko to się oświetla. Poza tym bardzo ładnie i wygląda na więcej niż 1k trisów (to komplement, nie podejrzenie ;))
Gość Marioza Napisano 3 Kwiecień 2006 Napisano 3 Kwiecień 2006 szkoda ze nie skonczony bo wyglada b.dobrze biorąc jeszcze pod uwage limit,
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się