Skocz do zawartości

Drań nie chce zweldować


IamWeasel

Rekomendowane odpowiedzi

Robię moją pierwszą głowę. Za waszą namową polymodelingiem. Mam głowę i jako osobny obiekt zrobiłem ucho. Połączyłem oba obiekty funkcją Attache. Ułożyłem wszystko tak równo, jak tylko się da. Mimo to nie moge zweldować ich razem, po zweldowaniu dwóch werteksów, dwa sąsiednie już się nie dają. Załączam screen:

 

weld1la.th.jpg

 

Po przerobieniu tego na Editable Mesh moge zweldować, ale po nadaniu MeshSmootha wygląda okropnie i robią się jakieś dziury.

 

Jak mam to połączyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Nie mówiłem o target weld, ale skoro tego używasz to w porządku. A z tymi face'ami to jest tak, że w momencie łączenia dwóch kawałków, muszą one być jakby "dziurawe" - czyli żeby nie było żadnych faceów w miejscu styku obu części, bo wtedy cała powierzchnia nie jest spójna, bo ma niepotrzebne wewnętrzne powierzchnie. A rozwiązanie jest takie, że po prostu zaznaczasz te płaszczyzny i usuwasz je.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, już wiem, te dwa elementy maja Normalne ustawione w różne strony - zaznacz wszystkie płaszczyzny i daj Unify Normals (w Editable Mesh) albo zaznacz te z nowego elementu i daj Flip (w Editable Poly). Potem już zwyczajnie zwelduj i powinno działczyć:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności