Napisano 18 Marzec 200619 l Robię moją pierwszą głowę. Za waszą namową polymodelingiem. Mam głowę i jako osobny obiekt zrobiłem ucho. Połączyłem oba obiekty funkcją Attache. Ułożyłem wszystko tak równo, jak tylko się da. Mimo to nie moge zweldować ich razem, po zweldowaniu dwóch werteksów, dwa sąsiednie już się nie dają. Załączam screen: Po przerobieniu tego na Editable Mesh moge zweldować, ale po nadaniu MeshSmootha wygląda okropnie i robią się jakieś dziury. Jak mam to połączyć?
Napisano 18 Marzec 200619 l Usuń face'y z modelu głowy - powstanie dziura, do której przyczepisz ucho.
Napisano 19 Marzec 200619 l A tak w ogóle, zamiast męczyć się z ręcznym ustawianiem tych vertexów to włącz 3d snap, ustaw, żeby przyciągał do vertexów i po sprawie - bo u Ciebie to one wcale nie są tak blisko siebie...
Napisano 19 Marzec 200619 l Autor Ale chyba przy robieniu target weld nie ma znaczenia, czy są blisko, czy nie? Moglibyście dokładniej powiedzieć o co chodzi z tym usuwaniem face'ów i jakimi funkcjami mam to zrobić?
Napisano 19 Marzec 200619 l Nie mówiłem o target weld, ale skoro tego używasz to w porządku. A z tymi face'ami to jest tak, że w momencie łączenia dwóch kawałków, muszą one być jakby "dziurawe" - czyli żeby nie było żadnych faceów w miejscu styku obu części, bo wtedy cała powierzchnia nie jest spójna, bo ma niepotrzebne wewnętrzne powierzchnie. A rozwiązanie jest takie, że po prostu zaznaczasz te płaszczyzny i usuwasz je.
Napisano 19 Marzec 200619 l najlepiej przyślij scenę, wystarczą tylko te polygony których zweldować nie możesz drogi Jam Łasico.
Napisano 19 Marzec 200619 l Autor Po zrobieniu za radą snapa, zwykły weld połączył kilka wierzchołków, ale też nie wszystkie. Załączam tą scenę, może coś wykombinujecie.
Napisano 19 Marzec 200619 l Ok, już wiem, te dwa elementy maja Normalne ustawione w różne strony - zaznacz wszystkie płaszczyzny i daj Unify Normals (w Editable Mesh) albo zaznacz te z nowego elementu i daj Flip (w Editable Poly). Potem już zwyczajnie zwelduj i powinno działczyć:)
Napisano 19 Marzec 200619 l Autor Lucas dzięki, jesteś genialny :) A ja się głupi zastnawiałem, czemu przy próbie weldowania tego edge'ami tak głupio mi odwracał :) Ale wiedza przychodzi z doświadczeniem... Dzięki wszystkim!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto