Posted March 19, 200619 yr Witam wraz z Voyager'em postanowilismy sie sprawdzic w wizualizacji. Jako ze kalafiory z nas totalne to bedzie to raczej watek z ktorego chcieli bysmy oboje wiele wyniesc. Nie chcemy by bylo to traktowane jak bitwa dla tego jest besposrednio w wip'e. A ze nie bedziemy zasmiecac forum dwoma takimi samymi watkami to zrobimy jeden w ktorym mam nadzieje bedzie sie cos dzialo. Dobra dosc wstepu teraz cos bardziej konkretnego: piszcie co o tym myslicie. pozdro! ciekawe czy zrobilem jakies bledy :)
March 19, 200619 yr Teraz ja. Nie bedze duzo sie rozpisywal, poprostu wrzuce renderki. to tylko draft wiec jest nie najlepszej jakosci, ale pod koniec postaram sie bardziej :D
March 19, 200619 yr :X-em[2]: cos mi nie pasuje w tym materiale :/ wyglada bardziej na wypolerowany plastik niz aluminium czy jaki tam metal miał być
March 19, 200619 yr Author wina podloza bo obija calosc i dlatego tak wyglada ale masz racje nie jest taki jaki powinien byc nie dlugo go zmienie. Odrazu dam zarys pomieszczenia. pozdro
March 19, 200619 yr sorry za OT, ale chcialem spytac o jedna rzecz, chcialem sprobowac swoich sil w robieniu vizek ale nie wiem czy sciany moga byc obiektami plane czy musza to byc boxy? i jak jest ze skalowaniem? czy aby swiatlo sie dobrze rozchodzilo musza byc zachowane miary? wiecie o co mi chodzi? uzywam vray'a
March 19, 200619 yr Aha, detal taki, ale przy rozsadnych ustawieniach gi wiekszosc czasu renderowania schodzi na liczenie swiatla, wiec troche wiekszy wymiar albo dokladnosc nie wplywaja az tak strasznie, a duzo wiecej widac.
March 20, 200619 yr do karlos18 - najlepiej sciany robic z boxów bo przecierz kazda sciana ma jakas grubosc zwlaszcza gdzy robisz okna to sie przydaje :) skale tez raczej zachowaj bo latwiej ci sie bedzie polapac w proporcjach a jak czegos nie bedziesz wiedzial to sobie zmierzysz :) i bedziesz pewny ze jest ok.. a swiatlo v-raya ponoc lubi odpowiednie jednostki ale w sumie nie sprawdzalem innych :) jak juz cos robic to w miare pozadnie co nie ? :)
March 20, 200619 yr Narazie to za wiele nie można powiedzieć, Chłopaki dajcie tam troche samplingu a nie walicie ziarnem po oczach :P
March 21, 200619 yr Wrzucam kolejny render kina. I znowu musze was przeprosić za sampling, ale nie chce mi sie czekać, az mój Duron 1.3 wyrenderuje scenke w jakiejs normalnej jakosci :D Mam jeszcze małą prośbę - V-Ray'a uzywam od niedawna i prosze o pomoc w ustawieniach. Nie wiem dlaczego, ale blisko szyb (na kolumnie i stoliku) pojawiają się tak jakby caustyki, chociaż ich nie włączałem. To moje ustawienia: Dzięki z góry :D
March 26, 200619 yr Dzięki za komentarze :D Trzeba ruszyć ten wątek więc wrzucam kolejny (mały) update. Poprawilem troche samplowanie i problem z kaustykami i jak na razie jakoś mi to idzie. A pomysły sie kończą. Pomóżcie !!!
March 26, 200619 yr voyager - a spróbuj w Second Bounce użyć Light Cache na przykład, na 600 ustawione powinno starczyć :]
March 27, 200619 yr spox, tylko ten "Rubin" jakis taki troche zaokrąglony , niewiem....., moze zle widze albo to taki model .ale reszta bajer.
March 27, 200619 yr wygląda fajnie .. mnie osobiście razi zbyt duży jak na mój gust znaczek SONY na telewizorku .. ale moze tak jest w rzeczywistości. A i jeszcze krawędz wnęki pod szafke z TV się świeci .. nie realnie się to ma. Różyczke sam robiłeś ? Miła :)
March 27, 200619 yr Dzieki za te komentarze zmotywowaliście mnie do dalszej pracy :D Logo Sony faktycznie za duże - zapomniałem zeskalować :) Zauważylem to dopiero po 2,5 godzinach renderingu i nie mialem czasu poprawić. Co do szafki, to ten efekt chyba zawsze powstaje jak sie patrzy pod małym (praktycznie zerowym) kątem do powierzchni szyby na którą z góry pada światło. Ale moge sie mylić. Różyczke sam robilem. Aż dziwne, bo z efektu jestem zadowolony, a robiłem ją w godzinę, co na moje umiejętności jest niezłym wynikiem. Powiedzcie jeszcze co poprawić ew. zmienić i co jeszcze można by wrzucić aby nie bylo takiej pustki :D Pozdro !!!
Create an account or sign in to comment