Jump to content

Featured Replies

Posted

Witam wraz z Voyager'em postanowilismy sie sprawdzic w wizualizacji.

Jako ze kalafiory z nas totalne to bedzie to raczej watek z ktorego chcieli bysmy oboje wiele wyniesc.

Nie chcemy by bylo to traktowane jak bitwa dla tego jest besposrednio w wip'e. A ze nie bedziemy zasmiecac forum dwoma takimi samymi watkami to zrobimy jeden w ktorym mam nadzieje bedzie sie cos dzialo.

 

Dobra dosc wstepu teraz cos bardziej konkretnego:

stolik22pm.th.jpg

piszcie co o tym myslicie.

 

pozdro!

 

ciekawe czy zrobilem jakies bledy :)

  • Replies 13
  • Views 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Teraz ja. Nie bedze duzo sie rozpisywal, poprostu wrzuce renderki.

widokogolny0ta.jpg

 

sofa8iu.jpg

 

to tylko draft wiec jest nie najlepszej jakosci, ale pod koniec postaram sie bardziej :D

  • Author

wina podloza bo obija calosc i dlatego tak wyglada ale masz racje nie jest taki jaki powinien byc nie dlugo go zmienie. Odrazu dam zarys pomieszczenia.

 

projekt13ye.th.jpg

 

pozdro

sorry za OT, ale chcialem spytac o jedna rzecz, chcialem sprobowac swoich sil w robieniu vizek ale nie wiem czy sciany moga byc obiektami plane czy musza to byc boxy? i jak jest ze skalowaniem? czy aby swiatlo sie dobrze rozchodzilo musza byc zachowane miary? wiecie o co mi chodzi?

uzywam vray'a

Aha, detal taki, ale przy rozsadnych ustawieniach gi wiekszosc czasu renderowania schodzi na liczenie swiatla, wiec troche wiekszy wymiar albo dokladnosc nie wplywaja az tak strasznie, a duzo wiecej widac.

do karlos18 - najlepiej sciany robic z boxów bo przecierz kazda sciana ma jakas grubosc zwlaszcza gdzy robisz okna to sie przydaje :) skale tez raczej zachowaj bo latwiej ci sie bedzie polapac w proporcjach a jak czegos nie bedziesz wiedzial to sobie zmierzysz :) i bedziesz pewny ze jest ok.. a swiatlo v-raya ponoc lubi odpowiednie jednostki ale w sumie nie sprawdzalem innych :) jak juz cos robic to w miare pozadnie co nie ? :)

Narazie to za wiele nie można powiedzieć, Chłopaki dajcie tam troche samplingu a nie walicie ziarnem po oczach :P

Wrzucam kolejny render kina. I znowu musze was przeprosić za sampling, ale nie chce mi sie czekać, az mój Duron 1.3 wyrenderuje scenke w jakiejs normalnej jakosci :D

 

kino8ta.th.jpg

 

Mam jeszcze małą prośbę - V-Ray'a uzywam od niedawna i prosze o pomoc w ustawieniach. Nie wiem dlaczego, ale blisko szyb (na kolumnie i stoliku) pojawiają się tak jakby caustyki, chociaż ich nie włączałem.

 

To moje ustawienia:

 

vray8tg.th.png

 

Dzięki z góry :D

Dzięki za komentarze :D

 

Trzeba ruszyć ten wątek więc wrzucam kolejny (mały) update.

Poprawilem troche samplowanie i problem z kaustykami i jak na razie jakoś mi to idzie.

A pomysły sie kończą. Pomóżcie !!!

 

render2ut.th.jpg

voyager - a spróbuj w Second Bounce użyć Light Cache na przykład, na 600 ustawione powinno starczyć :]

spox, tylko ten "Rubin" jakis taki troche zaokrąglony , niewiem....., moze zle widze albo to taki model .ale reszta bajer.

wygląda fajnie .. mnie osobiście razi zbyt duży jak na mój gust znaczek SONY na telewizorku .. ale moze tak jest w rzeczywistości. A i jeszcze krawędz wnęki pod szafke z TV się świeci .. nie realnie się to ma. Różyczke sam robiłeś ? Miła :)

Dzieki za te komentarze zmotywowaliście mnie do dalszej pracy :D

 

Logo Sony faktycznie za duże - zapomniałem zeskalować :) Zauważylem to dopiero po 2,5 godzinach renderingu i nie mialem czasu poprawić.

Co do szafki, to ten efekt chyba zawsze powstaje jak sie patrzy pod małym (praktycznie zerowym) kątem do powierzchni szyby na którą z góry pada światło. Ale moge sie mylić.

Różyczke sam robilem. Aż dziwne, bo z efektu jestem zadowolony, a robiłem ją w godzinę, co na moje umiejętności jest niezłym wynikiem.

 

 

Powiedzcie jeszcze co poprawić ew. zmienić i co jeszcze można by wrzucić aby nie bylo takiej pustki :D

 

Pozdro !!!

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy