Napisano 19 Marzec 200619 l Witam wraz z Voyager'em postanowilismy sie sprawdzic w wizualizacji. Jako ze kalafiory z nas totalne to bedzie to raczej watek z ktorego chcieli bysmy oboje wiele wyniesc. Nie chcemy by bylo to traktowane jak bitwa dla tego jest besposrednio w wip'e. A ze nie bedziemy zasmiecac forum dwoma takimi samymi watkami to zrobimy jeden w ktorym mam nadzieje bedzie sie cos dzialo. Dobra dosc wstepu teraz cos bardziej konkretnego: piszcie co o tym myslicie. pozdro! ciekawe czy zrobilem jakies bledy :)
Napisano 19 Marzec 200619 l Teraz ja. Nie bedze duzo sie rozpisywal, poprostu wrzuce renderki. to tylko draft wiec jest nie najlepszej jakosci, ale pod koniec postaram sie bardziej :D
Napisano 19 Marzec 200619 l :X-em[2]: cos mi nie pasuje w tym materiale :/ wyglada bardziej na wypolerowany plastik niz aluminium czy jaki tam metal miał być
Napisano 19 Marzec 200619 l Autor wina podloza bo obija calosc i dlatego tak wyglada ale masz racje nie jest taki jaki powinien byc nie dlugo go zmienie. Odrazu dam zarys pomieszczenia. pozdro
Napisano 19 Marzec 200619 l sorry za OT, ale chcialem spytac o jedna rzecz, chcialem sprobowac swoich sil w robieniu vizek ale nie wiem czy sciany moga byc obiektami plane czy musza to byc boxy? i jak jest ze skalowaniem? czy aby swiatlo sie dobrze rozchodzilo musza byc zachowane miary? wiecie o co mi chodzi? uzywam vray'a
Napisano 19 Marzec 200619 l Aha, detal taki, ale przy rozsadnych ustawieniach gi wiekszosc czasu renderowania schodzi na liczenie swiatla, wiec troche wiekszy wymiar albo dokladnosc nie wplywaja az tak strasznie, a duzo wiecej widac.
Napisano 20 Marzec 200619 l do karlos18 - najlepiej sciany robic z boxów bo przecierz kazda sciana ma jakas grubosc zwlaszcza gdzy robisz okna to sie przydaje :) skale tez raczej zachowaj bo latwiej ci sie bedzie polapac w proporcjach a jak czegos nie bedziesz wiedzial to sobie zmierzysz :) i bedziesz pewny ze jest ok.. a swiatlo v-raya ponoc lubi odpowiednie jednostki ale w sumie nie sprawdzalem innych :) jak juz cos robic to w miare pozadnie co nie ? :)
Napisano 20 Marzec 200619 l Narazie to za wiele nie można powiedzieć, Chłopaki dajcie tam troche samplingu a nie walicie ziarnem po oczach :P
Napisano 21 Marzec 200619 l Wrzucam kolejny render kina. I znowu musze was przeprosić za sampling, ale nie chce mi sie czekać, az mój Duron 1.3 wyrenderuje scenke w jakiejs normalnej jakosci :D Mam jeszcze małą prośbę - V-Ray'a uzywam od niedawna i prosze o pomoc w ustawieniach. Nie wiem dlaczego, ale blisko szyb (na kolumnie i stoliku) pojawiają się tak jakby caustyki, chociaż ich nie włączałem. To moje ustawienia: Dzięki z góry :D
Napisano 26 Marzec 200619 l Dzięki za komentarze :D Trzeba ruszyć ten wątek więc wrzucam kolejny (mały) update. Poprawilem troche samplowanie i problem z kaustykami i jak na razie jakoś mi to idzie. A pomysły sie kończą. Pomóżcie !!!
Napisano 26 Marzec 200619 l voyager - a spróbuj w Second Bounce użyć Light Cache na przykład, na 600 ustawione powinno starczyć :]
Napisano 27 Marzec 200619 l spox, tylko ten "Rubin" jakis taki troche zaokrąglony , niewiem....., moze zle widze albo to taki model .ale reszta bajer.
Napisano 27 Marzec 200619 l wygląda fajnie .. mnie osobiście razi zbyt duży jak na mój gust znaczek SONY na telewizorku .. ale moze tak jest w rzeczywistości. A i jeszcze krawędz wnęki pod szafke z TV się świeci .. nie realnie się to ma. Różyczke sam robiłeś ? Miła :)
Napisano 27 Marzec 200619 l Dzieki za te komentarze zmotywowaliście mnie do dalszej pracy :D Logo Sony faktycznie za duże - zapomniałem zeskalować :) Zauważylem to dopiero po 2,5 godzinach renderingu i nie mialem czasu poprawić. Co do szafki, to ten efekt chyba zawsze powstaje jak sie patrzy pod małym (praktycznie zerowym) kątem do powierzchni szyby na którą z góry pada światło. Ale moge sie mylić. Różyczke sam robilem. Aż dziwne, bo z efektu jestem zadowolony, a robiłem ją w godzinę, co na moje umiejętności jest niezłym wynikiem. Powiedzcie jeszcze co poprawić ew. zmienić i co jeszcze można by wrzucić aby nie bylo takiej pustki :D Pozdro !!!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto